
Mesterek marketing innováció
Telford, Egyesült Királyság
IDŐTARTAM
6 Months
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Távoktatás, Az egyetemen
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
MA Marketing és innováció Top up
Belépési követelmények:
A pályázóknak rendelkezniük kell egy a célnak megfelelően 7. szint posztgraduális diploma. Bizonyíték az angol nyelvi képességek szinten egyenértékű IELT 6,5. Egyéb képesítés lehet tekinteni egy eseti alapon.
Minimális életkor:
19 év
Időtartam:
6 hónap
Bevitel dátuma:
Januárban, áprilisban, júliusban és októberben Ez a Masters mértékben épít a megértést a stratégiai marketing közé design és az innováció. Továbbá ösztönzi a felértékelődése a gyakorlati értéke marketing keretek egy sor stratégiai üzleti helyzetekben.
A diplomát Anglia Ruskin University és a szállított partnerünk LSM. Stratford Főiskola biztosítja a korszerű, műhelyek, hogy segítsen át a tudományos program könnyedén. Ezek a kiegészítő képzések nem képezik részét a szak révén valósítják LSM és nem kötelező elérésének mértékét képesítést. Ezek által Stratford Főiskola minden diák, hogy segítsen segítse a hallgatók tanulmányi képességeit. Büszkék vagyunk, amely a fókusz és a figyelmet a diákjaink. Ezek a műhelyek fokozza a hallgató megértését kutatás, módszertan és más alapvető tanulási készségek.
Selejtező áttekintése
- Credit érték 60 kredit
- Képzettségi szintje 7
Modul Áttekintés
Végére a mesterek marketing tanfolyam, akkor képesnek kell lennie:
- Hozzon létre keretek megértése és elemzése marketing folyamatok különböző szervezeti típusok, találkozás a különböző és változó marketing környezetben
- Fejleszteni a gyakorlati kutatási és elemzési képességek keretében a piac által vezérelt stratégia, különösen a készítmény értékajánlatokkal szolgáltató a fogyasztók közötti kapcsolatokat
- Felülvizsgálja, módosítja és alkalmazza az átruházható marketing koncepciók és képességek kezelése termék és a piac fejlődését, amelynek középpontjában a stratégiai szempontból
- Értékeli a piaci származó adatokat és információkat a különböző szervezetek, és ezt a stratégiai marketing döntéshozatalt
- Vizsgáljuk meg a különböző kreatív megközelítések termék és szolgáltatás tervezés, a kreativitás és az innováció, amely hozzájárulhat a szervezeti vagyon
- Fejleszteni szellemi fölény területén a marketing és az innováció
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Stratégiai marketing (MA)
- Munich, Németország
- Berlin, Németország
MSc Marketing
- Cardiff, Egyesült Királyság
Kereskedelmi menedzsment és marketing mester
- Porto, Portugália
- Online