
Mester a társadalmi-környezeti projektekben
Valle de Bravo, Mexikó
IDŐTARTAM
4 Semesters
NYELVEK
Spanyol
PACE
Teljes idő, Részidő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
30 Nov 2023
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
01 Oct 2023
TANDÍJ
MXN 309 600 *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Összekevert
* nem tartalmazza az érettségi díját
Bevezetés
Készüljön fel projektjeire, amelyek újjáteremtik a világot
Válassza ki azokat a szemináriumokat, amelyeket a mesterképzés során részt szeretne venni, miközben alapvető készségeket sajátít el a társadalmi-környezeti projektek tervezéséhez, végrehajtásához és irányításához.
A társadalmi-környezeti projektek mesterképzése lehetővé teszi a szemináriumok és műhelyek kiválasztását és kombinálását a többi UMA posztgraduális kurzusból, a projekt fejlesztéséhez fontosnak tartott készségek és tudományágak szerint. A Master's Degree fejleszti azokat a tudást és eszközöket, amelyek segítségével integrálható a fenntarthatóság regeneratív vízióját használó projektek tervezése és menedzselése, segítve ezzel a változási ügynökség és az önmenedzselés megerősítését.
Célja
Olyan együttműködési és multidiszciplináris projektek kidolgozása, amelyek személyes, társadalmi és környezeti előnyökkel járnak, olyan stratégiák révén, amelyek megvalósítják a projekt kontextusában rejlő lehetőségeket.
Az UMA-tól személyes workshopokon segítünk szállást találni Valle de Bravóban
Az egyik legnagyobb attrakció, amit diákjaink találnak, amikor az UMA-ba érkeznek, a Valle de Bravo megismerése; egy olyan hely, ahol társadalmi-környezeti kérdésekben kapcsolatba léphet a természettel és egy élettel teli közösséggel.
Valle de Bravo mindennapjai békét és nyugalmat kínálnak, gazdag társasági kínálattal, nyilvános rendezvényekkel és olyan sportágak gyakorlásával, mint a siklóernyőzés, vitorlázás, síelés, hegyi kerékpározás vagy hegymászás.
Valle de Bravo turisztikai helyként számos szálláshelyet kínál különböző ízlések és pénztárcák számára.
Ideális Diákok
Kiknek szól a mesterképzésünk?
Interdiszciplináris csoportokat keresünk, így a Master's Degree különböző profilú és munkaterületű szakembereket céloz meg, pl.
Projektmenedzsment: Csapat- és projektkoordinációs és integrációs készségek fejlesztése függetlenül attól, hogy akár magáncégek, akár közigazgatás számára.
Vállalkozói szellem: támogatást kaphat olyan multidiszciplináris projektek közös létrehozásához, amelyek gazdasági, környezeti és társadalmi előnyöket generálnak.
Tanácsadás: Integrálja a projektek tervezésének, végrehajtásának, értékelésének és felügyeletének legjobb gyakorlatait, azzal a képességgel, hogy eleget tegyen az embereknek vagy szervezeteknek a társadalmi-környezeti projektek kidolgozásában való irányításának felelősségének.
Karrierlehetőségek
A mesterképzés elvégzése után képes leszel:
- A környezet fenntartható fejlődése melletti elkötelezettség szemszögéből terveznek, hajtanak végre és irányítanak projekteket.
- Integrálja a releváns interdiszciplináris ismereteket társadalmi-környezeti projektek kidolgozásához a szakmai tevékenységi területén.
- Azonosítsa a kontextus problémáit és lehetőségeit, és ezek alapján rendszerszintű stratégiákat tervezzen ezek megoldására.
- Ismerje fel a közös tervezés értékét a releváns és etikus projektek kidolgozása szempontjából.
- A projekt társadalmi és környezeti dimenziói közötti összefüggések rendszerszintű megértése.
- Ismerje azokat a projektmenedzsment eszközöket, amelyek lehetővé teszik számukra a projekt különböző fázisainak optimális megvalósítását.
- Képes kapcsolódni a különböző tanulási területekről származó emberekhez, ötletekhez és nézőpontokhoz, és interdiszciplináris csapatokat alkotni.
Program tandíj
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
Az UMA-ban kétféle ösztöndíjat kínálunk:
Olyan nagy változási potenciállal rendelkező személyeket igyekszünk támogatni, akik érdeklődnek a mesterképzés iránt, de olyan gazdasági helyzetben vannak, amely nem teszi lehetővé a teljes tandíj megfizetését. Korlátozott számú ösztöndíjunk van, és azokat azoknak osztjuk ki, akiknek a legnagyobb szükségük van rá, és a legjobban megfelelnek az alábbiakban meghatározott kritériumoknak.
Felvételi jelentkezésünkön belül talál egy részt, ahol pályázhat a szükséges ösztöndíjra (lásd a Felvételi folyamat fület), meg kell jelölnie a keresett ösztöndíj típusát és százalékos arányát. Ha érdekli az ösztöndíj, ne feledje, hogy magasabb százalékot kaphat, ha az első regisztrációs körben benyújtja a jelentkezést.
a) Részösztöndíjak: A mesterképzés költségeinek 10-20%-a közötti ösztöndíj, amely nem tartalmazza a képzés költségeit.
b) Csereösztöndíjak: Ösztöndíjak a mesterképzés költségeinek 25%-tól 40%-áig, a diplomaköltség nélkül. Ezeket az ösztöndíjakat időcserében adják a mesteri koordináció vagy az UMA közösség tevékenységeinek támogatására. Különböző támogató tevékenységek közül választhat, és bárhonnan, rugalmas munkaidőben végezhető.
Kedvezmény teljes Mester befizetés esetén: 15%.
Akkor érvényes, ha a teljes mesterképzést előre fizeted.
Kedvezmény egy éves előleg esetén: 10%.
Egy teljes évre előre fizetett fizetés esetén érvényes.
Kedvezmény félév korai befizetése esetén: 5%.
Teljes félév előlegfizetése esetén érvényes.
Ha Ön ösztöndíjat kap, ezen kedvezmények bármelyike a fizetendő összegre vonatkozik, figyelembe véve az ösztöndíj százalékos arányát.
Tanterv
A Társadalmi-környezeti projektek mesterképzésének tantervét széleskörű tapasztalattal és látásmóddal rendelkező szakemberekből és változási ügynökökből álló interdiszciplináris csoport közösen tervezte, így egy olyan integrált tanterv jött létre, amely minden félévben a megszerzett tapasztalatoknak megfelelően alakul.
A tanulmányi terv négy félévből áll, két év alatt, kevert módban. A program 76 kreditből áll, amelyeket 402 szemtől-szemközti órában vesznek fel tanárral és 814 nem személyes vagy önálló órát, összesen 1216 órát.
A mesterképzés középpontjában egy félévi projektfolyamat áll, amelyen keresztül a szemináriumokon elsajátított ismereteket és eszközöket alkalmazzák, a szakmai fejlődést feltárják, és megvizsgálják a hivatást. Minden tanuló lehetőségei, kérdései és kontextusa szerint alakítja ki saját folyamatát. A mesterképzés utolsó évében egy végleges projektet terveznek és valósítanak meg, amely a diplomamunkát jelenti.
A) Tengelyek és tananyagsorok
A tanterv három tantervi tengelyre tagolódik: a speciális tartalom tengelyre, a változásügynökség tengelyre és a projektek tengelyére.
Ez a három tengely tükrözi az UMA oktatási javaslatát a szakemberek fejlesztésére (specializált tengely), annak érdekében, hogy részt vegyenek a fenntarthatóság felé történő átalakulásban (változási ügynökség tengely), a cselekvés általi tanuláson keresztül (projekttengely).
A Társadalmi-környezeti projektek mesterképzésében a speciális tartalmi tengely integrálódik a hallgatók által választott különböző területek szemináriumaival és workshopjaival. A harmadik és negyedik félévben a műhelyterek a Projekttervező és Projekt Menedzsment műhelyek számára vannak elfoglalva, amelyek kizárólag a mesterképzésben tanulók számára szólnak. A változásügynökség és a projektügynökség tengelyeit együtt veszik a többi mesterképzéssel, és kialakítják az ezeket alkotó szemináriumokat.
Minden tengelyt külön-külön tantervi vonalak integrálnak, amelyeket különböző szemináriumokon és műhelymunkákon dolgoznak ki:
speciális tengely
A szakirányú tengely célja, hogy a fenntarthatóság szempontjából ismereteket és eszközöket biztosítson a hallgató által a tanuláshoz szükségesnek tartott különböző tudományterületekhez kapcsolódóan.
Az ezt a tengelyt alkotó tantervi vonalak a közigazgatás, a jog, a közpolitika, az építészet, az agroökológia, a turizmus és az oktatás területéhez tartoznak. A hallgatóknak tanácsot kapnak a területek kiválasztásában és kombinációjában, az alábbi kritériumok szerint:
• A kidolgozandó projekt sajátos igényei a hallgató tudásának és korábbi tapasztalatainak megfelelően.
• Szemináriumok féléves kínálata.
• Szemináriumkövetelmények (néhányhoz ugyanabból a tantervből származó korábbi szemináriumok felvétele szükséges).
• A mesterképzésben megkövetelt krediteknek való megfelelés. Az építészet és a fenntartható építés területének tantervi irányvonalai:
• Helyalapú építészeti tervezés : Módszertanokat kínál az élettér fenntartható és regeneratív átalakítására vonatkozó koncepciók kidolgozásához és javaslatok kidolgozásához, a hely integratív látásmóddal és az építészet, mint szociokulturális folyamat, részvételen és kollektíven kezelt és előállított értelmezése alapján. módon. .
• Fenntartható építészet műszaki vonatkozásai: Technikai alapot biztosít olyan építészeti és építési megoldások létrehozásához, amelyek biztosítják az erőforrások: víz, energia és anyagok hatékony felhasználását.
• Kiegészítő szerszámok műhelye: Kiegészíti az előző sorokat „learning by doing” tapasztalatokkal, hogy megismerje az alacsony környezeti hatású építési módszereket és anyagokat, amelyek megalapozzák a gazdaságilag életképes projektek tervezését. Ezek a gyakorlati műhelyek minden szemeszterben további egy napot vesznek igénybe a személyes találkozókon, így a többi mesterképzéstől eltérően a találkozók 4 helyett 5 napig tartanak (péntektől keddig).
A fenntartható turizmus területének tantervi irányvonalai:
• Fenntartható turizmus: A tudományág strukturális kereteit fejleszti. Az iparágat szabályozó szabványokkal, törvényekkel és tanúsítványokkal foglalkozik, és feltárja a kis hatású fizikai infrastruktúra alapelveit. Különböző üzleti modelleket, valamint kommunikációs és marketing stratégiákat elemeznek, szilárd alapot teremtve a hallgatói projektek felelős és sikeres megvalósításához.
• Biokulturális turizmus : átadja azt a fogalmi keretet, amely a turisztikai élményt a tanulás és a társadalmi-környezeti tudatosság eszközévé alakítja. Eszközöket szereznek be az élmények finom megtervezéséhez, a hely megfelelő olvasása és a helyi lakossággal való közös tervezés alapján.
• Kiegészítő módszertani műhely: Fedezzen fel különböző eszközöket és módszereket, amelyek segítenek a diákok ötleteit innovatív, életképes és gazdaságilag jövedelmező vállalatokká és kezdeményezésekké alakítani.
A környezetvédelmi jog és közpolitika tantervi irányvonalai:
• Jog és környezet: A környezetvédelmi kérdésekkel kapcsolatos meglévő jogi keretet elemzik és kritikusan reflektálják a következőkre: annak alakulása, releváns esetei és hasznossága a javaslatok előmozdításának és alátámasztásának eszközeként.
• Társadalmi-környezeti közpolitika: Kifejlesztik azt a képességet, hogy egy közkérdést strukturáljanak, megértsék a szakpolitikák kialakítását, azonosítsák az alternatívákat és értékeljék azokat kritériumok alapján, valamint az információk megfelelő felhasználását az általuk tervezett javaslatok megerősítésére.
• Megvalósítási eszközök workshop: A fogalmak gyakorlati megértése fejlődik, erősítve az olyan speciális készségeket, mint az érvelés, az érdekképviselet, az ösztönzők tervezése, valamint a minőségi és mennyiségi értékelés.
Az agroökológia és a regeneratív táplálékrendszerek tantervi irányai:
• Mezőgazdasági termelési folyamatok: Az agroökológiai gyakorlat alapját képező ismereteket, eszközöket és perspektívákat biztosít az attitűd és az értékek, valamint a diszciplínák és stratégiák megismeréséhez; mint például az agroökológia eredete és alapjai, termelési stratégiák az agroökológiai cselekvés különböző keretei között, ökoszisztéma-regenerációs gyakorlatok tervezése és megvalósítása, valamint termelési stratégiák kidolgozása a termelési kezdeményezések versenyképessége érdekében.
• Agroökológia és élelmiszer: Olyan attitűdök és értékek ismereteit, eszközeit és perspektíváit nyújtja, amelyek az ökológiai koncepciók és elvek alkalmazásából fakadnak az agroökoszisztémák tervezésében és kezelésében, valamint a szakterületükön előforduló szociokulturális jelenségek elemzésében. A mezőgazdasági termelést különböző nézőpontokból gazdagított autentikus mezőgazdasági kultúrának tekintik, amely megköveteli a mezőgazdasági technológiák folyamatos átadását és kisajátítását a vidéki és városi társadalmakba, illetve onnan; lehetővé teszi a termő tájak tervezése és kialakítása, valamint a tájökológia közötti kapcsolat megértésének fejlesztését.
• Agroökológiai gyakorlatok műhely : Az agroökológiai keretek között biztosítja a mezőgazdasági és helyreállítási erőfeszítések, tevékenységek elvégzéséhez szükséges gyakorlati, technikai és technológiai elemeket. Lehetővé teszi a terepen végzett tevékenységek előirányzatát a jó gyakorlatokban és a menedzsmentben, valamint a termelési folyamat átértékeléséhez és kiigazításához szükséges reflexiót. A műhelymunkákat a másik két tanterv elméleti komponense kíséri, amellyel kiegészítik és szinergikusak. Ezek a gyakorlati műhelyek minden szemeszterben további egy napot vesznek igénybe a személyes találkozókon, így a többi mesterképzéstől eltérően a találkozók 4 helyett 5 naposak (péntektől keddig).
Rangsorok
Az elnyert díjak Latin-Amerika egyik legjobb oktatási innovációjaként ismernek el bennünket