MSc marketing
Edinburgh, Egyesült Királyság
IDŐTARTAM
1 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
11 Jun 2025
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Sep 2025
TANDÍJ
GBP 19 100 / per year *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* otthoni diákok; 25 100 GBP - nemzetközi hallgatók; A 2021/22 -es tanévben diplomát kezdő uniós hallgatók összhangban lesznek a nemzetközi díjakkal
Bevezetés
Az MSc mélyreható ismereteket ad a marketingről mind tudományos, mind gyakorló szemszögből, lehetővé téve a marketing kihívások kritikus és kreatív kezelését. A program célja, hogy segítse az általános üzleti vagy menedzsment tudományágakból érkezőket innovatív marketingszakemberekké fejlődni, akik stratégiai döntéseket hozhatnak a sikeres termékek és szolgáltatások létrehozásában.
Tanítás és tanulás 2021–22
A 2021 szeptemberében kezdődő tanévre jelenleg a személyes és a digitális oktatás ötvözését tervezzük. Oktatási modellünk az akkor érvényben lévő Covid-19 korlátozásoktól függ, de azt tervezzük, hogy minden diák velünk lesz Edinburgh-ban.
Belépési követelmények
A marketing MSc -be való belépés erősen versenyképes. A minimális programkövetelmények túllépésével növelheti a sikeres pályázat esélyeit.
Tanulmányi követelmények
Szükséged lesz az Egyesült Királyság első osztályú vagy 2: 1 kitüntetéses diplomájára az alábbi tantárgyak egyikében, vagy azzal egyenértékű tengerentúli képesítésre.
- Általában egyetemi végzettség szükséges üzleti vagy menedzsment témában. Ez a program nem azoknak szól, akik egyetemi diplomával rendelkeznek kifejezetten marketingben. Ha igen, akkor inkább a Masters by Research programot ajánljuk
- Figyelembe kell venni azokat a jelentkezőket is, akik társadalomtudományi, kommunikációs, PR-és média- vagy művészettel kapcsolatos területeken diplomáztak
- Azokat, akik más fegyelmi területeken nagyon jó kitüntetéssel rendelkeznek, figyelembe vesszük, feltéve, hogy némi marketinggel kapcsolatos diplomát tanultak
- Jelentős marketingmenedzsment tapasztalattal vagy elfogadható szakmai képesítéssel rendelkező érett diákok jelentkezését egyénileg veszik figyelembe
Pályázatának támogatása
- A megfelelő munkatapasztalat nem szükséges, de növelheti az elfogadás esélyét.
- Előnyben részesülnek azok, akik a minimum követelményeket meghaladó osztályzatokkal rendelkeznek, mivel erős verseny folyik a programban.
Angol nyelvi követelmények
Olyan szinten kell bizonyítania az angol nyelvtudást, amely lehetővé teszi, hogy sikeres legyen tanulmányai során, állampolgárságától vagy lakóhelyétől függetlenül.
Az alábbi angol nyelvű képesítéseket fogadjuk el a megadott osztályzatokban:
IELTS (Nemzetközi angol nyelvvizsgálati rendszer): 7,0 (legalább 6,0 minden szakaszban)
- TOEFL (angol nyelv mint idegen nyelv tesztje) iBT (beleértve a speciális otthoni kiadást is): összesen 100 (legalább 20 minden szakaszban)
- CAE és CPE: összesen 185 (legalább 169 minden modulban)
- Trinity ISE (Integrált készségek angolul): ISE III, Pass mind a négy komponensben
- LanguageCert International ESOL: C1 Expert - Összes bérlet, minden komponensben Pass
Tanulmány áttekintése
A MSc in Marketing elméleti megértést ad a fogyasztói magatartásról, a marketingkutatási módszerekről és a marketingmenedzsmentről, valamint a kompetenciáról és a kreativitásról, hogy ezeket az ismereteket a valós marketing helyzetekben alkalmazza.
Programszerkezet
Ez a program egy tanévre szól, szeptember közepétől kezdődik és augusztusban ér véget. A program elején kötelező kurzusokat tanul, amelyeket az első félévben végeznek. Ezek az alapok, amelyekre az egész MSc épül, és biztosítják a közös tudásbázist a különböző területeken.
Annak érdekében, hogy képet kapjon a program szerkezetéről és a tanfolyamokról, az alábbi információk részletezik ennek a programnak a felépítését és tanfolyamait 2021/22 -ben.
Félév 1. szeptember – december
Kötelező tanfolyamok
- Fogyasztói magatartás
- Marketing döntések elemzése
- Marketing kutatás
- A marketingmenedzsment alapelvei
Félév 2. január – május
Kötelező tanfolyam
- Marketing alkalmazások
Opciós tanfolyamok
Válassza a 3
- Nemzetközi marketing stratégia
- Marketing kommunikáció
- Marketing a digitális világban
- Szolgáltatások marketingje
- A márkák megértése
Nyár. Június – augusztus
- Értekezés
Tanulási eredmények
Az általános üzleti vagy menedzsmenthez kapcsolódó tudományág diplomásainak célja, hogy a program kritikus, reflektív marketingszakembereket állítson elő, és hangsúlyozza az elmélet és gyakorlat integrációját a munkaadók által megkövetelt készségekkel és ismeretekkel.
Tudás és megértés
A program végére a hallgatók képesek lesznek:
- Kritikusan értékelje a marketingben használt kulcsfontosságú elemzési kereteket és eszközöket
- Alkalmazza a legfontosabb marketingelméleteket, kereteket és eszközöket a marketing problémák megoldásához
- Használja a cég külső és belső marketing környezetére vonatkozó információkat a megfelelő marketingstratégiák azonosításához és rangsorolásához
- Gyakoroljon kritikus megítélést az elkötelezettség és a reflexió révén a meglévő marketing szakirodalommal és a marketingkörnyezet új fejleményeivel
- Kritikusan értékelje a marketing funkciót és annak szerepét a szervezeti siker elérésében mind kereskedelmi, mind nem kereskedelmi környezetben
- Értékelje és járjon el a marketingtevékenységhez kapcsolódó etikai és környezetvédelmi szempontokkal
Diplomás tulajdonságok
A program végére a hallgatók képesek lesznek:
- A problémák azonosítása, meghatározása és elemzése, valamint azok megoldására szolgáló folyamatok azonosítása vagy létrehozása
- Gyakoroljon kritikus ítéletet az új megértés megteremtésében
- Kritikusan értékelje a meglévő megértést, és ismerje fel annak szükségességét, hogy rendszeresen megkérdőjelezze az összes tudást
- Új ötletek, módszerek és gondolkodásmódok azonosítása és alkalmazása
- Hatékonyan reagálhat ismeretlen problémákra ismeretlen környezetben
- Előzetesen indokolt és tényszerűen alátámasztott érveket írásban és szóban
- Hatékonyan dolgozzon együtt másokkal, kihasználva eltérő gondolkodásukat, tapasztalataikat és készségeiket
- A társadalmi, kulturális, globális, etikai és környezetvédelmi felelősségek és kérdések azonosítása és értékelése
- Mutassa be készségeit az időgazdálkodásban
Karrierfejlesztés
Az Edinburgh -i Egyetemen végzett marketing diplomások világszerte nagyon keresettek. A Business Schoolon belüli elkötelezett Diákfejlesztő Csapatunk az első naptól kezdve szerves része lesz a hallgatói tapasztalatoknak. Azért vagyunk itt, hogy segítsünk felkészülni a globális piacon rejlő lehetőségek maximalizálására.
Diplomás foglalkoztatás
A marketing MSc a hallgatók számára mélyreható és kiegyensúlyozott tanulmányt kínál a marketing fegyelemről. Célja, hogy kritikus, reflektív gyakorlatokat készítsen különféle célpontokhoz, beleértve a kereskedelmet, a közszférát és az oktatási intézményeket.
A program számos szerephez vezethet, többek között
- Reklámmenedzserek
- Márkamenedzserek
- Digitális marketing menedzserek/ügyvezető
- Piaci/adatelemző
- Marketing Adománygyűjtés
- Médiamenedzserek
- PR -menedzserek
- Értékesítési igazgatók
Ranglista
- 11. a QS 2019 -es világranglistáján
- 20. a QS World University Rankings 2020 -ban
Belépők
Tanterv
Ez a program egy tanévig tart, szeptember közepétől augusztusig. A program kezdetén kötelező kurzusokat tanul, amelyekre az első félévben kerül sor. Ezek az alapok, amelyekre az egész MSc épül, és biztosítják a közös tudásalapot a különböző területeken.
Az átfogó üdvözlő hét bemutatja a programot, az iskolát és az egyetemet. Egyszerre informatív és szórakoztató, lehetővé teszi, hogy megismerkedjen osztálytársaival.
A különböző opciós tanfolyamok kiválasztásával a tanulóidat személyre szabhatja a karrier-érdeklődésed szerint.
Végül, az MSc disszertáció összehozza az év összes tanulását egy olyan munkában, amely minden hallgató számára egyedi.
Annak érdekében, hogy képet kapjon arról, hogy miből állhat a programszerkezet és a kurzusok, az alábbi információk részletezik a 2022/23-as program felépítését és kurzusait.
- Félév 1 - szeptember-december
- Kötelező tanfolyamok
- Fogyasztói magatartás
- Marketingdöntés elemzése
- Marketing kutatás
- A marketing menedzsment alapelvei
- 2. félév - január-május
- Kötelező tanfolyam
- Marketing alkalmazások
- Választható kurzusok* – Válasszon 3 vagy 4 közül
- Nemzetközi marketing stratégia
- Marketing kommunikáció
- Marketing a digitális világban
- Szolgáltatások forgalmazása
- A márkák megértése
- Nyár - június-augusztus
- Értekezés
- Kötelező tanfolyamok
*A programstruktúra és a tanfolyamok változásairól a jelentkezőket a tanfolyamra való belépés évében június 15-ig értesítjük. Nem tudjuk garantálni, hogy minden opciós kurzus minden évben megrendezésre kerül, és esetenként az utolsó pillanatban módosítások történnek ezen időpont után előre nem látható körülmények, például a személyzet betegsége miatt.
Az egyes kurzusok tartalma és az adott fokozat programja a jelenlegi körülmények függvényében folyamatos tudományos felülvizsgálat alatt áll, és időről időre változhat, egyes programok és kurzusok módosulnak, megszűnnek vagy kicserélődnek.
A nagy kereslet miatt a hallgatóknak nem tudunk helyet biztosítani az általuk preferált fakultatív kurzuson. Ugyanígy, ha egy adott évben nincs elég érdeklődés egy opciós kurzus iránt, akkor előfordulhat, hogy nem életképes az adott opciós tanfolyam lebonyolítása. Előfordulhat, hogy az opciós kurzusok egyes kombinációi az ütemezési korlátok miatt nem lehetségesek.
Rangsorok
ranglisták
- 13. a QS World Rankings for Marketing 2022-ben
- 16. a QS World University Rankings 2022-ben
A program eredménye
Tanulási eredmények
Az általános üzleti vagy menedzsmenttel kapcsolatos szakon végzett hallgatókat célzó program célja kritikus, reflektív marketingszakemberek előállítása, és hangsúlyozza az elmélet és gyakorlat integrációját a munkáltatók által megkövetelt készségekkel és ismeretekkel.
Tudás és megértés
A program végére a hallgatók képesek lesznek:
- Kritikusan értékelje a marketingben használt kulcsfontosságú elemzési kereteket és eszközöket
- Alkalmazzon kulcsfontosságú marketingelméleteket, keretrendszereket és eszközöket a marketingproblémák megoldására
- Használja fel a cég külső és belső marketingkörnyezetére vonatkozó információkat a megfelelő marketingstratégiák azonosításához és rangsorolásához
- Gyakoroljon kritikus ítélőképességet a meglévő marketingszakirodalom és a marketingkörnyezet új fejleményeinek bevonásával és gondolkodásával
- Kritikusan értékelje a marketing funkciót és annak szerepét a szervezeti siker elérésében mind kereskedelmi, mind nem kereskedelmi környezetben
- Értékelje és cselekedjen a marketingtevékenységekkel kapcsolatos etikai és környezetvédelmi szempontok alapján
Graduate Attributes
A program végére a hallgatók képesek lesznek:
- A problémák azonosítása, meghatározása és elemzése, valamint a megoldásukra szolgáló folyamatok azonosítása vagy létrehozása
- Gyakoroljon kritikus ítélőképességet egy új megértés megteremtésében
- Kritikusan értékelje a meglévő ismereteket, és ismerje fel annak szükségességét, hogy rendszeresen megkérdőjelezzen minden tudást
- Új ötletek, módszerek és gondolkodásmódok azonosítása és alkalmazása
- Hatékonyan válaszoljon ismeretlen problémákra ismeretlen környezetben
- Az indokolt és tényekkel alátámasztott érvek hatékony előterjesztése írásbeli munkában és szóbeli előadásban
- Dolgozzon együtt hatékonyan másokkal, kihasználva eltérő gondolkodásukat, tapasztalataikat és készségeiket
- A társadalmi, kulturális, globális, etikai és környezeti felelősségek és kérdések azonosítása és értékelése
- Mutassa be időgazdálkodási készségeit
Ösztöndíjak és finanszírozás
A marketing MSc-re jelentkezők számos ösztöndíjra pályázhatnak mind az egyetemtől, mind a külső szervezetektől.
Program és iskolai ösztöndíjak
Szívesen toborozzuk a legjobb tehetségeket a világ minden tájáról. Ebből a célból számos programalapú és iskolai finanszírozású ösztöndíj áll rendelkezésre, valamint mások, amelyeket az ipar és az öregdiákok nagylelkűen szponzorálnak.
Egyéb ösztöndíjak és finanszírozás
Ön jogosult lehet az Edinburghi Egyetem vagy egy külső szervezet ösztöndíjára.
Képtár
Akkreditációk
Karrierlehetőségek
Karrierfejlesztés
Az Edinburghi Egyetem marketingszakértői világszerte nagyon keresettek. A Business School-on belüli elkötelezett hallgatói fejlesztési csapatunk az első naptól kezdve a hallgatói tapasztalat szerves része lesz. Azért vagyunk itt, hogy segítsünk Önnek felkészülni, hogy maximalizálja potenciálját a globális piacon.
Graduális foglalkoztatás
Az MSc in Marketing a hallgatók számára mélyreható és kiegyensúlyozott tanulmányozást kínál a marketing fegyelemről. Célja, hogy kritikus, gondolkodó szakembereket állítson elő különféle célpontok számára, beleértve a kereskedelmet, a közszférát és a tudományos intézményeket.
A program számos szerephez vezethet, beleértve
- Reklámkezelők
- Márkakezelők
- Digitális marketing menedzserek/ügyvezető
- Piac/Adatelemző
- Marketing adománygyűjtések
- Médiamenedzserek
- Public Relations menedzserek
- Értékesítési igazgatók