MSc közgazdaságtanból és üzleti adminisztrációból - marketing, közösségi média és digitalizáció
University of Southern Denmark
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Odense, Dánia
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* ingyenes az északi országokból, illetve az EU/EGT -országokból és Svájcból származó teljes fokú hallgatók számára; 4250 euró félévenként nem EU/EGT állampolgárságú vagy nem svájci állampolgárságú hallgatók számára
Bevezetés
A szervezetek és iparágak a jövőben rendkívül igénylik a menedzsereket, akik megértik, hogyan lehet a közösségi médiát és a digitalizációt stratégiai eszközként felhasználni a cégérték növelésére a versenyelőny biztosítása érdekében. Ez a program pontosan megadja Önnek a szükséges know-how-t, amely lehetővé teszi, hogy ilyen vezető vezetővé váljon a szervezetekben, és ezáltal kiváló munkalehetőségeket biztosít.
Szeretné létrehozni a márkák jövőbeni marketingjét különböző iparágakban? Ez a Campus Esbjergben kínált program megadja a szükséges kompetenciákat, amelyek lehetővé teszik, hogy ilyen vezető marketingmenedzserré váljon, a közösségi médiára és a digitalizációra összpontosítva.
A közgazdász és üzleti adminisztráció MSc profilja a marketingben, a közösségi médiában és a digitalizációban többek között a szociális médiahálózatok és a marketingkommunikáció, a digitális üzlet és marketing, a fogyasztói magatartás, a projektmenedzsment és a versenystratégia kurzusokat kínálja. Ezenkívül módszertani készségeket szerez a kvalitatív és a kvantitatív kutatásban is, és választhat több, kifejezetten ehhez a programhoz kínált választható tantárgy közül, mint például a márkamenedzsment és marketingstratégia, valamint a Campus Esbjerg -en kínált más mesterképzések választhatójai közül.
A fejlett menedzsment és marketing, a közösségi média és a digitalizáció kurzusok kombinációja alkalmassá teszi a kompetenciák fejlesztésének és a folyamatos tanulás irányítására, amelyek a túlélési készségek szükségesek a márkák és szervezetek számára az erősödő versenykörnyezetben.
A projektmunka, a csoportmunka és az előadások kombinációjával megérti, hogyan kell kezelni a marketing, a közösségi média és a digitalizáció különböző aspektusait a szervezetekben. A program az intenzív know-how készségek fejlesztésére összpontosít, azaz arra, hogy részletes és átfogó elemzéseket végezzen, és értékes vezetői megoldásokat nyerjen.
A profil két év alatt nyolc negyedévben fut. Minden negyedév két tanfolyamot tartalmaz. Hetente legfeljebb 8 előadást tarthat. A tanfolyamok hallgatóinak száma intenzív interakciót tesz lehetővé az előadást folytató professzorral, valamint a hallgatók közötti vitákat. Ez megnöveli az aktív üzleti szókincs méretét, amelyet később felhasználhat az e területekhez kapcsolódó kérdések megbeszélésekor a munkája részeként.
A profil kurzusai angol nyelven folynak. Mindazonáltal vizsgázhat dánul, beleértve a mestermunkát is, feltéve, hogy a tanár dánul beszél.
Tanterv
A program felépítése
A Master of Science in Economics and Business Administration két év nappali tagozatos tanulmányt igényel, minden évben négy negyedévből. A marketing, a közösségi média és a digitalizáció területe 60 ECTS kötelező, egyenként 7,5 ECTS kurzusból, 30 ECTS választható tantárgyból és egy 30 ECTS-nek megfelelő szakdolgozatból áll.
A 8 kötelező kurzust az első négy negyedévben kínálják. A választható tárgyak jellemzően az ötödik és a hatodik negyedbe kerülnek. A szabadon választható tárgyakat a Campus Esbjergben vagy külföldön lehet megtenni, vagy szakmai gyakorlat formájában is meg lehet tenni. A dolgozat a hetedik és nyolcadik negyedévben készül.
Választható tárgyak – például
- Márka menedzsment
- Marketing stratégia
- A vállalati társadalmi felelősségvállalás
- Szórakoztató piacok és üzlet
- Kockázat kezelés
- Zöld üzlet
- Szakmai gyakorlat
A program eredménye
Tanulási eredmények
University of Southern Denmark összes közgazdasági és üzleti adminisztrációs okleveles profilja ugyanazokkal az általános kompetenciákkal rendelkezik. Minden profilnak van egy fókuszterülete, ahol a jelölt konkrét ismereteket, készségeket és kompetenciákat szerez. Az alábbiakban a Campus Esbjergben kínált marketing, közösségi média és digitalizációs profil általános kompetenciáiról és konkrét fókuszterületeiről olvashat.
Általános kompetenciák a közgazdász és adminisztratív okleveles oklevél számára
Tudás és megértés
A Közgazdaságtan és üzleti adminisztráció mesterprogram olyan ismereteket nyújt, amelyek a profil fókuszterületén belül a legmagasabb nemzetközi kutatásokon alapulnak egy tanulmányi területen. A végzett hallgató képes megérteni és tudományos alapon reflektálni a tudományterület/területek ismereteire, és képes azonosítani a releváns tudományos kérdéseket.
Készségek
A végzett hallgató képesített módon választhat és alkalmazhat tudományos módszereket és elméleteket kvantitatív és minőségi adatok gyűjtésére és elemzésére a cég belső és külső feltételeinek, valamint az e területekkel kapcsolatos elméleti kérdések leírásához és komplex elemzéséhez.
A végzett elemzések alapján új elemzési modelleket és problémák megoldását állíthatja fel. A végzett hallgató kommunikálhatja tudását, szakmai és tudományos kérdéseket vitathat meg kollégáival, vezetőségével és a környező társadalommal.
Kompetenciák
A közgazdász és adminisztratív okleveles mester képes a profil területén belül olyan munka- és fejlesztési helyzetek kezelésére, amelyek összetettek, kiszámíthatatlanok és új megoldási modelleket igényelnek. A végzett hallgató önállóan kezdeményezhet és valósíthat meg szakmai és interdiszciplináris együttműködést, vállalhat szakmai felelősséget.
A végzett hallgató önállóan vállalhat felelősséget saját szakmai fejlődéséért és specializációjáért.
Az MSc in Economics and Business Administration lehetővé teszi a diplomások számára, hogy speciális feladatok megoldásán dolgozzanak a köz- és magánszférával működő szervezetek funkcionális területein belül.
Speciális kompetenciák a profilhoz a marketing, a közösségi média és a digitalizáció területén
A profil fókuszterülete az, hogy a cégek hogyan javíthatják piaci teljesítményüket üzletük elemzésével és digitalizálásával, valamint szervezetük és meglévő termékeik marketingjével, különös tekintettel a közösségi médiára, mint fő kommunikációs csatornára. Az ezzel a profillal végzett hallgatók tehát speciális ismeretekkel rendelkeznek a következő tantárgyakból: közösségi média hálózatok és marketingkommunikáció, fogyasztói magatartás, valamint az üzlet és marketing digitalizálása, valamint stratégia és verseny. Továbbá a végzett hallgató rendelkezik ismeretekkel és készségekkel a piaci teljesítmény javítását és a piaci lehetőségek fejlesztését támogató módszerek használatában: a társadalomtudományok kutatási módszertana és a kvalitatív módszerek, a projektmenedzsment, a stratégia és a verseny, valamint a kvantitatív piackutatási módszerek. Végül a mester saját tanulásának meghatározásában és megalapozásában szerzett kompetenciákat a szemináriumi projektekkel és a mesterdolgozattal végzett önálló munka során.
Képtár
Karrierlehetőségek
Karrierlehetőségek
A közgazdasági és üzleti adminisztráció szakon végzett diplomások gyakorlatilag minden adminisztratív területen dolgoznak a szervezetekben, mint például a marketing és értékesítés menedzsment, az emberi erőforrás menedzsment, a projektmenedzsment vagy az innovációmenedzsment. A(z) University of Southern Denmark oklevelei általában releváns, vonzó és jól fizetett állásokat találnak a diploma megszerzése után.
Természetesen kapcsolat van a végzettek állása és az általuk tanult profil alapján elvégzett kurzusok között. Az MSc-sek közül sokan speciális beosztásban dolgoznak, míg mások – különösen, ha tapasztalatot szereznek – nemcsak menedzsmentet, hanem vezetést is magukban foglaló munkákat vállalnak.
Példák a marketing, a közösségi média és a digitalizáció meghatározott területéhez tartozó munkakörökre:
- Közösségi média szakértő és/vagy koordinátor
- Márka közösség menedzsere
- Digitális stratéga
- Márkaigazgató
- Piackutató
Példák a munkaprofilokra általában:
- Marketing Koordinátor
- Projekt menedzser
- A vezérigazgató személyi asszisztense
- Menedzsment szaktanácsadó
- Területi értékesítési manager
- Vállalkozó/üzletfejlesztő
- Termékfejlesztő
- Egyetemi kutató/professzor