
UCAM Universidad Católica San Antonio de Murcia
Master in Innovation and Tourism MarketingMurcia, Spanyolország
IDŐTARTAM
1 Years
NYELVEK
Angol, Spanyol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
EUR 6500 / per year
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Ideális Diákok
Az innovációs és turisztikai marketing mesterképzés azoknak az embereknek szól, akik szenvedélyesen rajongnak a turisztikai szervezetekben alkalmazott innováció, technológia és marketing kultúra iránt.
Az ebbe a programba belépő hallgatóknak idegenforgalmi tanulmányokat kell végezniük, vagy egyetemi végzettséggel kell rendelkezniük egy másik tudományos területen. Ez a program olyan hallgatók számára alkalmas , akik a turisztikai szektor innovációs és marketing folyamatait célzó beállítási és üzemeltetési menedzsmenttel kapcsolatos ismereteiket szeretnék megszerezni vagy bővíteni .
A program eredménye
Az UNWTO World Tourism Highlights legfrissebb száma szerint a nemzetközi turisták száma 2018-ban elérte az 1,4 milliárdot, ami 5%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A nemzetközi turizmus a világ áru- és szolgáltatásexportjának 7%-át teszi ki. A turizmus az elmúlt öt évben gyorsabban nőtt, mint a világkereskedelem. Az utazási és turisztikai ágazat a foglalkoztatás 10%-át biztosítja, 339 millió munkahelyet teremtve szerte a világon, és a következő évtizedben a várakozások szerint évi 4%-ot meghaladó mértékben fog növekedni. A turizmus más kulcsfontosságú ágazatokat is magában foglal, mint például a vendéglátás, a rendezvények, a szórakoztatás, a wellness, a sport és a golfpályák, így jelentős hatással van a munkaerő-kínálatra.
Összefoglalva, a turizmus a világ egyik legnagyobb és leggyorsabban növekvő gazdasági ágazatává vált , ezért fejlesztése létfontosságú a globális gazdaság számára. Ez a fejlesztés növeli a képzett szakemberek iránti keresletet, akik alkalmazkodnak az új termelési struktúrák valóságához és az üzletvezetésben bekövetkező változásokhoz. Ebben az értelemben Spanyolország, az egyik legversenyképesebb turisztikai desztináció, a világ vezető szerepét tölti be a turizmusfejlesztésben és kutatásban, ami tökéletes választássá teszi az idegenforgalmi ágazat iránt érdeklődő hallgatók számára.
Az innovációs és turisztikai marketing mesterképzés célja, hogy a hallgatók számára a szükséges elméletet és képzést kínálja a legmagasabb szintű személyes és szakmai fejlődésük eléréséhez az idegenforgalmi ágazatban. Ezért a mesterképzés fő célja, hogy minden résztvevőt erős vezetői képességekkel ruházzon fel nemzetközi és multikulturális kontextusban annak érdekében, hogy ismereteket és kompetenciákat szerezzen az innovációról, a technológiáról és a marketingről, valamint képes legyen alkalmazni ezeket a valós helyzetekben.
Az elméleti és gyakorlati tananyag úgy készült, hogy a hallgatók elsajátítsák az alapvető ismereteket és biztosítsák szakmai karrierjüket. Az elméleti rész az innovációval és technológiával, a marketingfolyamatokkal, a márkaépítéssel, az üzleti modellekkel és az idegenforgalmi szektor közigazgatásával kapcsolatos kurzusok széles skáláját fedi le. A gyakorlati rész vagy szakmai gyakorlat 150 órából áll, és jól bevált cégek és szervezetek együttműködésével kerül kialakításra.
A program végén a végzett hallgatók képesítést kapnak:
- Sikeresen fejlesszék saját vállalkozásukat az idegenforgalmi szektorban
- Pályájának megkezdése/folytatása a magánszektorban, felelős pozíciók betöltése általános menedzsment, innováció, humán erőforrás, marketing vagy kommunikáció osztályokon
- Dolgozzon projekt- vagy termékmenedzserként, online menedzserként e-kereskedelemben, közösségi médiában, bevételkezelésben stb., vagy innovációs és turisztikai technológiai menedzserként
- Fejlesszék karrierjüket a közszférában, például az intelligens úti célok tervezésében és kezelésében
- Tanácsadás állami és magánvállalatoknak az innovációban, a marketingben és az új technológiák bevezetésében a turisztikai projektek fejlesztésében
- Kezdje szakmai pályafutását az oktatás és a kutatás területén
Tanterv
Modulok
- I. Az innováció valósága a turizmusban 6 ECTS
- I. Az új globális turisztikai környezet 6 ECTS
- II. Idegenforgalmi üzleti modellekre alkalmazott innováció 3 ECTS
- II. Az értékteremtésre alkalmazott innováció és kreativitás 3 ECTS
- II. Idegenforgalmi folyamatokra alkalmazott innováció 3 ECTS
- II. A turisztikai vállalkozások menedzselésére alkalmazott innováció 3 ECTS
- III. A turizmusban alkalmazott technológiák 6 ECTS
- III. A turizmus technológiai fejlesztésének állami támogatása 6 ECTS
- IV. Vevők és piacok ismerete és kezelése 6 ECTS
- IV. Innovációs és turisztikai marketingmenedzsment 6 ECTS
- V. Szakmai gyakorlat 6 ECTS
- V. Elméleti és gyakorlati szeminárium 6 ECTS
- VI. Végső projekt 6 ECTS
Szakmai gyakorlat
Az UCAM karrierszolgáltatásai elérhetőek lesznek az innovációs és turisztikai marketing mesterszakos hallgatók számára, beleértve a SOIL-t – az UCAM „ Orientation and Work Placement Service ”, a „Portal de Empleo” – az egyetem foglalkoztatási portálját – és a „Toborzási Erasmus hálózatot”. szolgáltatás, amely elősegíti a nemzetközi diákok foglalkoztatását a legjobb vállalatoknál Spanyolország-szerte .
Karrierlehetőségek
Az innovációs és turizmusmenedzsment mesterképzés elméleti ismeretei és gyakorlati képzése lehetővé teszi a hallgatók számára a munkaerőpiacra való belépést, mind a magán-, mind az állami szektorban.
Posztgraduális hallgatóink a szakmai profilok széles skálájának igényeit elégítik ki. A mesterképzésen folyó tudás- és készségképzés lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy vezető pozíciókat töltsenek be turisztikai cégeknél és/vagy közintézményekben, valamint vállalkozóként saját üzleti tervet készítsenek.
A gyakorlat fakultatív, hiszen hallgatóink a mesterképzési koordinátor segítségével kereshetik meg gyakorlati helyüket - az általuk választott országban -. Mindig arra törekszünk, hogy a hallgatók szakmai gyakorlatra jelentkezzenek elismert hazai vagy nemzetközi vállalkozásoknál, ahol lehetőség nyílik a jövőbeni elhelyezkedésre.
A program végén a végzett hallgatók alkalmassá válnak:
- Turisztikai projekt vagy termékfejlesztő.
- Marketing Igazgató.
- Digitális marketing menedzser.
- Online kommunikációs menedzser.
- E-kereskedelmi menedzser.
- Social Media Manager.
- Közösségi menedzser.
- Webes projektmenedzser.
- Innovációs vezető.
- Digitális átalakítás igazgatója.
- Innovációs Menedzser.
- Új technológiák menedzsere.
- (Intelligens) Úticél tervező/menedzser.
- Közigazgatás Műszaki munkatársak.
- Marketing tanácsadó.
- Innovációs Tanácsadó.
- Public Relations / PR menedzser.
Belépők
Rangsorok
Az egyetem folyamatos megújulási és akkreditációs belső folyamatot követ, hogy megtartsa oktatási rendszerünk legkorlátozottabb minőségi változásait.
- A mesterképzés bekerült a munkaerő-beilleszkedés és a nemzetközi hallgatók számának legjobb tíz közé – a Fundación CyD Ranking szerint
- A mesterképzés országos szinten az első helyen végzett a tanár-diák arányban , európai szinten pedig a negyedik helyen – az U-multirank rangsor szerint