Keystone logo
UiT The Arctic University of Norway Alkalmazott számítástechnika mester
UiT The Arctic University of Norway

Alkalmazott számítástechnika mester

Narvik, Norvégia

2 Years

Angol

Teljes idő

Request application deadline

Request earliest startdate

Request tuition fees

Az egyetemen

* nincs tandíj a nemzetközi hallgatóknak

Bevezetés

Szeretné megérteni, hogy a mesterséges intelligencia és a virtuális valóság körülvesz minket mindennapi életünkben? Ez a program tökéletes választás azok számára, akik szeretnék megismerni az önvezető autók, drónok, szimulátorok és számítógépes játékok mögött rejlő technológiát. Az alkalmazott számítástechnika mesterképzésével a következő területeken lesz képzett:

  • Technikai programozás
  • Virtuális valóság és számítógépes grafika
  • Mesterséges intelligencia
  • Szimulációk

Megtanulja, hogyan kell ezt a kompetenciát felhasználni fejlett számítógépes programok, eszközök és rendszerek kifejlesztésére, amelyek széles körben használhatók.

Program leírása

  • Időtartam: 2 év
  • Kredit (ECTS) : 120
  • Felvételi követelmények : A megfelelő egyetemi Bachelor Engineering program számítástechnika vagy azzal egyenértékű, legalább 25 kredit matematika, 5 kredit statisztika, 7,5 kredit fizika
  • Fokozat neve : Technológia Master/Sivilingeniør
  • Alkalmazás kódja :
    • Norvég és északi pályázók: 4600
    • Nemzetközi jelentkezők: 9008

A tanulmány befejezése után előfeltételei lesznek a fejlett számítógépes játékok, a virtuális valóság kifejlesztéséhez, valamint reális szimulációk létrehozásához, például ütközésekhez, merev testekhez, inverz kinematikához és folyadékmechanikához. Diákként profitálhat a Narvik nemzeti és nemzetközi kutatási partnerekkel és professzionális laboratóriumi létesítményekkel fennálló szoros kötelékeiből. A tanulmányok során erős és versenyképes alapokat fog építeni technikai programozóként és fejlett szoftverek és tanulási rendszerek fejlesztőjeként. A tanítási tevékenységeket aktív kutatócsoportok irányítják az AI, a geometriai modellezés és az alkalmazott matematika területén. Ez alapul szolgálhat:

  • Mesterséges intelligencia (AI), gépi tanulás és intelligens ügynökök
  • Geometriai modellezés, virtuális valóság, számítógépes grafika és animációk
  • Objektum-orientált programozás, meta- és GPU-programozás
  • Nagy szoftverrendszerek és masszív többcélú rendszerek fejlesztése

Miután elvégezte a diplomamunkát egy kiválasztott témáról, átfogó ismeretekkel rendelkezik a technikai és menedzsment kihívások kezelésében, ami vonzóvá teszi Önt számos iparág vállalatai számára. A volt diákok általában izgalmas lehetőségeket találtak szakértőként vagy vezetőként a legfejlettebb technológiailag fejlett vállalatokban vagy az egyetemeken belül.

Belépők

Tanterv

A program eredménye

Karrierlehetőségek

Az Iskoláról

Kérdések