
Nemzetközi marketingstratégia (IMS) mester
IDŐTARTAM
1 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
EUR 1116 *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* 979,60 € egy 60 kredites tanévre
Bevezetés
Koronavírus-frissítés: A koronavírus terjedésének megakadályozása érdekében további intézkedéseket hoznak. Online oktatási platformjainkat a legteljesebb mértékben kihasználjuk, miközben a kötelező maszkok és a szociális távolságtartás védi diákjainkat az egyetemen. A járvány bizonytalan természete miatt nem tudjuk eldönteni, hogy ezek az intézkedések a következő tanévben hatályba lépnek-e. Követni fogjuk a hatóságok útmutatásait, hogy biztonságos környezetet biztosítsunk nemzetközi hallgatóink számára.
Az International Marketing Strategy (IMS) egyike a Master of Management három szakirányának, amely egy nemzetközi egyéves mesterképzés (angol nyelven), amely felkészíti a hallgatókat a dinamikus, nemzetközi üzleti környezetben való karrierre.
A program arra összpontosít, hogy szembesítse a diákokat kihívást jelentő stratégiai üzleti problémákkal, hogy megismertesse őket az üzlet minden fő aspektusával. A program olyan bachelor és mesterdiplomások számára készült, akik célja a nemzetközi menedzsment hatókörének bővítése, valamint az üzleti folyamatmenedzsment (BPM), a stratégiai és innovációs menedzsment (SIM) vagy a nemzetközi marketingstratégia (IMS) ismeretei és képességeik elmélyítése. - a program három specializációs pályája.
A program nem csak a (üzleti) közgazdász hallgatókra vonatkozik, hanem a nem közgazdasági szakterületen végzett egyetemi hallgatókra is, mint például mérnökök, jogászok, pszichológusok stb.
A Master of Management program célja a következő kompetenciák fejlesztése:
- A Master of Management végzettségű szakember képes azonosítani és feloldani az összetett üzleti problémákat, amelyek szervezeti és stratégiai eredetűek egyaránt.
- A diplomás képes a megfelelő módszertanok, eszközök és technikák értékelésére, kiválasztására és alkalmazására az összetett üzleti problémák elemzésére annak érdekében, hogy gyakorlati, magas színvonalú ajánlásokat tegyen a taktikai és stratégiai döntések javítására.
- A végzett hallgató képes megvédeni a megfelelő, magas színvonalú üzleti stratégiai lehetőségeket azok vonatkozásai alapján.
- A diplomás képes a stratégiai döntéseket alacsonyabb szintű célokra és kulcsfontosságú teljesítménymutatókra fordítani.
- A végzett hallgató képes multinacionális és interdiszciplináris kontextusban dolgozni, a következő elemeket tükröző attitűddel: kritikai reflexió, konstruktív érvelés, szakmai kommunikáció, hatékony együttműködés, hatékony önmenedzselés, etikus magatartás és fenntarthatóság.
Nemzetközi Marketing Stratégia (IMS)
A Nemzetközi Marketingstratégia (IMS) szakirány az üzleti és marketingstratégiákra összpontosít nemzetközi környezetben. Az általánosabb marketingszempont kiegészítéseként ez a specializáció mélyebbre ás a marketingstratégiákban, folyamatokban és a szervezetek közötti kapcsolatokban, hangsúlyt fektetve a vállalkozások közötti kontextusra. Ez a nagy kihívást jelentő stratégiai üzleti problémákkal szembesíti a diplomásokat a marketing területén, más funkciókkal, például az üzleti stratégiával és az innovációmenedzsmenttel kölcsönhatásban. Az IMS ezenfelül oktatja a hallgatókat e problémák elemzésére azáltal, hogy analitikai eszközök és ismeretek széles skáláját kínálja ezen eszközök különböző kontextusokban való hasznosságára vonatkozóan, ami végül magas szintű hozzájárulást jelent a nemzetközi kontextusban folyó üzleti modellezéshez.
A program eredménye
- The holder of the degree applies acquired knowledge independently. (Self-direction and entrepreneurial spirit)
- The holder of the degree shows initiative and takes responsibility in order to help create value for an organization. (Self-direction and entrepreneurial spirit)
- The holder of the degree actively monitors developments in business science and business practice. (Self-direction and entrepreneurial spirit)
- The holder of the degree works in a diverse team and displays leadership skills with a view to a multidisciplinary approach to management problems. (Teamwork)
- The holder of the degree communicates clearly and correctly in writing and orally, in a business and academic context, if necessary supplemented with visual support. (Communication)
- The holder of the degree shows autonomy in conducting a literature review. (Research skills)
- The holder of the degree shows autonomy in drawing up a research plan. (Research skills)
- The holder of the degree shows autonomy in implementing scientific research methods. (Research skills)
- The holder of the degree shows autonomy in analyzing, interpreting, evaluating, and reporting research results. (Research skills)
- The holder of the degree integrates the perspective of stakeholders when making decisions in an organizational context. (Stakeholder awareness)
- The holder of the degree formulates proposals for the improvement of business processes in an international context. (Stakeholder awareness)
- The holder of the degree reflects on the conduct of business from an ethical and sustainability perspective. (Stakeholder awareness)
- The holder of the degree is able to address complex management issues from a strategic and conceptual perspective by adapting and applying management paradigms in general, and in particular paradigms from their specialization. (Problem-solving capacity)
- The holder of the degree is able to substantiate the strategic policy choices of an organization in an evidence-based way by applying management theories in general, and in particular theories from their specialization. (Problem-solving abilities)
- The holder of the degree is able to formulate strategic solutions to create organizational value in an international context. (Program-specific competencies)
- The holder of the degree is able to make optimal use of cultural and disciplinary heterogeneity in work teams. (Program-specific competencies)
Képtár
Tanterv
A mi megközelítésünk a tanításhoz
Hatékony és aktivizáló oktatási tanulási környezetet szeretnénk létrehozni számos interaktív tanítási módszerrel. A tananyag feldolgozását az interaktívan és kisebb csoportokban szerveződő munkafoglalkozások segítik. Nem vagy egyedül az utazás során. A hallgatók és oktatók közötti interakciók a Hasselt Universityoktatási koncepciójának sarokkövét jelentik. Az oktatók és asszisztensek mindig készen állnak a segítségére mind érdemi, tantárgyi kérdésekben, mind egyéb, tanulmányi sikerét elősegítő kérdésekben. A hallgatók és az oktatók közötti küszöböt alacsonyan tartják, a kurzusokon belül és kívül is.
Törzsanyag
- Üzleti modellezés
- Vezetés és emberi tőke
- Alkalmazások az üzleti modellezésben
Szakirányok: Nemzetközi marketingstratégia
- Stratégiai marketing
- Marktstrat szimulációs játék
- Ügyfélkutatás
- Nemzetközi marketing
- Szolgáltatás kezelés
- Stratégiai innováció
- Mester disszertáció Master of Management
A Flandriára vonatkozó egyetemi rendelet az ECTS (European Credit Transfer System) elvein alapuló kreditpontrendszer köré épül.
A nappali tagozatos képzés minden éve 60 ECTS-t jelent. Ideális esetben ezek a kreditek egyenlően oszlanak meg két félévben: szemeszterenként 30 ECTS. Egy kredit 25-30 órás tanulmányi terhelést jelent. Ez magában foglalja az órán eltöltött időt, a személyes munkát és a vizsgákat.
Belépők
Program tandíj
Ösztöndíjak és finanszírozás
International students can apply for a master's mind scholarship (from the Flemish Government).
Akkreditációk
Felvételi feltételek a programra
Mutassa be elkötelezettségét és készségét, hogy sikeres legyen az üzleti iskolában a GMAT vizsga letételével – ez a legszélesebb körben használt felvételi vizsga, amely az Ön kritikus gondolkodását és érvelési készségeit méri.
Töltse le a GMAT mini kvízt, hogy ízelítőt kapjon a vizsgán található kérdésekből.