
St. Pölten University of Applied Sciences
Master of Science in Gamified Reality Alkalmazások valós kihívásokhoz és tapasztalatokhoz (GRACE)IDŐTARTAM
4 Semesters
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
30 Jun 2025
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Sep 2025
TANDÍJ
EUR 727 / per year *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* harmadik országokból származó hallgatók számára; 3000 euró diákszövetség - díj évente
Bevezetés
Kreatív problémamegoldó vagy, és alapdiplomád van játéktervezés, informatika vagy egy kapcsolódó szakterületen? Rendelkezel szilárd programozási készségekkel és szenvedélyesen szereted a kiterjesztett valóság (XR) és a játékosítás innovatív módon történő alkalmazását különböző ágazatokban? Ha igen, akkor a GRACE lehet a tökéletes következő lépés a tanulmányi utadon.
Képtár
Belépők
Tanterv
A tantárgy tartalma
A GRACE – Gamified Reality Applications for Real-World Challenges and Experiences egy innovatív közös mesterprogram, amelyet az E 3 UDRES 2 európai egyetemi szövetséghez tartozó partnerek konzorciuma vezet, amelynek célja az Extended Reality (XR) és a gamification művészetének és tudományának elsajátítása a jobb tanulási élmények érdekében.
Ez az interdiszciplináris program a fejlett XR-eszközök fejlesztésére összpontosít, amelyek forradalmasítják a szakmai oktatást, képzést és készségfejlesztést az egészségügyi, oktatási és ipari szektorokban.
Félévi bontás
A három európai országot összekötő integrált mobilitási út csodálatos élettapasztalatot és egyedülálló lehetőséget kínál egy kiterjedt szakmai hálózat kiépítésére a karrier elindításához.
A GRACE integrált mobilitási koncepciójának keretében a következőket fogja elvégezni:
1. félév az ausztriai St. Pölten UAS-ban
Az XR és a gamifikáció alapjaira összpontosítva egy alapvető bootcamppel kezdesz, majd a koncepciófejlesztés és az előzetes tervezés következik, megalapozva a GRACE utad.
2. félév a Saxion UAS-ban Hollandiában
Merüljön el a játéktervezési elvekkel és oktatási módszertanokkal foglalkozó speciális kurzusokon, hogy megtanulja, hogyan alakíthatja át a hagyományos tartalmakat vonzó, interaktív élményekké.
3. szemeszter a lettországi Vidzeme UAS-ban
Technikailag nagyobb hangsúlyt fektetve nagy pontosságú prototípusokat fejleszthet, felhasználói tesztelésekben vesz részt, és elkezdi megérteni az XR-termékek piacra vitelének üzleti oldalát.
4. félév a három helyszín valamelyikén
Ebben a szakaszban finomítod a terméket a megvalósításhoz. Ez magában foglalja a csiszolást, az értékelést és egy szakdolgozat megírását, amely bemutatja vállalkozói és tudományos készségeidet a potenciális munkaadók számára.
Alapvető tanulási eredmények
- Tervezés és innováció: Az XR alapvető alapelveivel és a felhasználóközpontú tervezéssel kezded, mielőtt áttérnél a haladó alkalmazásfejlesztésre.
- Didaktika és gamifikáció: Tanuld meg alkalmazni és kiterjeszteni a játéktervezési stratégiákat a hatásos oktatási és képzési élmények létrehozása érdekében.
- XR fejlesztés és megvalósítás: Mélyítsd el programozási tudásodat kifinomult XR alkalmazások fejlesztésével és megvalósításával.
- Értékelés és terjesztés: Finomítsa képességét XR-projektjei jelentőségének kritikus értékelésére és hatékony kommunikációjára különböző közönségek felé.
Karrierlehetőségek
Az olyan technológiák közelmúltbeli fejlesztései, mint a kiterjesztett valóság (XR) mélyrehatóan alakítják tanulási folyamatainkat és képességek elsajátítását. Az XR-alkalmazások – akár szimulált, akár valós – képzési, terápiás, oktatási vagy szórakoztatási környezetekben jelentős felfutást tapasztaltak.
A legfontosabb fókuszterületek a következők:
- Egészség
- Ipar
- Oktatás
- Zöld kezdeményezések
- Art & Design