Keystone logo
University of Edinburgh Business School MSc marketing
University of Edinburgh Business School

MSc marketing

Edinburgh, Egyesült Királyság

1 Years

Angol

Teljes idő

11 Jun 2025

Sep 2025

GBP 19 100 / per year *

Az egyetemen

* otthoni diákok; 25 100 GBP - nemzetközi hallgatók; A 2021/22 -es tanévben diplomát kezdő uniós hallgatók összhangban lesznek a nemzetközi díjakkal

Bevezetés

Az MSc mélyreható ismereteket ad a marketingről mind tudományos, mind gyakorló szemszögből, lehetővé téve a marketing kihívások kritikus és kreatív kezelését. A program célja, hogy segítse az általános üzleti vagy menedzsment tudományágakból érkezőket innovatív marketingszakemberekké fejlődni, akik stratégiai döntéseket hozhatnak a sikeres termékek és szolgáltatások létrehozásában.

Tanítás és tanulás 2021–22

A 2021 szeptemberében kezdődő tanévre jelenleg a személyes és a digitális oktatás ötvözését tervezzük. Oktatási modellünk az akkor érvényben lévő Covid-19 korlátozásoktól függ, de azt tervezzük, hogy minden diák velünk lesz Edinburgh-ban.

Belépési követelmények

A marketing MSc -be való belépés erősen versenyképes. A minimális programkövetelmények túllépésével növelheti a sikeres pályázat esélyeit.

Tanulmányi követelmények

Szükséged lesz az Egyesült Királyság első osztályú vagy 2: 1 kitüntetéses diplomájára az alábbi tantárgyak egyikében, vagy azzal egyenértékű tengerentúli képesítésre.

  • Általában egyetemi végzettség szükséges üzleti vagy menedzsment témában. Ez a program nem azoknak szól, akik egyetemi diplomával rendelkeznek kifejezetten marketingben. Ha igen, akkor inkább a Masters by Research programot ajánljuk
  • Figyelembe kell venni azokat a jelentkezőket is, akik társadalomtudományi, kommunikációs, PR-és média- vagy művészettel kapcsolatos területeken diplomáztak
  • Azokat, akik más fegyelmi területeken nagyon jó kitüntetéssel rendelkeznek, figyelembe vesszük, feltéve, hogy némi marketinggel kapcsolatos diplomát tanultak
  • Jelentős marketingmenedzsment tapasztalattal vagy elfogadható szakmai képesítéssel rendelkező érett diákok jelentkezését egyénileg veszik figyelembe

Pályázatának támogatása

  • A megfelelő munkatapasztalat nem szükséges, de növelheti az elfogadás esélyét.
  • Előnyben részesülnek azok, akik a minimum követelményeket meghaladó osztályzatokkal rendelkeznek, mivel erős verseny folyik a programban.

Angol nyelvi követelmények

Olyan szinten kell bizonyítania az angol nyelvtudást, amely lehetővé teszi, hogy sikeres legyen tanulmányai során, állampolgárságától vagy lakóhelyétől függetlenül.

Az alábbi angol nyelvű képesítéseket fogadjuk el a megadott osztályzatokban:

IELTS (Nemzetközi angol nyelvvizsgálati rendszer): 7,0 (legalább 6,0 minden szakaszban)

  • TOEFL (angol nyelv mint idegen nyelv tesztje) iBT (beleértve a speciális otthoni kiadást is): összesen 100 (legalább 20 minden szakaszban)
  • CAE és CPE: összesen 185 (legalább 169 minden modulban)
  • Trinity ISE (Integrált készségek angolul): ISE III, Pass mind a négy komponensben
  • LanguageCert International ESOL: C1 Expert - Összes bérlet, minden komponensben Pass

Tanulmány áttekintése

A MSc in Marketing elméleti megértést ad a fogyasztói magatartásról, a marketingkutatási módszerekről és a marketingmenedzsmentről, valamint a kompetenciáról és a kreativitásról, hogy ezeket az ismereteket a valós marketing helyzetekben alkalmazza.

Programszerkezet

Ez a program egy tanévre szól, szeptember közepétől kezdődik és augusztusban ér véget. A program elején kötelező kurzusokat tanul, amelyeket az első félévben végeznek. Ezek az alapok, amelyekre az egész MSc épül, és biztosítják a közös tudásbázist a különböző területeken.

Annak érdekében, hogy képet kapjon a program szerkezetéről és a tanfolyamokról, az alábbi információk részletezik ennek a programnak a felépítését és tanfolyamait 2021/22 -ben.

Félév 1. szeptember – december

Kötelező tanfolyamok

  • Fogyasztói magatartás
  • Marketing döntések elemzése
  • Marketing kutatás
  • A marketingmenedzsment alapelvei

Félév 2. január – május

Kötelező tanfolyam

  • Marketing alkalmazások

Opciós tanfolyamok

Válassza a 3

  • Nemzetközi marketing stratégia
  • Marketing kommunikáció
  • Marketing a digitális világban
  • Szolgáltatások marketingje
  • A márkák megértése

Nyár. Június – augusztus

  • Értekezés

Tanulási eredmények

Az általános üzleti vagy menedzsmenthez kapcsolódó tudományág diplomásainak célja, hogy a program kritikus, reflektív marketingszakembereket állítson elő, és hangsúlyozza az elmélet és gyakorlat integrációját a munkaadók által megkövetelt készségekkel és ismeretekkel.

Tudás és megértés

A program végére a hallgatók képesek lesznek:

  • Kritikusan értékelje a marketingben használt kulcsfontosságú elemzési kereteket és eszközöket
  • Alkalmazza a legfontosabb marketingelméleteket, kereteket és eszközöket a marketing problémák megoldásához
  • Használja a cég külső és belső marketing környezetére vonatkozó információkat a megfelelő marketingstratégiák azonosításához és rangsorolásához
  • Gyakoroljon kritikus megítélést az elkötelezettség és a reflexió révén a meglévő marketing szakirodalommal és a marketingkörnyezet új fejleményeivel
  • Kritikusan értékelje a marketing funkciót és annak szerepét a szervezeti siker elérésében mind kereskedelmi, mind nem kereskedelmi környezetben
  • Értékelje és járjon el a marketingtevékenységhez kapcsolódó etikai és környezetvédelmi szempontokkal

Diplomás tulajdonságok

A program végére a hallgatók képesek lesznek:

  • A problémák azonosítása, meghatározása és elemzése, valamint azok megoldására szolgáló folyamatok azonosítása vagy létrehozása
  • Gyakoroljon kritikus ítéletet az új megértés megteremtésében
  • Kritikusan értékelje a meglévő megértést, és ismerje fel annak szükségességét, hogy rendszeresen megkérdőjelezze az összes tudást
  • Új ötletek, módszerek és gondolkodásmódok azonosítása és alkalmazása
  • Hatékonyan reagálhat ismeretlen problémákra ismeretlen környezetben
  • Előzetesen indokolt és tényszerűen alátámasztott érveket írásban és szóban
  • Hatékonyan dolgozzon együtt másokkal, kihasználva eltérő gondolkodásukat, tapasztalataikat és készségeiket
  • A társadalmi, kulturális, globális, etikai és környezetvédelmi felelősségek és kérdések azonosítása és értékelése
  • Mutassa be készségeit az időgazdálkodásban

Karrierfejlesztés

Az Edinburgh -i Egyetemen végzett marketing diplomások világszerte nagyon keresettek. A Business Schoolon belüli elkötelezett Diákfejlesztő Csapatunk az első naptól kezdve szerves része lesz a hallgatói tapasztalatoknak. Azért vagyunk itt, hogy segítsünk felkészülni a globális piacon rejlő lehetőségek maximalizálására.

Diplomás foglalkoztatás

A marketing MSc a hallgatók számára mélyreható és kiegyensúlyozott tanulmányt kínál a marketing fegyelemről. Célja, hogy kritikus, reflektív gyakorlatokat készítsen különféle célpontokhoz, beleértve a kereskedelmet, a közszférát és az oktatási intézményeket.

A program számos szerephez vezethet, többek között

  • Reklámmenedzserek
  • Márkamenedzserek
  • Digitális marketing menedzserek/ügyvezető
  • Piaci/adatelemző
  • Marketing Adománygyűjtés
  • Médiamenedzserek
  • PR -menedzserek
  • Értékesítési igazgatók

Ranglista

  • 11. a QS 2019 -es világranglistáján
  • 20. a QS World University Rankings 2020 -ban

Belépők

Tanterv

Rangsorok

A program eredménye

Ösztöndíjak és finanszírozás

Akkreditációk

Karrierlehetőségek

Az Iskoláról

Kérdések