Global Master of Arts a nemzetközi oktatásban (teljes munkaidőben)
SIT Graduate Institute
Kulcs információ
Campus helye
Washington, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
18 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 45 445
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Tanulja meg, hogyan feleljen meg a nemzetközi oktatók előtt álló kihívásoknak ezen a magával ragadó, teljes munkaidős programon keresztül.
Felhívjuk figyelmét, hogy SIT mindent megtesz annak érdekében, hogy programjait a leírtak szerint karbantartsa. A rendkívüli helyzetekre, például a COVID-19-re való reagáláshoz azonban előfordulhat, hogy SIT programokat módosítani vagy le kell mondania.
Miért érdemes nemzetközi oktatási mesterképzést szerezni?
SIT 2000-ben fejlesztette ki első nemzetközi oktatási mesterképzését. A jól tisztelt tantervre építve ez a program az oktatás történelmi, politikai, gazdasági és társadalmi kontextusának mélyreható feltárását kínálja, átlépve a kulturális megosztottságokat és a nyelvi korlátokat. A program egy kulturálisan magával ragadó formátumot használ, így Ön megismerheti a nemzetközi oktatási igazgatás területét, miközben azt éli.
Ebben a globális mesterképzési formátumban három gazdagon változatos oktatási rendszert vizsgál meg - az Egyesült Államokban, Spanyolországban és Vietnamban -, hogy szakmai ismereteket szerezzen az összehasonlító globális tanulmányokban; program- és tantervfejlesztés; kutatási készségek; és az interkulturális tanulás. Ezenkívül megtanulhatja és gyakorolhatja a társalgási spanyol és vietnami nyelvet az Ön képzettségi szintjére szabott oktatáson keresztül.
Kezdje a programját Washington DC-ben való eligazítással, ahol találkozik a csoportjával, részt vesz egy intenzív szemináriumon a program elnökével, és viSIT vezető nemzetközi szövetségekben, hogy megértse a nemzetközi oktatási kérdések és programok kontextusát. A tájékozódás után utazzon el a spanyolországi Bilbaóba, amely arról ismert, hogy ipari városból virágzó művészeti és kulturális központtá vált. Ott tanulmányozza az oktatási gyakorlatot és politikát Spanyolországban és az európai régióban; megtanulni etikai kutatást végezni; ismerje meg az oktatáselméleteket, ahogyan azok a mai globális kontextusra vonatkoznak; és figyeljen meg különféle oktatási modelleket.
A második félév során Ho Si Minh-városban, egy magas oktánszámú metropoliszban, amely rendkívüli növekedéséről és társadalmi-gazdasági változásairól ismert, megismerheti a helyi oktatási gyakorlatot és politikát, valamint a programtervezést. Hanoiba, Vietnam kormányának székhelyére is utazik, hogy megismerje a nemzeti oktatáspolitika belső működését.
Mindkét félévben heti rendszerességgel tartanak kirándulásokat oktatási programokba, nem kormányzati szövetségekbe, iskolákba, szakszervezetekbe és kormányzati minisztériumokba, hogy megnézzék, hogyan alkalmazzák és tapasztalják meg az osztályteremben feltárt dolgokat. Minden szemeszterben egy négynapos kirándulás is szerepel a régió egy másik városába vagy országába, hogy továbbra is bővíthesse ismereteit a területről.
A harmadik és a negyedik szemeszterben önálló gyakorlaton vesz részt, hogy munkahelyi készségeket szerezzen az Ön által választott szerepben és helyen. Személyre szabott útmutatást fog kapni a Reflexiós Gyakorlati kurzusok során, és egy virtuális zárókőszemináriumon bemutatandó eredeti kutatást tartalmazó záródokumentumot fog kitölteni.
A feltörekvő szakemberek számára készült ez az egyedülálló mesterképzés – a(z) SITegyik sarokköve – megmutatja, hogyan kell megfelelni a nemzetközi oktatók óriási kihívásainak, és gyors előrelépést tesz lehetővé ezen a területen.
Programoldalak
Washington DC
Kezdje a programját egy héttel Washington DC-ben, ahol elkezdi megismerni osztálytársait, a Nemzetközi Oktatási programot, valamint SIT idővel a csoportjával és a helyi oktatási egyesületek látogatásával. Megkezdi az interkulturális kommunikáció, a multikulturális csapatmenedzsment és a szervezeti vezetés tanulmányait is.
Bilbao, Spanyolország
Tanuljon Bilbaóban, a Spanyolország északkeleti részén fekvő baszk ország legnagyobb városában, egy olyan régióban, amely megkülönböztetett nemzeti identitástörténetéről, saját nyelvéről és hagyományairól, valamint a spanyol kormánnyal való autonómabb kapcsolatra való átállásáról ismert. Ebben a kulturálisan gazdag kontextusban hagyományos órákon és heti kirándulásokon vehet részt egy olyan városban, amely egy régi, szennyezett, ipari központból művészetéről, ételeiről, kultúrájáról és építészetéről ismertté vált. Folytatja kommunikációs, csapatmunka és vezetési tanulmányait, és tanulja meg az oktatási politikát és gyakorlatot Spanyolországban és az európai régióban egy négynapos Spanyolországon kívüli kiránduláson keresztül. Ebben a félévben társalgási spanyol órák is szerepelnek.
Ho Si Minh-város, Vietnam
Ez a világszínvonalú, kozmopolita város élénk kultúrájáról és gazdag történelméről ismert. Itt mélyebben megértheti a nemzetközi oktatást egy olyan országban, amely még mindig a háború utáni identitásával küszködik, de gyorsan Ázsia egyik legerősebb gazdaságává válik, és gyors ütemű és elsöprő változásokat vezet be. Tanulmányozza az oktatási gyakorlatot és politikát; tananyag tervezés; programtervezés, végrehajtás és értékelés; és beszélgető vietnami.
Gyakorlat a választott helyen
Végezze el a két féléves gyakorlatot a világ bármely pontján, ahol jogi felhatalmazást kaphat. Ez idő alatt a hallgatók kapcsolódó kurzusokat online is vesznek, és személyre szabott támogatást kapnak tanácsadóiktól.
Belépők
Tanterv
Tanfolyam
A nemzetközi oktatási szakemberek akkor a leghatékonyabbak, ha megértik a kontextust, a problémákat, a készségeket és a lehetséges előrelépési utakat a szakterületükön. SITnemzetközi oktatásban szerzett globális mesterképzése segít megtanulni az interkulturális partnerségek és a minőségi nemzetközi oktatási programok elősegítéséhez szükséges megértés fontosságát személyes tapasztalatok révén, amikor új helyre költözik, kapcsolatba lép partnereivel, és tanulmányozza kultúrájukat, történelmüket és rendszerek; élni velük és tanulni tőlük.
Ez a program megköveteli az érettségihez szükséges nyelv- és kultúraismereti követelmény teljesítését.
Első félév, ősz: Bilbao, Spanyolország (13 kredit + nyelvtanulás)
- Interkulturális szolgáltatások, vezetés és menedzsment alapjai (3 kredit): Ez a kurzus bevezeti a hallgatókat az interkulturális kommunikációba, a hatékony multikulturális csapatmenedzsmentbe, valamint a szervezeti vezetésbe és változásba. A kurzus egy hetes, személyes intenzív szemináriummal kezdődik, közvetlenül a tájékozódás után, és további nyolc hétig online folytatódik.
- Elmélet és gyakorlat a nemzetközi oktatásban (3 kredit): Ez a kurzus bevezeti a hallgatókat az oktatási elméletekbe, beleértve a neomarxista és konfliktuselméleteket, a kommunista elméletet, a strukturális funkcionalizmust, az emberi tőke elméletét, a posztkolonializmust és a feminista elméletet; miért fontosak; és hogyan használják őket a tanulás és a terepen végzett munka keretébe. A kurzus az érdekképviseletet és az állampolgári/közdiplomáciát is feltárja spanyol, vietnami és amerikai kontextusban.
- Gyakorló vizsgálat (3 kredit): Ez a kurzus bemutatja az etikai kutatás és vizsgálat kvalitatív kutatási módszereinek alapelveit.
- Oktatási gyakorlat és politika Spanyolországban (3 kredit): Ez a kurzus a spanyol oktatás történelmi, társadalmi, politikai (konfliktus utáni) és gazdasági (neoliberális) összefüggéseit tárja fel. Tartalmaz kirándulásokat viSIT oktatási programokhoz és egyesületekhez.
- Reflexiós gyakorlat 1 (1 kredit): Ez a kurzus akadémiai keretet biztosít a folyamatos tájékozódáshoz, a hallgatói tanulási tervekhez és az interkulturális tapasztalataik/tanulásaik reflexiójához. A nyári tanévben a tanterv arra összpontosít, hogy segítse a tanulókat a gyakorlatok azonosításában és biztosításában.
- Spanyol: A hallgatók a program elején tesztet tesznek, hogy meghatározzák a társalgási spanyol kurzus megfelelő elhelyezési szintjét. Megjegyzés: Az egyetemi kredit nem számít bele a mesterképzésbe.
Második szemeszter, tavasz: Ho Si Minh-város, Vietnam (9 kredit + nyelvtanulás, időt hagy a gyakorlati kutatásra)
- Oktatási gyakorlat és politika Vietnamban (3 kredit): Ez a kurzus feltárja a vietnami oktatás történelmi, társadalmi, politikai (háború utáni) és gazdasági (kommunista) összefüggéseit. Ez magában foglalja a Ho Si Minh-városon belüli kirándulásokat viSIT oktatási programokhoz és egyesületekhez.
- IE Program tervezés és tervezés (5 kredit): Ez a kurzus végigvezeti a hallgatókat a program fejlesztési és megvalósítási folyamatán. A témák között szerepel pályázatírás, igényfelmérés és -értékelés, tantervfejlesztés, hallgatói tanulási/fejlesztési elmélet, nemzetközivé válás, marketing és toborzás, logisztika és személyzet, költségvetés-készítés, kockázatértékelés, egészségvédelem és biztonság, valamint válságkezelés.
- Reflexiós gyakorlat 2 (1 kredit): Ez a kurzus biztosítja a tudományos keretet a folyamatos tájékozódáshoz, a hallgatói tanulási tervekhez és az interkulturális tapasztalataik/tanulásaik átgondolásához. A nyári tanévben a tanterv arra összpontosít, hogy segítse a tanulókat a gyakorlatok azonosításában és biztosításában.
- Vietnami: A hallgatók a program kezdetén tesztet tesznek, hogy meghatározzák a megfelelő elhelyezési szintet egy társalgási vietnami kurzushoz. Megjegyzés: Az egyetemi kredit nem számít bele a mesterképzésbe.
Harmadik szemeszter, nyár: gyakorlat és csúcskő kutatás a hallgató által választott helyen (8 kredit)
A reflektív gyakorlat a következőket tartalmazza:
- 12 hetes gyakorlat (minimum heti 25 óra = 300 kontaktóra)
- 2 Reflexiós gyakorlati kérdés esszé (15 óra)
- Capstone ajánlat (25 óra)
- Human Subjects Review (HSR) alkalmazás (20 óra)
Negyedik félév, ősz: Gyakorlati és zárókőkutatás a hallgatói választás helyén; Capstone szeminárium (8 kredit)
A reflektív gyakorlat a következőket tartalmazza:
- 10 hetes gyakorlat (minimum heti 25 óra = 250 kontakt óra)
- 2 Reflexiós gyakorlati kérdés esszé (15 óra)
- Capstone papír (60 óra)
- Capstone szeminárium (a tervek szerint virtuálisan kerül megrendezésre; 35 óra)
Szakmai gyakorlat
A(z SIT nemzetközi oktatás globális mesterképzésének kulcsfontosságú eleme a gyakorlat. Ez lehetővé teszi, hogy az osztálytermi tanulást közvetlenül a való világban alkalmazza, miközben gyakorlati, szakmai tapasztalatot szerez, amelyet a diploma megszerzése után azonnal hasznosíthat.
A program harmadik és negyedik szemeszterében tanácsadója támogatni fogja Önt egy jóváhagyott, független gyakorlat megtalálásában, miközben befejezi a záródolgozatot.
Dönthet úgy, hogy Vietnamban marad, visszatér Spanyolországba, vagy végezheti el a gyakorlatot egy másik választott helyen. Egy gyakorlat legfeljebb heti 40 órás munkaidőből állhat; a megszerzett kreditek száma azonban nem fog ingadozni.
A gyakorlati szakaszban továbbra is kapcsolatban marad az oktatókkal és más hallgatókkal, és tanfolyami kreditet kap, ha dokumentálja tudásának és készségeinek integrációját, miközben szakmai környezetben dolgozik. A gyakorlati tapasztalat egyben lehetőséget ad szakmai hálózatának bővítésére is.
A program eredménye
A program sikeres elvégzése után a hallgatók képesek lesznek:
Tudás
- A világ oktatási rendszereinek kritikus megértése a társadalmi igazságosságra, méltányosságra, befogadásra és sokszínűségre helyezve a hangsúlyt.
- Befolyásos elméletek ismeretének bemutatása a nemzetközi oktatás területén.
- Ismerje meg az érdekelt felek nézőpontjait, kapcsolatait, szerepeit és hatásait a nemzetközi oktatás területén.
- Fogalmazd meg, hogyan közvetítik a hatalom, a kiváltságok és az elnyomás az oktatási gyakorlatokat szerte a világon.
- Fogalmazza meg, hogyan alakítják ki és hajtják végre a nemzetközi oktatáspolitikát intézményi, helyi, állami, regionális, nemzeti és nemzetközi szinten.
Készségek
- Alkalmazza az alapvető kutatási készségeket, ideértve a koncepcióalkotást, a tervezést, az eredeti kutatások lefolytatását és bemutatását a nemzetközi oktatás területén.
- Nemzetközi oktatási programok tervezése, lebonyolítása és értékelése (beleértve a pályázatok elkészítését, az igények felmérését, a tanterv tervezését, a költségvetés-tervezést, a humánerőforrás-gazdálkodást, az egészséget és a biztonságot, a válságkezelést, a marketinget, a toborzást és az értékelést).
- Hozzon létre és valósítson meg nemzetközi oktatással kapcsolatos tartalmat írással, facilitációval és nyilvános beszéddel.
Attitűdök
- A méltányosság, a befogadás, a sokszínűség és a társadalmi igazságosság előmozdítása az oktatásban.
- Fenntartja a magas etikai normákat és a kritikai reflexiót a szakmai munka minden területén.
- Értékelje a kölcsönösséget a tudás- és készségek megosztásában.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Karrier utak
Az ezzel a diplomával végzett hallgatók többek között az alábbi pályákon dolgoznak.
- Külföldi tanulmányi tanácsadó
- Oktatási tanácsadó
- Egyetemi tanár, asszisztens vagy munkatárs
- Az amerikai nagykövetség oktatási szakértője
- Programtervező
- Csere programvezető
- Ifjúsági vezetői program adminisztrátora
- Közösségi nevelő
- Felvételi igazgató
- Országfejlesztési tiszt
- Menekültek letelepítési tisztje
- Nemzetközi programok felvételi