Keystone logo
Tallinn University Mester a digitális tanulási játékokban
Tallinn University

Mester a digitális tanulási játékokban

Tallinn, Észtország

4 Semesters

Angol

Teljes idő

Kérelem benyújtásának határideje

Kérje a legkorábbi kezdési időpontot

EUR 3000 / per semester *

Az egyetemen

* nem EU/EGT állampolgár

Virtuális Nyitott Ajtók 2024

Bevezetés

A Digital Learning Games (DLG) egy mesterképzési program, amely ötvözi a játéktervezést az oktatástudományokkal. Célunk, hogy különböző hátterű embereket hozzunk össze, heterogén csapatokat alkossunk, és olyan játékokat készítsünk, amelyek oktatási és társadalmi problémákkal foglalkoznak.

Mit csináljunk?

A DLG lényegében egy játéktervező program. Kurzusokat kínál játéktervezésről, játéktanulmányokról, eszközkészítésről, játékfejlesztésről és projektmenedzsmentről. Amiben különbözünk a többi programtól, az az, hogy a tanulási játékokra és az úgynevezett komoly játékokra helyezzük a hangsúlyt: olyan játékokra, amelyek oktatásban, edzésben használhatók, felhívják a figyelmet a társadalmi kérdésekre, javítják a játékosok testi-lelki egészségét, stb. Ennek érdekében a program kiterjed a játékokkal kapcsolatos pszichológiai és pedagógiai vonatkozásokra is.

Míg a játéktervezés képezi a program magját, a DLG hallgatói három szakirány közül választhatnak: játékfejlesztés (kódolás); interakció és felhasználói élmény tervezése; és neveléslélektan. Akár az oktatás területén szeretne dolgozni, akár kutatói karriert szeretne folytatni, akár a játékiparhoz szeretne csatlakozni, a programban olyan kurzusokat talál, amelyek támogathatják az utat.

Miért a digitális tanulási játékok?

  • Gyakorlati csapatmunka: Filozófiánk az, hogy a tanulás legjobb módja a cselekvés, ezért a digitális tanulási játékok számos kurzusa csapatprojektként épül fel, és a kézzelfogható eredmény elérésére összpontosít. Ha egy heterogén, nemzetközi csapat tagjaként dolgozol, nemcsak gyakorolhatod a tanfolyamon tanultakat, hanem fejlesztheted kommunikációs és csapatmunka készségeidet is.
  • Interdiszciplinaritás: A Digital Learning Games integrálja a játéktervezést az oktatástudományokkal és a pszichológiával, egyedülállóan sokoldalú megközelítést kínálva a digitális játékokhoz. A tanárképző intézményként évszázados hagyományokkal rendelkező Tallinn University -t a QS a világ 300 legjobb egyeteme közé sorolja az oktatás és képzés területén.
  • Interkulturális közösség: A DLG a világ különböző részeiről hoz össze embereket (eddig több mint 25 országból voltak diákjaink). Változatos és gazdagító környezetet kínálunk a tanuláshoz, az együttműködéshez és a társasági élethez.
  • Innovációközpontú környezet: Észtország Európa egyik innovációs központja, ahol a legtöbb induló vállalkozás van egy főre jutva, és a világon elsőként vezeti be az e-kormányzatot. Részt vehet hackathonokon, játékjameseken és IKT-eseményeken a(z) Tallinn University helyén és azon kívül egyaránt.
  • Projektlehetőségek: Különféle nemzetközi és hazai kutatási és fejlesztési projektekben dolgoztunk, amelyek a játékok készítéséhez, oktatási és képzési felhasználásához kapcsolódnak. A legjobb DLG-hallgatók lehetőséget kapnak, hogy hozzájáruljanak ezekhez a projektekhez.

Ideális Diákok

Belépők

Tanterv

Program tandíj

Tanulói beszámolók

Az Iskoláról

Kérdések