Marketing Menedzsment Mester
Taipei, Tajvan
IDŐTARTAM
NYELVEK
Angol, Kínai
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Sep 2024
TANDÍJ
Tandíj igénylése
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Marketing Menedzsment Mester
Bevezetés
A Department of Marketing Management 2004-ben alakult, és a megnövekedett üzleti tevékenysége kiállítások és egyezmények világszerte az elmúlt években, az osztály nemzetközi egyezmény, Kiállítás és Idegenforgalmi Management 2009-ben alakult. A Graduate School of Services és Operation Management, amely 2007-ben alakult együttes a Department of Marketing Management 2011-ben. Jelenleg a minisztérium kínál két mester programok.
CÉL
A cél ennek a szervezeti egység az, hogy megerősítse és a hallgatók szakmai ismeretek és képességek a marketing és a nemzetközi marketing területén.
Célkitűzések és tananyag
A cél az osztály, hogy oktassák a diákok szakmai marketing ismeretek és képességek. A diákok várhatóan kezelni marketing kapcsolatos tevékenységek B2C és a B2B. A tananyag az alapvető gazdálkodási tanfolyamokat és szakmai kurzusok, a fogyasztói magatartás modul és üzleti marketing modul. Ezen túlmenően, a részleg tanfolyamok, mint idegen nyelv, információs rendszer, valamint segítségnyújtás az előkészítő szakmai tanúsítványokat. Gyakorlati képzések nyári szünet, vagy a félév egyik mag az osztály. Ezek közé tartozik, hogy a gyakornok vállalatok, látogató vállalatok és dolgozó ipari együttműködési projektek. Az utolsó évben, annak érdekében, hogy össze elmélet és a gyakorlati tanulás, a diákok is ki kell töltenie egy végzős projektet.
Lehetőségek után egyetemisták
Posztgraduális Program: Ennek alapján a diákok érdekeit, illetve a karriertervezés, tudták választhat, hogy folytatja a mester program által kínált Tanszék vagy más egyetemeken.
Foglalkoztatás: A közszolgálati tisztviselők, a projekt menedzsment személyzet, és a marketing vezetők, marketing botok és stb
Osztály nemzetközi egyezmény, kiállítási és Idegenforgalmi Management Tanszék Marketing Management
Erősségek
Megfelel az üzleti trend a nemzetközi kiállításokon, általunk tervezett tananyag megerősítése a diákok képességét tervezésében és végrehajtásában nemzetközi kiállításokon együtt szakmai tréningeken végzett abból a szempontból futó turizmus és a szabadidős az üzleti. Célunk, hogy ápolják üzemeltetés és marketing tehetségek területeken a nemzetközi konferencia és kiállítás, turisztikai és szabadidős a diákok.
Célkitűzések és tananyag
Amellett, hogy az alapvető és az üzleti menedzsment képzés, két fő szegmensek International Convention and Exhibition Management és Turizmus és szabadidő Management. Is kínálunk tanfolyamokat nyelvek és az információs technológiai alkalmazások. Felhívjuk figyelmét, hogy a diákok mind az alap-és haladó szakmai engedély vizsgák felszerelt saját képességeit álláskeresést. Gyakorlati képzés, a hallgatók kötelesek részt venni a tudomány és az ipar együttműködési programok, üzleti látogatások és szemináriumok gyakorlati ipari kérdések, stb
Lehetőségek után diplomások
Posztgraduális Program: Ennek alapján a diákok érdekeit, illetve a karriertervezés, tudták választhat, hogy folytatja a mester program által kínált Tanszék Tanszék Logistics Management üzleti iskolában vagy más egyetemeken.
Foglalkoztatás: állami tisztviselők, a nemzetközi konferencia-és kiállítási tervező, turisztikai és szabadidős marketing személyzet, nyilvános kapcsolat, stb
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Digitális marketing mesterképzés az ESIC Egyetemen
- Madrid, Spanyolország
- Barcelona, Spanyolország
Marketingmenedzsment mesterképzés
- Madrid, Spanyolország
Marketing és kereskedelmi menedzsment élethosszig tartó képzés mestere [GESCO]
- Madrid, Spanyolország
- Barcelona, Spanyolország + 1 több