UCM chile
Bevezetés
Az Universidad Católica del Maule vállalja diákjainak szakmai képzését a régió, az ország és a világ számára, akiket az intézmény elveinek és alapjainak fényében fognak képezni.
Ebben a képzési modellben az elméleti-koncepcionális alapok, a pedagógiai megközelítés, az operatív gyakorlatra vonatkozó iránymutatások és a tantervi meghatározások egyértelművé válnak, mindez összhangban az intézményi oktatási projekttel (PEI).
Gyakorlati értelemben ez a modell lehetővé teszi a képzési útvonalak kidolgozását és rögzítését, a tervezéstől és a megvalósítástól az értékelésig, nyomon követésig és nyomon követésig.
Az oktatási közpolitikával összefüggésben itt gyűjtik össze a helyi és nemzeti közösség aktuális követelményeit, amelyeket a különböző szereplők és társadalmi, politikai, gazdasági, kulturális és vallási szervezetek fejeznek ki.
Ebben a forgatókönyvben négy képzési tengelyt határoznak meg: átfogó minőség, regionális szociokulturális identitás, befogadó társadalmi felelősségvállalás és tudásépítés, ezen képzési tengelyek átfogó eleme az innováció.
Ezek képezik az UCM képzési útvonalainak alapjait, és a kompetenciákra és a tanulási eredményekre összpontosító tantervben működnek, amelyek elősegítik az UCM keresztény elképzelésének megfelelő, etikus cselekvésekkel rendelkező, kompetens, autonóm, reflektív szakemberek képzését. .
Az UCM képzési modellnek garantálnia kell a tanterv relevanciájának, koherenciájának és relevanciájának elveit, figyelembe véve a tudástársadalom által megkövetelt rugalmasságot, alkalmazkodóképességet és időbeli kiigazítást.
Ez egy irányadó dokumentum az egyetem képzési folyamatához, amelyet a PEI -vel fogalmaztak meg, hogy elősegítsék a párbeszédet a különböző szereplők: akadémikusok, hallgatók, tisztviselők, a helyi és nemzeti közösség között.
Helyszínek
- Talca
Talca, Chile