PhDJogi tanulmányokBachelor/ AlapképzésMBATanulmányokHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
Hasselt University Nemzetközi marketingstratégia (IMS) mester
Hasselt University

Nemzetközi marketingstratégia (IMS) mester

1 Years

Angol

Teljes idő

Kérelem benyújtásának határideje

Kérje a legkorábbi kezdési időpontot

EUR 1116 *

Az egyetemen

* 979,60 € egy 60 kredites tanévre

Bevezetés

Koronavírus-frissítés: A koronavírus terjedésének megakadályozása érdekében további intézkedéseket hoznak. Online oktatási platformjainkat a legteljesebb mértékben kihasználjuk, miközben a kötelező maszkok és a szociális távolságtartás védi diákjainkat az egyetemen. A járvány bizonytalan természete miatt nem tudjuk eldönteni, hogy ezek az intézkedések a következő tanévben hatályba lépnek-e. Követni fogjuk a hatóságok útmutatásait, hogy biztonságos környezetet biztosítsunk nemzetközi hallgatóink számára.

Az International Marketing Strategy (IMS) egyike a Master of Management három szakirányának, amely egy nemzetközi egyéves mesterképzés (angol nyelven), amely felkészíti a hallgatókat a dinamikus, nemzetközi üzleti környezetben való karrierre.

A program arra összpontosít, hogy szembesítse a diákokat kihívást jelentő stratégiai üzleti problémákkal, hogy megismertesse őket az üzlet minden fő aspektusával. A program olyan bachelor és mesterdiplomások számára készült, akik célja a nemzetközi menedzsment hatókörének bővítése, valamint az üzleti folyamatmenedzsment (BPM), a stratégiai és innovációs menedzsment (SIM) vagy a nemzetközi marketingstratégia (IMS) ismeretei és képességeik elmélyítése. - a program három specializációs pályája.

A program nem csak a (üzleti) közgazdász hallgatókra vonatkozik, hanem a nem közgazdasági szakterületen végzett egyetemi hallgatókra is, mint például mérnökök, jogászok, pszichológusok stb.

A Master of Management program célja a következő kompetenciák fejlesztése:

  • A Master of Management végzettségű szakember képes azonosítani és feloldani az összetett üzleti problémákat, amelyek szervezeti és stratégiai eredetűek egyaránt.
  • A diplomás képes a megfelelő módszertanok, eszközök és technikák értékelésére, kiválasztására és alkalmazására az összetett üzleti problémák elemzésére annak érdekében, hogy gyakorlati, magas színvonalú ajánlásokat tegyen a taktikai és stratégiai döntések javítására.
  • A végzett hallgató képes megvédeni a megfelelő, magas színvonalú üzleti stratégiai lehetőségeket azok vonatkozásai alapján.
  • A diplomás képes a stratégiai döntéseket alacsonyabb szintű célokra és kulcsfontosságú teljesítménymutatókra fordítani.
  • A végzett hallgató képes multinacionális és interdiszciplináris kontextusban dolgozni, a következő elemeket tükröző attitűddel: kritikai reflexió, konstruktív érvelés, szakmai kommunikáció, hatékony együttműködés, hatékony önmenedzselés, etikus magatartás és fenntarthatóság.

Nemzetközi Marketing Stratégia (IMS)

A Nemzetközi Marketingstratégia (IMS) szakirány az üzleti és marketingstratégiákra összpontosít nemzetközi környezetben. Az általánosabb marketingszempont kiegészítéseként ez a specializáció mélyebbre ás a marketingstratégiákban, folyamatokban és a szervezetek közötti kapcsolatokban, hangsúlyt fektetve a vállalkozások közötti kontextusra. Ez a nagy kihívást jelentő stratégiai üzleti problémákkal szembesíti a diplomásokat a marketing területén, más funkciókkal, például az üzleti stratégiával és az innovációmenedzsmenttel kölcsönhatásban. Az IMS ezenfelül oktatja a hallgatókat e problémák elemzésére azáltal, hogy analitikai eszközök és ismeretek széles skáláját kínálja ezen eszközök különböző kontextusokban való hasznosságára vonatkozóan, ami végül magas szintű hozzájárulást jelent a nemzetközi kontextusban folyó üzleti modellezéshez.

Bővebb információ az intézmény honlapján olvasható

A program eredménye

Tanterv

Belépők

Program tandíj

Ösztöndíjak és finanszírozás

Akkreditációk

Felvételi feltételek a programra

Mutassa be elkötelezettségét és készségét, hogy sikeres legyen az üzleti iskolában a GMAT vizsga letételével – ez a legszélesebb körben használt felvételi vizsga, amely az Ön kritikus gondolkodását és érvelési készségeit méri.

Töltse le a GMAT mini kvízt, hogy ízelítőt kapjon a vizsgán található kérdésekből.

Az Iskoláról

Kérdések