MSc oktatási vezetés
Belfast, Egyesült Királyság
IDŐTARTAM
1 up to 3 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő, Részidő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
30 Jun 2025
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Sep 2025
TANDÍJ
GBP 21 500 *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* nemzetközi díj
Bevezetés
Az iskolai vezetés egy olyan környezet kialakításához kapcsolódik, ahol a tanulók teljes potenciáljukat kiaknázhatják, és ahol az oktatási személyzet támogatást, motivációt és szakmai fejlődést biztosít. A hatékony iskolai vezetőket gyakran úgy írják le, mint akik képesek átalakítani és motiválni másokat, rendelkeznek jövőképpel, tapasztalattal és szakértelemmel. Ez a kurzus azonban azt az álláspontot képviseli, hogy a hatékony iskoláknak vannak olyan vezetői, akik az egész iskolában megtalálhatók, és nem feltétlenül csak a vezető beosztásúakra korlátozódnak. A kurzusban feltárt kulcsfontosságú ötletek az elosztott vezetés, az együttműködés és a hálózatok előnyei, az átalakuló vezetés, valamint az, hogy a hatékony vezetés hogyan tudja megváltoztatni és javítani az iskolákat.
Az MSc in Educational Leadership elismeri, hogy az iskolák és tágabb értelemben az oktatási rendszerek az élet minden területéről és mindenféle pozícióból származó vezetőktől függenek, függetlenül a hozzárendelt címtől. Célja tehát, hogy vezetésfejlesztést biztosítson azoknak, akik az oktatási rendszerben mindenféle szerepkörben dolgoznak: osztálytermi tanárok, formális iskolai vezetők, helyi hatóságok alkalmazottai, politikai döntéshozók és minden olyan személy, akit közvetlenül érdekel az alap- és utánpótlás. általános iskolai szektorok.
A program célja, hogy felvértezze Önt a szükséges ismeretekkel, készségekkel és kreatív kapacitással, hogy válaszoljon a kortárs oktatási intézményekben felmerülő számos vezetői kihívásra. Megkérdőjelezzük a „vezetők” és a „vezetés” hagyományos fogalmait, új, együttműködésen alapuló és organikusabb vezetési modellekre mutatva.
Várhatóan a végzettek képesek lesznek szakmai gyakorlatukat a legfrissebb kutatási eredményekkel tájékoztatni a területen, hogy értelmes kapcsolatokat ápoljanak az oktatási közösségekben, foglalkozzanak az egyenlőség és a sokszínűség kérdéseivel, támogassák a tanítást és a tanulást, és végső soron minőségi eredményeket biztosítsanak, amelyek személyre szabottak. kontextuális szükségletek. Arra törekszünk, hogy a tanulókban bírálják a jelenlegi vezetői gyakorlatokat, és olyan változtatásokat hajtsanak végre, amelyek mindenki számára javítják az oktatást.
Jelentkezési határidő: 2022. június 30. csütörtök 16 óra.
Oktatási vezetés kiemeli
Oktatási kutatásunk a 4. helyen áll az Egyesült Királyságban a kutatási intenzitás tekintetében, 87%-uk „nemzetközileg kiválónak vagy világelsőnek” minősítette (REF, 2014).
Hallgatói élmény
- A hallgatók aktívan részt vesznek a foglalkozásokon (diák által vezetett), és lehetőség nyílik kiscsoportos munkára és előadásokra.
- A feladatokat az egyes tanulók számára érdekes témákhoz szabjuk.
- A vezetési kérdésekben nemzetközi kitekintés van.
- A hallgatók nemzetközi keveréke tudás-, tapasztalat- és nézőpontcserét tesz lehetővé.
- Kreditátvitelre jogosultak azok a kreditátviteli hallgatók, akik az elmúlt 10 évben más mesterszintű díjat, például PGCE-t vagy vezetői szakmai képesítést (PQH) szereztek. A kreditátviteli kérelmet az online programigényléssel egyidejűleg kell benyújtani, mivel utólagos jelentkezéseket nem fogadunk el.
- A programot a dolgozó szakemberekre szabták, és mint ilyen, vegyes tanulási megközelítést alkalmaznak. A modulok személyes előadásokból és online foglalkozásokból állnak. A Queen's előadásai esténként zajlanak, az online foglalkozások pedig az egyetemen kívül is teljesíthetők. A részmunkaidős hallgatók a munkahelyükön maradhatnak tanulmányaik során, és közvetlenül alkalmazhatják az új ismereteket saját környezetükben.
Karrierlehetőségek
Egyes diplomások hasznosnak találták ezt a fokozatot a munkahelyi vezetői gyakorlat fejlesztésében. Mások hasznosnak találták a munkájuk során vállalt szerepeik bővítésében, valamint az állás megszerzésében vagy az előléptetésben. Némi előrelépés a doktori szintű tanulmányok és kutatások felé.
A Queen posztgraduális hallgatói kivételes előnyökben részesülnek. Az olyan egyedi kezdeményezések, mint a Degree Plus és a Researcher Plus, megerősítik a foglalkoztathatóság iránti elkötelezettségünket, míg az innovatív vezetői és végrehajtói programok segítenek diákjainknak kulcsfontosságú vezetői pozíciók elnyerésében nemzeti és nemzetközi szinten egyaránt.
Képtár
Tanterv
A diákok beiratkozhatnak teljes munkaidőben (1 év) vagy részmunkaidőben (3 év). Az egyes modulokat rövid tanfolyamként lehet tanulmányozni. A részmunkaidős hallgatók félévenként általában egy vagy két modult teljesítenek. A nappali tagozatos hallgatók félévenként általában három modult teljesítenek.
Az oktatási tanulmányok (MEd) programból két választható tanított modul választható.
Szakdolgozat – 60 MACS (max. 15 000 szó). A hallgatók úgy döntenek, hogy egy érdeklődésükre számot tartó témán dolgoznak a munkatársak felügyelete mellett.
Az MSc-t azoknak a hallgatóknak ítélik oda, akik sikeresen teljesítenek hat tanított modult (120 CATS-pont) és egy 15 000 szavas kutatási értekezést (60 CATS-pont).
Kilépési képesítések állnak rendelkezésre: a hallgatók az oktatott modulokból 120 CATS-pont sikeres teljesítésével, vagy az oktatási vezetésből szerzett posztgraduális bizonyítvánnyal 60 CATS-pont sikeres teljesítésével léphetnek ki az oktatási vezetésből.
Könnyűvé tettük, hogy rövid tanfolyamként tanuljunk mesterképzésre. Ha rövid tanfolyamra szeretne jelentkezni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az oktatási titkárral ([email protected]).
Core Modules
- Leadership for School Fejlesztés és Változás (20 kredit)
- Vezetés: elméleti perspektívák (20 kredit)
- Vezetés a gyakorlatban (20 kredit)
- Disszertáció (60 kredit)
- Bevezetés a kutatási módszerekbe: Gyermekek, fiatalok és oktatás (20 kredit)
Opcionális modulok
- Társadalmi igazságosság a speciális oktatásban és befogadásban: képességek megközelítése (20 kredit)
- A viselkedésváltás alapvető elemei (20 kredit)
- A speciális oktatás és befogadás dekonstruálása (20 kredit)
- Episztemikus igazságtalanság: A tudás etikája a sajátos nevelési igényekben/befogadás (20 kredit)
- Felnőttek megértése ASD-vel (20 kredit)
- Tanterv: elmélet, politika és gyakorlat (20 kredit)
- Kétnyelvűség, írástudás és diszciplináris írástudás fejlesztése (20 kredit)
- E-learning: fogalmak és gyakorlat (20 kredit)
- Digitális írástudás és kommunikáció (20 kredit)
- Az ASD-vel élő gyermekek megértése (20 kredit)
- Reflexiós gyakorlat és cselekvéskutatás (10 kredit)
- Viselkedésváltás az oktatásban és mások felügyelete (20 kredit)
- Oktatáspolitika és társadalom: Reform és ideológia elemzése (20 kredit)
Tanulás és tanítás
A tanfolyam során elérhető tanulási lehetőségeket az alábbiakban ismertetjük:
- Csak este
Személyes találkozások és online tanulási formátumok kombinációja.
Értékelés
A tanfolyamhoz kapcsolódó értékeléseket az alábbiakban ismertetjük:
Nincs írásbeli vizsga. A modulokat tanfolyamon értékelik, amely írásbeli feladatokat és csoportos prezentációs projekteket tartalmaz.
Díjak és díjak
- Az osztálytermi dolgozatokon dolgozó tanárok pályázhatnak az Észak-Írország Oktatáskutató Központ (NICER) díjra.
Belépők
Program tandíj
Ösztöndíjak és finanszírozás
Hogyan finanszírozhatom a tanulmányomat?
A Gazdasági Minisztérium 5500 GBP összegű tandíjhitelt biztosít NI/EU-s hallgatónként posztgraduális tanulmányokhoz.
Az Egyesült Királyságban működő posztgraduális kölcsönrendszer akár 10 609 GBP összegű kormány által támogatott diákhitelt kínál oktatott és kutatási mesterképzésekhez minden tárgyterületen. A feltételek, a jogosultság, a visszafizetés és a jelentkezési információk elérhetők az Egyesült Királyság kormányának honlapján.
Nemzetközi ösztöndíjak