Keystone logo
Prince Mohammad Bin Fahd University Master of Science in Oktatás és Humán Fejlődés (MSEHD)
Prince Mohammad Bin Fahd University

Master of Science in Oktatás és Humán Fejlődés (MSEHD)

Dhahran, Szaúd-Arábia

2 Years

Angol

Részidő

Request application deadline

Request earliest startdate

SAR 78 750 / per year

Az egyetemen

Ösztöndíjak

Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére

Bevezetés

68188_gambia-1880005_640.jpg

A Master of Science in Oktatás és Humán Fejlődés (MSEHD)

Az Amerikai Egyesült Államok vezető oktatási programjaira alapozva és ahhoz hasonlóan a program két-három évre készült, és a résztvevők esténként részt vesznek az órákon, miközben a teljes munkaidőben dolgoznak. A program célja a dolgozó szakemberek és pedagógusok számára, és hét koncentrációt kínál: Angol nyelv tanítása más nyelvek hangszóróihoz (TESOL), oktatási technikához, tantervhez és oktatáshoz koncentrálva az írástudás, tanárképzés, oktatási vezetés, emberi erőforrás fejlesztés és speciális Oktatás. A program arra törekszik, hogy példamutató és vezető programként ismertesse a pedagógusok és szakemberek előkészítésében, akik arra törekednek, hogy feltárják az oktatás és a tanulás változó természetét, miközben értékelik és kezelik a tudásalapú gazdaság igényeit és kihívásait.

Miért van az MSEHD?

A program szükségessége

A Prince Mohammad Bin Fahd University (PMU) a javasolt mesterképzési programban az oktatás és az emberi fejlődés kívánatosságának meghatározása érdekében a PMU Posztgraduális Oktatási Bizottsága marketingtudományi tanulmányt végzett a programban részt vevő diplomások igényeiről és potenciális követelményeiről.

A vizsgálat célja a javasolt program helyi igényeinek meghatározása az iskolai tanárok, oktatók és az oktatási szektor képviselői között a Szaúd-Arábiai Királyság keleti tartományában. A tanulmány a Prince Mohammad Bin Fahd University (PMU) Prince Mohammad Bin Fahd University által javasolt oktatási és humán fejlesztésű mesterképzésre adott válaszokat gyűjtötte, elemezte és dokumentálta az oktatók hiteire, igényeire és érdekeire vonatkozó kérdésekre. Ezenkívül a tanulmány a bizottsági tagok valódi aggodalmát fejezte ki azzal kapcsolatban, hogy a PMU mint feltörekvő egyetem készen áll-e válaszolni a javasolt mesterképzési diploma követelményeire.

Ebből a célból 10 000 iskolai tanár és pedagógus véletlenszerű mintájának marketingkutató felmérését végezték el, és 50 potenciális jelöltet követő nyomon követési interjút készítettek, amely pozitívan reagált a felmérésre. Szintén mélyreható interjút folytattak az oktatókkal és a helyi iskolai elvekkel, hogy rávilágítsanak az oktatási szektorral szembenézett aggodalmakra és problémákra a Királyság keleti tartományában.

A tanulmányból származó hiteles hangok jelezték, hogy azok, akik belépnek a tantervbe, olyanok, akik az alapképzésben főiskolai végzettséggel rendelkeznek, de nem vagy csak korlátozott háttérrel rendelkeznek az oktatásban.

Azok a pedagógusok és iskolavezetők, akiket a Graduate Committee tagjai megkérdeztek, nyilvánvalóan azt jelezték, hogy az elmúlt húsz évben megfigyeltük alapján nagyszámú olyan tanár, akik az alapképzésben főiskolai végzettséggel rendelkeznek, elégtelen képzettséget kapnak és bizonyítják:

  • A módszertan hiánya

  • Az oktatási pszichológia és a technológiai integráció tudásának hiánya.

  • A paradigmaváltás tudatosítása a filozófiák tanításában.

  • Az osztálytermi menedzsment technikák ismereteinek hiánya.

  • A magatartáskezelés tudatosítása.

A tanulmány eredményei megvilágosodtak. Észlelhető volt, hogy a képzett iskolai tanárok súlyos hiányzókkal rendelkeznek, akik képesek integrálni a jelenlegi elméleti és gyakorlati irányzatokat az oktatásban. A magasan képzett tanárképzők hiánya miatt számos iskolai tanár kívülről tanít, ami negatív hatással van a Szaúd-Arábia Kelet Tartományának általános oktatási folyamatára.

Nyilvánvaló volt továbbá, hogy jelentős igény mutatkozik a technológiai szakemberek számára. Jelentősen hiányzik olyan szakmai fejlesztési programok, amelyek az oktatók számára biztosítják a technológiai integráció technikáit és készségeit, valamint a technika hatékony használatát a K-12 tantermekben és a tanár előkészítő programokban.

Annak ellenére azonban, hogy a tanárok és pedagógusok kritikus fontosságúak a tanításban, a tanárképzésben és a technológiai integrációban, nincs olyan egyetem a Szaúd-Arábiai Királyságban, amelynek mesterképzési programja számtalan koncentrációt tartalmaz az ilyen igények kielégítésére.

A helyi szükségletek kezelése

A Prince Mohammad Bin Fahd University (PMU) elnyert Master of Science program az oktatásban és az emberi fejlődésben, kiemelkedő hét koncentrációval [Angol nyelv tanítása más nyelvek hangszóróihoz (TESOL), oktatási technológiához, tantervhez és oktatáshoz, Tanárképzés, oktatási vezetés, humán erőforrás fejlesztés és speciális oktatás] foglalkozik ezekkel az igényekkel. Jelentős mértékben mind a felmérés, mind az interjú eredményei azt mutatják, hogy a Prince Mohammad Bin Fahd University (PMU) a Prince Mohammad Bin Fahd University (Master of Science Degree Programme, az oktatás és a humán fejlesztés) végzettek készen állnak a piacon.

Összefoglalva, ez a tanulmány megalapozott és életképes bizonyítékot szolgáltat a PMU számára, hogy elgondolkozva felismerje a program hasznosságának bizonyítottan növekvő érdeklődését. Végül is, bár a PMU egy feltörekvő egyetem, rendelkezik a szükséges infrastruktúrával, könyvtári erőforrásokkal, valamint a szükséges karokkal és személyzettel, hogy megfeleljen a célpiac igényeinek.

A program jellemzői

A program elsődleges jellemzői

  • Mind a férfi, mind a női hallgatók beiratkoznak a programba.

  • Az utasítás angol nyelven lesz.

  • A programot fizikailag és adminisztrátorként kell elhelyezni a Művészeti és Tudományi Kollégiumon belül.

  • Az osztálytermi környezet ösztönözni fogja a résztvevők közötti vitát és az oktatási tapasztalatainak megosztását.

Teljesítményi várakozások

Program leírása

A Prince Mohammad Bin Fahd University (PMU) a hét koncentrációval foglalkozó Prince Mohammad Bin Fahd University (PMU) Master of Science programja arra törekszik, hogy példaértékű és vezető programként ismertesse fel a pedagógusok előkészítése során, akik a tanulás változó természetének feltárására törekednek és tanulni a 21. század szükségleteinek, kihívásainak és lehetőségeinek felmérése és kezelése során.

Helyi, regionális és nemzetközi szinten akkreditált programként a Prince Mohammad Bin Fahd University (PMU) a Prince Mohammad Bin Fahd University ( Prince Mohammad Bin Fahd University ) oktatási és humán fejlesztési programja egyedülálló lesz, hiszen hét koncentrációt kínál, amelyek közül néhány a Prince Mohammad Bin Fahd University (PMU) volt az egyetlen olyan egyetem, amelyet a Szaúd-Arábiai Királyságban kínálna. A program arra törekszik, hogy vezető szerepet játsszon a Szaúd-Arábia Kelet Tartományában az oktatási elmélet és gyakorlat paradigmaváltásának kialakításában. Ez egyedülálló és megkülönböztetett tudományos oktatási tapasztalatot biztosít, amely:

  • Felkészítse a jövőbeli és jelenlegi pedagógusokat és rendszergazdákat, hogy megfeleljenek az oktatási közösség növekvő igényeinek.

  • Fejlessze a tanulás és a tanítás a technológia integrációját.

  • A diákok és a közösség igényeinek felmérésére és kezelésére szolgáló szellemi erőforrások oktatása és tanulásának fejlesztése és fejlesztése.

  • Készítsünk fel jövőbeli vezetőket az emberi tudás különböző területein és alkalmazásában.

  • Készítsünk oktatókat annak érdekében, hogy felkészítsük a hallgatókat a szükséges képességekkel a 21. század kihívásaira és igényeire.

  • Támogassa a partnerséget nemzeti, regionális és nemzetközi oktatási szakemberekkel és szervezetekkel, amelyek arra törekszenek, hogy előmozdítsák a jelenlegi és a leendő pedagógusok oktatási képességeit.

  • Felvilágosítsák az oktatókat az aktuális kérdésekkel és kihívásokkal, amelyekkel szembenézni a Szaúd-Arábia Királyságának hallgatói.

  • A szükséges készségekkel és tudásbázisokkal rendelkező oktatók felhatalmazása a K-12 oktatási rendszer hatékony és szükséges reformjának elősegítésére.

A program célkitűzései

  • Hozzájárulás az emberi hírszerzés előmozdításához, a tudás kibontakoztatásához és fejlődéséhez

  • Készítsen szakosodott jelölteket az emberi tudás különböző területein azáltal, hogy kihasználja a modern technológiákat az oktatási folyamatban

  • Ösztönözni kell a diplomásokat, hogy úttörő és vezető szerepet játszanak a közösségben, megtanítva neki, hogyan vállaljon felelősséget és segítse a problémák megoldását innovatív gondolkodás, kollektív munka, gondolkodás és önfejlesztés révén.

  • Kapcsolja össze az egyetemi programokat és szakterületeket a környező munkakörnyezet tényleges követelményeivel. Ezt az egyetem és a helyi üzleti vállalkozások közötti hatékony részvétel és együttműködés fenntartásával valósítják meg.

  • Útmutató kutatási tevékenységek megoldások megteremtéséhez a környező közösségek állandó problémáihoz az alkalmazott kutatás és technikai konzultáció révén. Hangsúlyozni fogják az alapvető tudományok kutatásának az emberi hírszerzés gazdagítására való fontosságát.

  • Közösségi szolgáltatás nyújtása a képzés és az oktatás révén.

Az Iskoláról

Kérdések

Hasonló tanfolyamok

  • MSc nemzetközi fejlesztésből
    • Manchester, Egyesült Királyság
  • MSc in International Development
    • Birmingham, Egyesült Királyság
  • MSc Fejlesztési Tanulmányok Nemre hivatkozva
    • London, Egyesült Királyság