Master of Arts a reklámkommunikációból
IDŐTARTAM
1 up to 3 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő, Részidő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
EUR 9900
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Bevezetés
A MA in Advertising Communications egy új, úttörő program Görögországban, amely megfelel a növekvő iparági keresletnek a képzett szakemberek iránt a reklám művészetében, tudományában és gyakorlatában. Ez egy fejlett tanulmányi program, amely művészien összekapcsolja a naprakész elméleti ismereteket az ipar által megkövetelt gyakorlati készségekkel. A program a reklámelmélet és a gyakorlat 360 fokos, holisztikus nézetét alkalmazza, egyedülállóan egyensúlyozva kreatív és stratégiai tervezési oldalát.
A tantervi struktúra átfogó, reklámalapot biztosít a hallgatóknak az alapkurzusokon keresztül, ugyanakkor rugalmasságot kínál a résztvevők számára, hogy egyéni preferenciáikhoz, változatos tudományos hátterükhöz és karrierlehetőségeikhez igazítsák a programot két szakirányon választható tárgyak listájából történő választás révén. területek: reklámstratégia és tervezés vagy reklám kreativitás.
- Időtartam : Egy év (teljes munkaidőben) vagy legfeljebb három év (részmunkaidőben).
- Tanfolyamok száma : 11 kurzus (33 amerikai kredit).
- Részvétel : A foglalkozások hétfőtől csütörtökig tartanak, 18:30-21:30 között. A pénteki napokon sminkórák és egyéb tudományos tevékenységek, például mesterkurzusok, workshopok, előadások és beszélgetések tarthatók.
- Felvételi pontok : Az új hallgatók felvétele az őszi, téli és tavaszi félév elején történik.
Egyedülálló programjellemzők
- NECHE akkreditáció
- Innovatív tananyag, amely magában foglalja a LEGO Serious Play workshop™ műhelyét
- Gyakorlati gyakorlat, beleértve a reklámozó tábort élő rövidítéssel
- Rugalmasság a karrierút személyre szabásához a választható tárgyak megválasztásával: kreatív vs stratégiai tervezés.
- Tanuljon a legjobbaktól: tapasztalt oktatóktól, akik ötvözik a tudományos kutatást, a szigort és a gyakorlati szakértelmet
- Gyakornoki lehetőség
Ideális Diákok
A MA Reklámkommunikáció célja a diplomások minden tudományágban, valamint a kommunikációs iparban dolgozó szakemberek, akik érdeklődnek a karrierjük indítása vagy előmozdítása iránt a reklámozás terén akár ügynökségi, média- vagy ügyfélszempontból.
Tanterv
Kötelező tanfolyamok
- Reklámelméletek
- Reklám kontextusban
- Kampánystratégia és tervezés
- Márkakommunikáció
- Kreativitás és ötletelés
- Kutatási módszerek a reklámozásban
- A gyakorló készlet
vagy
- Reklám szakon szerzett gyakorlat
Választható kurzusok* (válasszon 3-at a listából)
1. koncentrációs terület: Reklámstratégia és tervezés
- Médiatervezés
- Digitális Reklám
- Számlakezelés
- Egy szabadon választható tárgy a többi kommunikációs programból
2. koncentrációs terület: Kreatív reklámozás
- Szövegírás
- Művészeti irányzat
- Digitális média gyártás
- Brand Identity Design
A hallgatók a diplomás program koordinátorának jóváhagyásával választhatnak egyet a többi diplomás kommunikációs program közül.
* A választható tárgyakat a tanév során rotációs alapon kínálják.
Capstone projekt vagy szakdolgozat
Capstone projekt a reklámozásban
vagy
Reklám szakdolgozat
vagy
Portfólió a reklámozásban
A program eredménye
A program sikeres befejezése után a résztvevőknek képesnek kell lenniük:
- Magyarázza el a reklámelméleteket és koncepciókat társadalmi, etikai és iparági szempontból
- Reklámkampány-stratégiák és tervek kidolgozása releváns elméletek és koncepciók alkalmazásával
- Használjon adatokat és információkat a hirdetési problémák megoldására és megoldások előállítására
- Generáljon újszerű meglátásokat, kreatív koncepciókat és ötleteket a reklámelmélethez vagy a gyakorlathoz
- Tervezze meg és végezzen megfelelő kutatást a reklámozáshoz
- Értékelje a reklámkampányok hatékonyságát
- Hatékony kommunikáció szóban és írásban
- Mutassa be hatékony ügyfélszolgálati készségeit
Karrierlehetőségek
A program végzett hallgatói teljes körű szolgáltatást nyújtó reklámügynökségeknél folytathatják karrierjüket, amelyek stratégiai tervezésre, számlakezelésre vagy kreatív szerepekre szakosodtak; médiában és kreatív ügynökségeknél is találhatnak álláslehetőséget, vagy nagy szervezetek kommunikációs/marketing osztályain vállalhatnak reklámmal és kommunikációval kapcsolatos szerepet. Az álláslehetőségek között szerepel a márkaépítésre és -tervezésre, a gyártásra, az integrált kommunikációra, a médiára és a szórakoztatásra szakosodott vállalatoknál végzett munka.
A Deree végzős hallgatói támogatást kapnak az Office of Career Servicestől, amely segít nekik kapcsolatba lépni az ACG 50 000 öregdiákjával szerte a világon, bővíteni szakmai hálózatukat, és különböző álláshelyekhez juthatnak. Végzős hallgatóink és öregdiákjaink is részesülhetnek az Alba Graduate Business School szolgáltatásaiból, beleértve a karrier coachingot, a karrier eseményeken és workshopokon való részvételt, az Alba éves karrierfórumán való részvételt, a személyes pályaválasztási tanácsadást és a levelezőlistát. álláshelyek és karriertanácsadás.
Belépők
Program tandíj
Ösztöndíjak és finanszírozás
Az érdem ösztöndíjak
A School of Graduate & Professional Education ösztöndíjakat kínál, amelyek fedezik a tandíj egy részét minden olyan jelentkező számára, aki kivételes tanulmányi teljesítményt nyújtott alapképzési tanulmányai során.
Pénzügyi támogatás
The American College of Greece (ACG) 1875-ös alapítása óta segítséget nyújt azoknak a hallgatóknak, akiknek segítségre van szükségük oktatási költségeik fedezésében, ezáltal lehetővé téve a bizonyítottan képességekkel és ígéretekkel rendelkező hallgatók számára, hogy minőségi oktatáshoz jussanak, függetlenül anyagi körülményeiktől.
kedvezmények
Minden ACG öregdiák 10%-os tandíjkedvezményre jogosult az esetlegesen igénybe vehető egyéb ösztöndíjak vagy pénzügyi támogatási programokon felül.
Vállalati kedvezményprogramok is elérhetők egy szervezet két vagy több alkalmazottja számára, akik diplomás programjainkban szeretnének tanulni.