Marketing MSc
University of Strathclyde Business School
Kulcs információ
Campus helye
Glasgow, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
12 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
GBP 15 400
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
A Strathclyde Business School MSc Marketing szakán egy úttörő, nemzetközileg elismert tudományos szervezetnél tanulhat, amely fejleszti a holnap üzleti elméjét.
Díjnyertes intézményként elnyertük a Times Higher Education UK Business School of the Year 2016 díját, és a The Sunday Times Good University Guide az Év skót egyeteme 2020 címet is elismerte.
- alkalmas nem üzleti végzettségű diplomások számára, akik ezen a területen szeretnének karriert folytatni
- fejlessze a marketing megértését egyénekkel és szervezetekkel kapcsolatban
- iparági marketing projektet vállalni
- tükrözi a kortárs marketing dinamikus és technológiailag innovatív jellegét, amely a magán-, az állami és a harmadik szektort is átfogja
Masters of Marketing programunkkal alapos ismereteket szerezhet a marketing elveiről, és megértheti a fogyasztói magatartást az egyénekkel és szervezetekkel kapcsolatban. Gondoskodunk arról, hogy megszerezze a szükséges technikai és személyes ismereteket a jövőbeli karrierje során.
Belépők
Tanterv
Mit tanulsz?
Hét kötelező osztályt fog tanulni, és négy választható osztályt választ egy széles listáról, amely tükrözi a kortárs marketing gyakorlat jelenlegi sokszínűségét.
Az oktatott komponenst az 1. és 2. félév fogja lefedni. Mindkét félév 12 hétig tart. Az MSc szinten a dolgozat a nyári időszakban készül.
Vezetés és csapatépítés
A program során lehetőséged nyílik csoportmunkára diáktársaiddal. Ez lehetővé teszi a hálózatépítést kollégáival, valamint a kulcsfontosságú menedzsment, csapatépítés és vezetői készségek fejlesztését.
Foglalkoztathatóság és karrierfejlesztés
A kurzusnak van egy elkötelezett karrier-szakembere csoportos foglalkozásokhoz, foglalkoztathatósági szemináriumokhoz, egyéni interjúkhoz és önéletrajz-összeállításhoz, és a diploma megszerzése után egy évig továbbra is támogatja a végzetteket.
Tanfolyam tartalom
Félév 1
Alap osztályok
- Stratégiai marketing menedzsment
- Fogyasztói magatartás
- Nemzetközi marketingkutatás
- Márkamenedzsment és -stratégia
2. szemeszter
Alap osztályok
- Marketingmunkák: Csoportos tanácsadói projekt
- Szakdolgozati készségek
Választási osztályok
Válasszon négyet. A lista évről évre változik. Az alábbi szabadon választható tárgyak listája a szeptembertől kezdődő diákoknak szól. Valószínűleg korlátozottabb lesz a választás a januártól kezdődő diákok számára.
- Destination Marketing Menedzsment
- Turisztikai erőforrások kezelése
- Nemzetközi Szolgáltatások Marketing
- Kortárs fogyasztók
- Ügyfélkezelés 2 – Digitális marketing
- Exportmarketing
- Integrált Marketing Kommunikáció
- Nemzetközi Kultúra és Örökség Marketing
- Sportmarketing globális kontextusban
- Kiskereskedelmi marketing menedzsment
Őszi idő
Értekezés
A jó szintű teljesítmény mindkét félévben és egy kielégítő kutatási javaslat szükséges ahhoz, hogy a hallgatók az MSc disszertáció szakaszába léphessenek. A disszertáció lehetőséget kínál arra, hogy mélyrehatóan tanulmányozzon egy konkrét marketing problémát egy személyes érdeklődési körben.
A szakdolgozatok jellemzően irodai kutatást és szakirodalmi áttekintést, majd egyedi cégek esettanulmányait vagy kisléptékű primer kutatásokat foglalnak magukban. Ez teret ad a gondolat eredetiségének, a kutatási terepmunkának, valamint az eredmények elemzésének és bemutatásának.
Tanulás és tanítás
Az oktatási módszerek közé tartoznak az esettanulmányok, szimulációk, szemináriumok, prezentációk, csapatmunka, problémamegoldó gyakorlatok és „gyakorlati” valós üzleti projektek.
Ezeket a módszereket úgy tervezték, hogy megkönnyítsék a program elméleti és gyakorlati szempontjainak integrálását, és ösztönözzék a hallgatók közötti interakciót. Minden osztály megköveteli a tanuló magas szintjét.
Átfogó támogatási csomagot biztosítunk, hogy javítsa a tanulást és biztosítsa a maximális haszon a tanulmányi időszak alatt. Ebbe beletartozik:
- alapvető szövegek csomagja az összes alapvető osztály számára
- foglalkoztathatósági szemináriumok és karrier-tanácsadás
- Hozzáférés a releváns adatbázisokhoz
- egy hallgatói/személyzeti tanácsadó bizottság, amely hatékony mechanizmust biztosít a hallgatók visszajelzéséhez egész évben
Minden évben arra kérjük diákjainkat, hogy értékeljék mind az oktatás minőségét, mind a kapcsolódó támogatási csomag értékét, hogy biztosítsuk a legmagasabb színvonal fenntartását.
Mód
A tanulási és tanítási módszerek kurzusonként változnak. Ezek a következők lesznek:
- online frissítések
- osztályos beszélgetések
- szerepjáték gyakorlatok
- esettanulmányok
- irányított olvasási feladatok
- vendégelőadások
- hallgatói vezetésű előadások
- DVD/Podcast bemutatók
- Számítógépes/tapasztalati tanulás
- Önmotivált olvasás és kutatás
Értékelés
Az alaposztályok értékelése 60%-os vizsgákból és 40%-os feladatokból áll. A választható órákon nincsenek vizsgák, és sokféleképpen értékelik őket esszé/beszámoló alapú, 100%-os feladatokkal.
Vendég előadók
A nagy nemzetközi szervezetek világszínvonalú előadói tartanak előadásokat programjainkról, tükrözve a tanszék magas színvonalú ipari együttműködését.
Karrierlehetőségek
Marketing mesterdiplománkat világszerte elismerik kiválósága miatt, és a diplomások a marketing és a kapcsolódó foglalkoztatás területén dolgoznak a világ minden táján. Néhány diplomás úgy dönt, hogy folytatja a doktori tanulmányait.
Beosztások és munkaadók
A következő példákban a munkakörök és a munkáltatók egy kis választékát mutatjuk be*.
A munkakörök a következők:
- Kategória Marketing vezető
- Integrált marketing tiszt
- Menedzser
- Operations Manager
- Egyesült Királyság értékesítési tervező
A munkaadók a következők:
- IRONMAN Ausztria
- Microsoft
- Fodrozódás
*A felsőoktatásból kilépők országos úti céljaira vonatkozó felmérés eredményei alapján.
Rangsorok
3. az Egyesült Királyságban marketing terén
Program tandíj
Ösztöndíjak és finanszírozás
Skót posztgraduális hallgatók
A skót posztgraduális hallgatók kérhetnek támogatást a Student Awards Agency Scotlandtól (SAAS). A támogatás tandíjhitel, a jogosult hallgatók számára pedig megélhetési költség hitel formájában történik.
Diákok Angliából
A rendszerint Angliában lakó hallgatók posztgraduális támogatást kérhetnek a Student Finance England-től. A támogatás legfeljebb 10 280 GBP összegű kölcsön, amely tandíjra és megélhetési költségekre egyaránt felhasználható.
Walesből érkező diákok
Azok a diákok, akik rendszerint Walesben laknak, posztgraduális támogatást kérhetnek a Student Finance Walestől. A támogatás legfeljebb 10 280 GBP összegű kölcsön, amely tandíjra és megélhetési költségekre egyaránt felhasználható.
Észak-Írországból érkeznek diákok
Azok a posztgraduális hallgatók, akik szokásos tartózkodási hellyel rendelkeznek Észak-Írországban, támogatást kérhetnek a Student Finance Northern Ireland-tól. A támogatás legfeljebb 5500 GBP összegű tandíjhitel.
Nemzetközi diákok
Ösztöndíjaink széles skálája áll rendelkezésünkre, hogy segítsük tanulmányai finanszírozását.
Akkreditációk
Tanulói beszámolók
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.