Divattervezés és üzlet mester
Milan, Olaszország
IDŐTARTAM
10 Months
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Nov 2024
TANDÍJ
Tandíj igénylése
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Bevezetés
Dieci mesi straordinari, con docenti di livello internazionale. Un’occasione unica per imparare direttamente dai protagonisti. Master Raffles Milano: finalmente qualcuno ci ha pensato.
A mesterképzés célja, hogy a hallgatók mélyreható képzést és a divatipar globális jövőképét biztosítsák, szorosan együttműködve az egyes szektorok szakembereivel: a divatüzlettől a trendkutatásig, a hangulati táblák készítésétől a kollekciók tervezéséig, a stílustól a prezentáció végső koncepciójáig. A kreatív projekteknek szentelt tíz hónapra osztott út olyan kurzusokat foglal magában, ahol a tapasztalatok és módszertanok a trendekkel, a merchandisinggel, a művészeti irányokkal, a divatmarketinggel és a divatüzletekkel, a stílussal és a digitális kommunikációval kapcsolatos kutatásokkal foglalkoznak. A kurzus lehetővé teszi, hogy elsajátítsa a hátteret, hogy szembenézzen a divattervezés világával, marketing és üzleti ismeretekkel gazdagított képzésen keresztül, amely ma alapvető minden tervező számára, aki részt vesz a márka sikerében.
A tanfolyam vezetője: Tiziano Guardini, kreatív igazgató és a divat fenntarthatóságának szakértője
Vállalkozásgazdaságtan és jogi szakon végzett, kreatív igazgató és a divat fenntarthatóságával foglalkozó szakértő. Olyan nemzeti és nemzetközi díjak nyertese, mint a Franca Sozzani Legjobb Feltörekvő Tervező és a Vegan Couture Díj, alkotásait olyan múzeumokban állították ki, mint a Victoria and Albert Museum, valamint olyan intézményekben, mint az ENSZ Genfben és New Yorkban. Munkája felváltja az együttműködéseket mind a tervezés, mind a fenntarthatóság terén, innovatív folyamatokat fejleszt. Legutóbbi együttműködései: Kering Group, Michelangelo Pistoletto Alapítvány, Yoox, The Prince's Foundation, Lenzing AG.
Szakmai lehetőségek
A programunkban végzett hallgatók egyengethetik saját útjukat a divatiparban, és képesek lesznek megkeresni a lehetőségeket: divattervező, márkamenedzser és stratéga, árusító, operatív vezető, üzleti elemző, digitális marketing menedzser, kommunikációs menedzser, vállalkozó.
Belépők
Képtár
Karrierlehetőségek
Szakmai lehetőségek
A Master célja, hogy felnagyítsa az egyes hallgatók kreatív zsenijének egyediségét, de célja magasan képzett, dinamikus szakemberek képzése is, akik könnyen beilleszthetők a munka világába. A 10 hónapos tanulás végén a teljes munkafolyamat elmélyült ismeretének köszönhetően a hallgatók olasz és nemzetközi divatcégek férfi és női stílusirodáiban helyezkednek el.