Keystone logo
Queen's University Belfast MSc Marketing
Queen's University Belfast

MSc Marketing

Belfast, Egyesült Királyság

1 Years

Angol

Teljes idő

30 Jun 2025

Sep 2025

GBP 25 800 *

Az egyetemen

* nemzetközi díj

Bevezetés

A digitális marketing környezetre tervezett MSc in Marketing magába foglalja a marketingmenedzsment és -stratégia, a fogyasztói magatartás, a digitális marketing (beleértve a Google Analytics), a marketingelemzés (beleértve a SAS-adatbázis képzését), a kutatási módszerek és a nemzetközi marketing elemeit.

Az MSc Marketing programot úgy alakították ki, hogy a marketingszakemberek következő generációját felvértezze a szükséges fogalmi, elemzési és gyakorlati készségekkel, amelyekre a cégeknek szüksége van a globális piacon való versenyhez.

Marketing kiemelések

Szakmai akkreditációk

  • Az akkreditációt a Chartered Institute of Marketing (CIM) nyerte el – a marketingesek vezető szakmai szervezete világszerte, amely a marketingszakma fejlesztésére, a szakmai színvonal fenntartására és a marketingszakemberek készségeinek fejlesztésére létezik. Az MSc Marketing program hallgatói CIM hallgatóként regisztrálhatnak, és hozzáférhetnek az összes CIM-forráshoz, beleértve a webináriumokat és a marketingszakértőt (további díj fizetendő). A hallgatók részt vehetnek a helyi CIM fióki rendezvényeken és szemináriumokon, amelyek hálózatépítési lehetőségeket és lehetőséget kínálnak arra, hogy lépést tartsanak az aktuális marketinggondolkodással és gyakorlattal. Az MSc Marketing program sikeres elvégzése után a hallgatók számos mentességet kapnak a CIM szakmai vizsga alól. A hallgatók vállalhatják a CiM professzionális marketing bizonyítványt, amely megköveteli 1 online modul elvégzését (a hallgatók 2 másik modul alól mentesülnek), vagy a CiM professzionális marketing diplomát, amelyhez 2 online modul elvégzése szükséges (a hallgatók 1 másik modul alól mentesülnek). modul).
  • A Digitális Marketing (a Google Analytics szolgáltatással) modul arra ösztönzi a hallgatókat, hogy dolgozzanak a Google Analytics egyéni képesítés (GAIQ) felé. Ez egy jelzés a munkaadóknak, hogy MSc Marketing hallgatóink rendelkeznek a versenyhez szükséges elméleti és gyakorlati készségekkel. A vizsgadíjat az Iskola téríti (a modul során a díj megszerzésétől függően).

Iparági linkek

  • A hallgatóknak lehetőségük lesz minimum 12 hetes fizetett gyakorlatra jelentkezni opcionálisan a 3. szemeszterben, a hallgatóknak akciókutatási projektet kell vállalniuk, és ennek alapján jelentést kell benyújtaniuk. Ez a lehetőség hagyományos kutatási disszertáció vagy tudományos kutatási projekt helyett. Ez a lehetőség, amely csak a legjobban teljesítő hallgatók számára elérhető, lehetőséget biztosít az akadémiai és elméleti alapelvek gyakorlati alkalmazására és áttekintésére. Emellett valós tapasztalatot is biztosít a hallgatóknak a marketing környezetben való munkavégzés során.

Világszínvonalú létesítmények

  • A Marketing Analytics for Managers modul SAS szoftvert tartalmaz. A SAS Institute az üzleti elemzésre összpontosító eszközök, technológiák és szolgáltatások szolgáltatója. Egy friss tanulmány szerint a SAS uralja a globális fejlett analitikai piacot. Ez ismét egy jelzés a munkaadók felé, hogy diákjaink rendelkeznek a versenyzéshez szükséges elméleti, gyakorlati és iparági szabványos szoftveres ismeretekkel.

Hallgatói élmény

  • A tanítási módszerek és a tanulás magukban foglalhatnak előadásokat, oktatóanyagokat, szemináriumokat, esettanulmányokat, számítógépes/szoftver-bemutatókat, nem könyvalapú médiát (videók és podcastok), egyéni kutatásokat, szóbeli előadásokat, csoportos projekteket, online vitafórumokat, ipari látogatásokat, gyakorlati műhelyeket és szakmai gyakorlati lehetőségek.

Karrierlehetőségek

Tanterv

Belépők

Program tandíj

Ösztöndíjak és finanszírozás

Az Iskoláról

Kérdések