PhDJogi tanulmányokBachelor/ AlapképzésMBATanulmányokHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
Stratford College Of Business Management Mesterek marketing innováció
Stratford College Of Business Management

Mesterek marketing innováció

Telford, Egyesült Királyság

6 Months

Angol

Teljes idő

Kérelem benyújtásának határideje

Kérje a legkorábbi kezdési időpontot

Távoktatás, Az egyetemen

Ösztöndíjak

Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Olvass tovább

Bevezetés

MA Marketing és innováció Top up

Belépési követelmények:

A pályázóknak rendelkezniük kell egy a célnak megfelelően 7. szint posztgraduális diploma. Bizonyíték az angol nyelvi képességek szinten egyenértékű IELT 6,5. Egyéb képesítés lehet tekinteni egy eseti alapon.

Minimális életkor:

19 év

Időtartam:

6 hónap

Bevitel dátuma:

Januárban, áprilisban, júliusban és októberben Ez a Masters mértékben épít a megértést a stratégiai marketing közé design és az innováció. Továbbá ösztönzi a felértékelődése a gyakorlati értéke marketing keretek egy sor stratégiai üzleti helyzetekben.

A diplomát Anglia Ruskin University és a szállított partnerünk LSM. Stratford Főiskola biztosítja a korszerű, műhelyek, hogy segítsen át a tudományos program könnyedén. Ezek a kiegészítő képzések nem képezik részét a szak révén valósítják LSM és nem kötelező elérésének mértékét képesítést. Ezek által Stratford Főiskola minden diák, hogy segítsen segítse a hallgatók tanulmányi képességeit. Büszkék vagyunk, amely a fókusz és a figyelmet a diákjaink. Ezek a műhelyek fokozza a hallgató megértését kutatás, módszertan és más alapvető tanulási készségek.

Selejtező áttekintése

  • Credit érték 60 kredit
  • Képzettségi szintje 7

Modul Áttekintés

Végére a mesterek marketing tanfolyam, akkor képesnek kell lennie:

  • Hozzon létre keretek megértése és elemzése marketing folyamatok különböző szervezeti típusok, találkozás a különböző és változó marketing környezetben
  • Fejleszteni a gyakorlati kutatási és elemzési képességek keretében a piac által vezérelt stratégia, különösen a készítmény értékajánlatokkal szolgáltató a fogyasztók közötti kapcsolatokat
  • Felülvizsgálja, módosítja és alkalmazza az átruházható marketing koncepciók és képességek kezelése termék és a piac fejlődését, amelynek középpontjában a stratégiai szempontból
  • Értékeli a piaci származó adatokat és információkat a különböző szervezetek, és ezt a stratégiai marketing döntéshozatalt
  • Vizsgáljuk meg a különböző kreatív megközelítések termék és szolgáltatás tervezés, a kreativitás és az innováció, amely hozzájárulhat a szervezeti vagyon
  • Fejleszteni szellemi fölény területén a marketing és az innováció

Az Iskoláról

Kérdések

Hasonló tanfolyamok

  • Stratégiai marketing (MA)
    • Munich, Németország
    • Berlin, Németország
  • MSc Marketing
    • Cardiff, Egyesült Királyság
  • Kereskedelmi menedzsment és marketing mester
    • Porto, Portugália
    • Online