Keystone logo
Queen's University Belfast MSc oktatási vezetés
Queen's University Belfast

MSc oktatási vezetés

Belfast, Egyesült Királyság

1 up to 3 Years

Angol

Teljes idő, Részidő

30 Jun 2025

Sep 2025

GBP 21 500 *

Az egyetemen

* nemzetközi díj

Bevezetés

Az iskolai vezetés egy olyan környezet kialakításához kapcsolódik, ahol a tanulók teljes potenciáljukat kiaknázhatják, és ahol az oktatási személyzet támogatást, motivációt és szakmai fejlődést biztosít. A hatékony iskolai vezetőket gyakran úgy írják le, mint akik képesek átalakítani és motiválni másokat, rendelkeznek jövőképpel, tapasztalattal és szakértelemmel. Ez a kurzus azonban azt az álláspontot képviseli, hogy a hatékony iskoláknak vannak olyan vezetői, akik az egész iskolában megtalálhatók, és nem feltétlenül csak a vezető beosztásúakra korlátozódnak. A kurzusban feltárt kulcsfontosságú ötletek az elosztott vezetés, az együttműködés és a hálózatok előnyei, az átalakuló vezetés, valamint az, hogy a hatékony vezetés hogyan tudja megváltoztatni és javítani az iskolákat.

Az MSc in Educational Leadership elismeri, hogy az iskolák és tágabb értelemben az oktatási rendszerek az élet minden területéről és mindenféle pozícióból származó vezetőktől függenek, függetlenül a hozzárendelt címtől. Célja tehát, hogy vezetésfejlesztést biztosítson azoknak, akik az oktatási rendszerben mindenféle szerepkörben dolgoznak: osztálytermi tanárok, formális iskolai vezetők, helyi hatóságok alkalmazottai, politikai döntéshozók és minden olyan személy, akit közvetlenül érdekel az alap- és utánpótlás. általános iskolai szektorok.

A program célja, hogy felvértezze Önt a szükséges ismeretekkel, készségekkel és kreatív kapacitással, hogy válaszoljon a kortárs oktatási intézményekben felmerülő számos vezetői kihívásra. Megkérdőjelezzük a „vezetők” és a „vezetés” hagyományos fogalmait, új, együttműködésen alapuló és organikusabb vezetési modellekre mutatva.

Várhatóan a végzettek képesek lesznek szakmai gyakorlatukat a legfrissebb kutatási eredményekkel tájékoztatni a területen, hogy értelmes kapcsolatokat ápoljanak az oktatási közösségekben, foglalkozzanak az egyenlőség és a sokszínűség kérdéseivel, támogassák a tanítást és a tanulást, és végső soron minőségi eredményeket biztosítsanak, amelyek személyre szabottak. kontextuális szükségletek. Arra törekszünk, hogy a tanulókban bírálják a jelenlegi vezetői gyakorlatokat, és olyan változtatásokat hajtsanak végre, amelyek mindenki számára javítják az oktatást.

Jelentkezési határidő: 2022. június 30. csütörtök 16 óra.

Oktatási vezetés kiemeli

Oktatási kutatásunk a 4. helyen áll az Egyesült Királyságban a kutatási intenzitás tekintetében, 87%-uk „nemzetközileg kiválónak vagy világelsőnek” minősítette (REF, 2014).

Hallgatói élmény

  • A hallgatók aktívan részt vesznek a foglalkozásokon (diák által vezetett), és lehetőség nyílik kiscsoportos munkára és előadásokra.
  • A feladatokat az egyes tanulók számára érdekes témákhoz szabjuk.
  • A vezetési kérdésekben nemzetközi kitekintés van.
  • A hallgatók nemzetközi keveréke tudás-, tapasztalat- és nézőpontcserét tesz lehetővé.
  • Kreditátvitelre jogosultak azok a kreditátviteli hallgatók, akik az elmúlt 10 évben más mesterszintű díjat, például PGCE-t vagy vezetői szakmai képesítést (PQH) szereztek. A kreditátviteli kérelmet az online programigényléssel egyidejűleg kell benyújtani, mivel utólagos jelentkezéseket nem fogadunk el.
  • A programot a dolgozó szakemberekre szabták, és mint ilyen, vegyes tanulási megközelítést alkalmaznak. A modulok személyes előadásokból és online foglalkozásokból állnak. A Queen's előadásai esténként zajlanak, az online foglalkozások pedig az egyetemen kívül is teljesíthetők. A részmunkaidős hallgatók a munkahelyükön maradhatnak tanulmányaik során, és közvetlenül alkalmazhatják az új ismereteket saját környezetükben.

Karrierlehetőségek

Tanterv

Belépők

Program tandíj

Ösztöndíjak és finanszírozás

Felszerelés

Az Iskoláról

Kérdések