Universidad Nebrija
Bevezetés
Létrehozása óta a Nebrija Egyetem megőrizte oktatási modelljének megkülönböztető értékeit, amelyek a minőségi oktatáson és a kutatáson alapulnak, mint tudásteremtés, átfogó képzéssel minden hallgató készségeire, kompetenciáira és képességeire vonatkozóan. Ezek kulcsfontosságú alapelvek az egyéni tehetségek fejlesztésének és a professzionális integrációhoz szükséges legjobb lehetőségek elérésének.
A "Learn by Doing" filozófiát követjük, amely egyedülálló egyetemi élménnyé válik. Ez egy létfontosságú tapasztalat a hallgató globális tudás felé történő átalakulásában, annak érdekében, hogy a változások, amelyekben elmerül, csillagként és vezetőként jelenjen meg. A "Nebrija" diák az élet fontos kihívásaihoz szükséges tudás felépítésére összpontosít.
Szintén szilárd elkötelezettség van az egyetem és a vállalatok között a szakmai készségek fejlesztésének fejlesztése iránt, amely garantálja a hallgatók számára a minőségi gyakorlatokat annak érdekében, hogy elérje ambícióját, hogy az egyetemi szakaszban növekedjen az életben és intellektuálisan.
A Nebrija Egyetem Kuratóriuma és az akadémiai tanácsok, amelyek releváns személyiségekből állnak, tudásukat és presztízsüket összekapcsolják a tanulmányi és kutatási programokkal. A Nebrija Egyetem hallgatói tudják, hogyan kell tudásukat és képességeiket teljes mértékben megfogalmazni azon nemzeti és nemzetközi társadalomban, amelyben szakmai készségeiket elvégzik.
Mi különbözteti meg a Nebrija Egyetemet?
- Foglalkoztathatóság és a szakma felé való orientáció, a hallgatók 100% -a számára gyakorlati gyakorlatok vállalkozásokban és intézményekben.
- Akadémiai kiválóság a személyre szabott oktatás révén kis csoportokban, a tanárok és a hallgatók közelsége, valamint az akadémiai és a szakmai életben releváns emberek találkozása.
- Nemzetközivé válás a madridi nemzetközi hallgatók kétnyelvűségével és a külföldi programokkal, ami az egyik alapvető tapasztalat a tanulmányok befejezése előtt.
- Pedagógiai innováció a tudás és a foglalkoztatás tereivel, hogy kreatív legyen, vállalkozó és az egyetemen keresztül kölcsönhatásba lépjen minden olyan ágazattal, mint például az autóipar, az előadóművészet, a nemzetközi kapcsolatok, a kommunikáció stb.
Ki volt Antonio de Nebrija
Elio Antonio Nebrija Lebrijában (Sevilla) született - következésképpen álnévvel - 1441.-ben. A Salamanca Egyetemen végzett humán tudományt és folytatta filológiai tanulmányait Bolognában, ahol kölcsönhatásba lépett az olasz humanizmussal. Tanítása a Salamanca Egyetemen kezdődött, amelynek életének nagy részét szentelte. Cisneros bíboros összehívta az Alcalá-i Egyetemet, hogy részt vegyen a Polyglot Bible kiadásában, egy olyan projektből, amelyet a fordítókkal való eltérések miatt elhagytak. Életének utolsó éveit az Alcalá-i Egyetemen tanították, ahol 1522-ben halt meg.
A híres humanista egész életében küzdött a Cicero és Quintilian által beszélt kulturált latin helyreállítása érdekében, és ezt a vulgáris beszéd érdekében veszítették el. Erre a természetes módszerre támaszkodott, amely a román nyelv - az emberek nyelvének - jó ismeretéből indult, mint a legjobb eszköz annak a kulturált latin elvesztésének elkerülésére.
Munkái közül kiemelkedik a következők: Bevezetések a latinában (1481), a Lexicon latino-castellanum és a castellano-latinum (1492), a Gramática castellana (1492) és a Reglas de orthographia en la lengua castellana (1517). Ezek közül a legfontosabb a spanyol filológiában gyakorolt visszatérítés szempontjából a kasztíliai nyelvtanban, amely a modern nyelv első kodifikációja, és amelynek prológja Izabel királynő, a katolikus szentelt.
Belső minőségbiztosítási rendszer
A belső minőségbiztosítási rendszer a dokumentált folyamatok halmaza, amely szükséges az Antonio de Nebrija Egyetem napi tevékenysége megfelelő fejlődésének irányításához és ellenőrzéséhez. Az IQAS-n keresztül elemezzük az igényeket, meghatározzuk a folyamatokat és folytatjuk a nyomon követést, mindeközben biztosítva a folyamatos fejlesztést.
Ez a belső minőségbiztosítási rendszert élő dokumentummá teszi, amelyet felül kell vizsgálni és adaptálni kell a szervezet vagy annak tevékenységeinek változásakor.
Ez egy egyedülálló rendszer, amely magában foglalja az összes központot és iskolát, amelyekből áll, valamint a hozzájuk kapcsolódó folyamatokat. A minőségi műszaki egység (TUQ) készítette az Egyetemi Rektorátus alatt, az összes akadémiai és adminisztratív részleg közreműködésével, amelyekből felépül. Ennek érdekében a TUQ figyelembe vette az ANECA által az AUDIT Program által támogatott iránymutatásokat, amelyek célja az egyetemek vezetése a minőségi belső biztosítási rendszerek kialakításához.
Díjak / rangsorok
A Nebrija Egyetem elkötelezettsége az akadémiai kiválóság, a vezető vállalkozások képzése, az innováció a multidiszciplináris programok és a nemzetközi oktatás területén, és a Nebrija Egyetemet helyezi a legfontosabb egyetemi rangsorok közé.
A Nebrija Egyetem biztonságos választás, és az adatok megerősítik.
A rangsor elismeri, hogy a Nebrija Egyetem magas szintű egyetemi teljesítménye, megkülönböztető elemeink következménye:
- Tudományos kiválóság
- A foglalkoztathatóság
- Nemzetközi tájékozódás
ranglisták
- A BBVA Alapítvány és a Gazdaságkutató Intézet (IVIE) 2018-as rangsorolása.
- A QS Stars nemzetközi rangsorolása - a QS World University Ranking 2019.
- A kötelezettségvállalási és átláthatósági alapítvány 2018. évi egyetemi átláthatósági rangsora.
- Ecuador Felsőoktatás, Tudomány, Technológia és Innováció Titkárságának elismerése (SENESCYT).
- A Global Ranking vezérigazgatója, a Nebrija Business School MBA programja.
- A vállalkozói szellem TOP 100 legjobb mestere a világon.
- A Kínai Népköztársaság Oktatási Minisztériumának elismerése.
- Madri + d Alapítvány - DOCENTIA - NEBRIJA modell.
- El Mundo 250 mesterfokozatának rangsorolása - A Nebrija Egyetem két fokát kiemeli az osztályozás.
- CYD rangsor - a Fundación de Conocimiento y Desarrollo-tól (Tudás és Fejlesztés Alapítvány).