Az 1995-ben alapított Universidad Europea 17 spanyol hallgatója összesen 17 000 hallgatóval rendelkezik. 30% -uk nemzetközi hallgatók, és a hallgatói testületben az átlag feletti nemzetközi hallgatók száma esetén multikulturális légkört fognak tapasztalni. Több mint 300 megállapodással rendelkezik, és részt vehet egy nemzetközi csereprogramban a világ rangú egyetemein. Tudjon meg többet itt .
Diákjaink 89% -a egy éven belül foglalkoztatott.
Küldetés
Annak érdekében, hogy a hallgatók átfogó oktatást kapjanak, olyan vezetőket és szakembereket oktatva, akik készek arra, hogy reagáljanak a globális világ igényeire, értékeljék szakértelmüket és a társadalmi fejlődést a vállalkozói szellem és a társadalmi elkötelezettség révén. A tudás létrehozása és átadása az alkalmazott kutatások révén, ugyanúgy, mint az előrehaladáshoz és a technikai és szellemi fejlődés élvonalába helyezéséhez.
Látomás
Az Universidad Europea tudományos kiválóság egyik stratégiai pillérünk. Így oktatási modellünk magába foglalta az Európai Felsőoktatási Térség elveit az egyén holisztikus tanulásán alapulva. Ebben a modellben a tanár mentor, valamint tanácsadó, aki egyetemi életében támogatja a hallgatót. A diák ugyanakkor saját oktatási útját térképezi fel, fejlesztve a társadalom által igényelt ismereteket, kompetenciákat, készségeket és értékeket.
értékek
- Együttműködés: Tartjuk a jóváhagyás pecsétjét, amely szétválasztja vállalkozói szellemünket: határozottan és bátrabb vagyunk, és a diákot az élvonalba helyezzük. Együttműködünk és együttműködünk az intézményünk legjobb gyakorlatainak megvalósításában.
- Nemzetközi: A Laureate Network tagjaként globális hivatás és hatókörünk van, miközben erős helyi gyökereket tartunk fenn. Nemzetközi erőforrásokat kínálunk a helyi oktatás támogatására és megerősítésére. A Laureate Network nagysága és befolyása lehetővé teszi számunkra, hogy szakembereink és hallgatóink kiváló lehetőségeket nyújtsanak. Befogadó, multikulturális szervezet vagyunk, amely értékeli a sokszínűséget és tiszteletben tartja az összes kulturális perspektívát és jellemzőt.
- Analitikus: Szigorú önértékelési folyamatot hajtunk végre, hogy folyamatosan növeljük információinkat és ismereteinket teljesítményünk javítása érdekében. Ez a reflexív megközelítés, amely az adatok elemzésén alapul, elválasztja tőlünk a többi intézményt.
- Megbízható: Ha "jónak" akarunk lenni, meg kell szerezni a hallgatóink és családjaik, a munkáltatók és a közösségek bizalmát, ahol működünk. A szervezetünk minden szintjén a legmagasabb igények érvényesülnek; integritással dolgozunk, és teljes felelősséget vállalunk tetteinkért.
- Audacious: Vállalkozók vagyunk; arra törekszünk, hogy bátrabbak legyünk és hajlandóak számszerű kockázatokat vállalni, miközben döntéseinket racionális, reflexív tervezésre alapozzuk. Gyorsan kihasználjuk a lehetőségeket, és pozitív változásokat hozunk annak érdekében, hogy gazdagítsuk hallgatóink tapasztalatait. Új utakat keressünk a szegénység nélküli tanulás fejlesztése és a hagyományos oktatási modell átalakítása érdekében. Van egy innovatív gondolkodásmódunk, és az egyetemi közösség tagjai számára lehetőséget biztosítunk a status quo kihívására. Alkalmazzunk kreatív megközelítéseket az oktatás és az üzleti élet számára. Soha többé nem fedezzük fel az új megközelítéseket, új technológiákat, új üzleti modelleket és új elméleteket. Vezetők vagyunk, nem követők.
- Felelős: Felelősségvállalás a diákok eredményeiért az oktatási forradalmunk sarokköve. A diákok és a munkáltatók arra összpontosítanak, hogy programjaikat az igényeikhez igazítsák. Arra törekszünk, hogy a megtartás, a diploma megszerzése és a foglalkoztathatóság magas szinten maradjon, hogy hallgatóink a munkaerőpiacra való belépéshez pozitív társadalmi hatással járjanak.