MSc Marketing
Belfast, Egyesült Királyság
IDŐTARTAM
1 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
30 Jun 2025
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Sep 2025
TANDÍJ
GBP 25 800 *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* nemzetközi díj
Bevezetés
A digitális marketing környezetre tervezett MSc in Marketing magába foglalja a marketingmenedzsment és -stratégia, a fogyasztói magatartás, a digitális marketing (beleértve a Google Analytics), a marketingelemzés (beleértve a SAS-adatbázis képzését), a kutatási módszerek és a nemzetközi marketing elemeit.
Az MSc Marketing programot úgy alakították ki, hogy a marketingszakemberek következő generációját felvértezze a szükséges fogalmi, elemzési és gyakorlati készségekkel, amelyekre a cégeknek szüksége van a globális piacon való versenyhez.
Marketing kiemelések
Szakmai akkreditációk
- Az akkreditációt a Chartered Institute of Marketing (CIM) nyerte el – a marketingesek vezető szakmai szervezete világszerte, amely a marketingszakma fejlesztésére, a szakmai színvonal fenntartására és a marketingszakemberek készségeinek fejlesztésére létezik. Az MSc Marketing program hallgatói CIM hallgatóként regisztrálhatnak, és hozzáférhetnek az összes CIM-forráshoz, beleértve a webináriumokat és a marketingszakértőt (további díj fizetendő). A hallgatók részt vehetnek a helyi CIM fióki rendezvényeken és szemináriumokon, amelyek hálózatépítési lehetőségeket és lehetőséget kínálnak arra, hogy lépést tartsanak az aktuális marketinggondolkodással és gyakorlattal. Az MSc Marketing program sikeres elvégzése után a hallgatók számos mentességet kapnak a CIM szakmai vizsga alól. A hallgatók vállalhatják a CiM professzionális marketing bizonyítványt, amely megköveteli 1 online modul elvégzését (a hallgatók 2 másik modul alól mentesülnek), vagy a CiM professzionális marketing diplomát, amelyhez 2 online modul elvégzése szükséges (a hallgatók 1 másik modul alól mentesülnek). modul).
- A Digitális Marketing (a Google Analytics szolgáltatással) modul arra ösztönzi a hallgatókat, hogy dolgozzanak a Google Analytics egyéni képesítés (GAIQ) felé. Ez egy jelzés a munkaadóknak, hogy MSc Marketing hallgatóink rendelkeznek a versenyhez szükséges elméleti és gyakorlati készségekkel. A vizsgadíjat az Iskola téríti (a modul során a díj megszerzésétől függően).
Iparági linkek
- A hallgatóknak lehetőségük lesz minimum 12 hetes fizetett gyakorlatra jelentkezni opcionálisan a 3. szemeszterben, a hallgatóknak akciókutatási projektet kell vállalniuk, és ennek alapján jelentést kell benyújtaniuk. Ez a lehetőség hagyományos kutatási disszertáció vagy tudományos kutatási projekt helyett. Ez a lehetőség, amely csak a legjobban teljesítő hallgatók számára elérhető, lehetőséget biztosít az akadémiai és elméleti alapelvek gyakorlati alkalmazására és áttekintésére. Emellett valós tapasztalatot is biztosít a hallgatóknak a marketing környezetben való munkavégzés során.
Világszínvonalú létesítmények
- A Marketing Analytics for Managers modul SAS szoftvert tartalmaz. A SAS Institute az üzleti elemzésre összpontosító eszközök, technológiák és szolgáltatások szolgáltatója. Egy friss tanulmány szerint a SAS uralja a globális fejlett analitikai piacot. Ez ismét egy jelzés a munkaadók felé, hogy diákjaink rendelkeznek a versenyzéshez szükséges elméleti, gyakorlati és iparági szabványos szoftveres ismeretekkel.
Hallgatói élmény
- A tanítási módszerek és a tanulás magukban foglalhatnak előadásokat, oktatóanyagokat, szemináriumokat, esettanulmányokat, számítógépes/szoftver-bemutatókat, nem könyvalapú médiát (videók és podcastok), egyéni kutatásokat, szóbeli előadásokat, csoportos projekteket, online vitafórumokat, ipari látogatásokat, gyakorlati műhelyeket és szakmai gyakorlati lehetőségek.
Karrierlehetőségek
A kortárs marketinggondolatok és a bevált gyakorlatok szilárd ismeretével, valamint a piackutatási módszerek, eszközök és alkalmazások szilárd alapjaival párosuló diplomások valószínűleg a következő területeken fognak elhelyezkedni: digitális marketing, marketingelemzés, marketingkutatás és új termékbemutatók, kulcsfontosságú ügyfélkezelés, export projektek és a kapcsolódó nemzetközi terjeszkedés, valamint márkamenedzseri munka.
Tanterv
A kurzus csak teljes munkaidőben vehető igénybe. A hallgatók 4 modult vállalnak az 1. félévben (szeptembertől decemberig) és további 4 a 2. félévben (január-április / május). A 3. félévben (július-szeptember) a hallgatók vagy vállalják a hagyományos disszertációt, szakmai gyakorlatot és munka alapú projektet, vagy pedig az akadémiai kutatási projektet.
Félév 1
- Marketing menedzsment
- Stratégiai marketing
- Digitális marketing
- A döntéshozatal elszámolása
2. félév – alapmodulok
- Fogyasztói magatartás
- Nemzetközi marketing
- Marketing Analytics
- Kutatási módszerek és technikák
3. félév (összesen 60 CATS kiválasztása)
- Disszertáció (60 CATS)
- Marketing szakmai és munkahelyi kutatási projekt (60 CATS) *
A 3. félév két lehetősége lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy a Kutatási módszerek az üzleti életben modulban megszerzett ismereteiket és készségeiket hasznosítsák.
A disszertáció megköveteli a hallgatóktól, hogy jelentős kutatási projektet végezzenek, és dolgozzanak tanulmányaikról és annak eredményeiről.
A Marketing Gyakorlati és Munkaalapú Projekt megköveteli, hogy a hallgatók 12 hetes fizetett szakmai gyakorlatot végezzenek, amely magában foglalja egy akciókutatási projekt vállalását, amelyet jelentésként kell elkészíteniük (a hagyományos szakdolgozathoz hasonló részletességgel és hosszával). Felhívjuk figyelmét, hogy a gyakorlati helyek kiosztása verseny alapján történik, önéletrajzok és interjúk alapján.
Belépők
Program tandíj
Ösztöndíjak és finanszírozás
Hogyan finanszírozom tanulmányaimat?
A Gazdasági Minisztérium 5500 GBP összegű tandíjhitelt nyújt NI/EU-s hallgatónként posztgraduális tanulmányokhoz.
Az Egyesült Királyságban működő posztgraduális hitelrendszer akár 10 609 GBP összegű kormány által támogatott diákhitelt kínál oktatott és kutatási mesterképzésekhez minden tárgyterületen. A feltételek, a jogosultság, a visszafizetés és a jelentkezési információk elérhetők az Egyesült Királyság kormányának honlapján.
Nemzetközi ösztöndíjak