PhDJogi tanulmányokBachelor/ AlapképzésMBATanulmányokHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
Fast-track counseling
By contacting the school, you'll get access to free priority counselling for any study and application questions.
Universidad Rey Juan Carlos Mester fokozat a nemzetközi marketing menedzsment területén
Universidad Rey Juan Carlos

Mester fokozat a nemzetközi marketing menedzsment területén

1 Years

Spanyol

Teljes idő

Kérelem benyújtásának határideje

Kérje a legkorábbi kezdési időpontot

EUR 84 / per credit *

Az egyetemen

* A nem rezidens, nem EU-n kívüli hallgatók ára csak hozzávetőleges, mivel az egyes tanulmányi díjak eltérőek.

Fast-track counseling
By contacting the school, you'll get access to free priority counselling for any study and application questions.

Bevezetés

A Nemzetközi Marketing Menedzsment mesterképzés célja a nemzetközi menedzsment folyamatok és piacelemzés terén széleskörű tapasztalattal rendelkező marketingigazgatók felkészítése. Ez a program lehetővé teszi számukra, hogy versenyelőnyt teremtő marketingstratégiákat és üzleti lehetőségeket tervezzenek, tervezzenek, menedzseljenek és hajtsanak végre, olyan stratégiai jövőképet használva, amely igazodik a globális, dinamikus és versenyképes környezet dinamikájához. A fogyasztói elégedettségre és jövedelmezőségre való összpontosítás garantálja erőfeszítéseinek sikerét, miközben ösztönzi a vállalatok nemzetközivé válását.

célkitűzések

A mesterképzés célja olyan marketingigazgatók képzése, akik olyan ismeretekkel és készségekkel rendelkeznek a nemzetközi piacelemzési és irányítási folyamatok, az új technológiák menedzselésében és a stratégiai jövőkép terén, amelyek lehetővé teszik számukra versenyelőnyöket és üzleti lehetőségeket generáló marketingstratégiák tervezését és végrehajtását. a globális, dinamikus és versenyképes környezet dinamikájával, és amelyek biztosítják a fogyasztók elégedettségét és a megtett intézkedések jövedelmezőségét.

A program kiemelt szerepet tulajdonít az integrált marketingmenedzsmentnek a vállalat stratégiájában, valamint a nemzetközi piacokon versenyelőnyök megteremtésének forrásaként, tekintettel arra, hogy a marketingigazgatók a csapat tagjaiként egyre nagyobb felelősséget vállalnak. a felső vezetés, akinek meg kell hoznia a lényeges stratégiai döntéseket.

A program által követett konkrét célok a következő célokat tartalmazzák:

  • Fejleszteni kell az üzleti és marketing globális perspektíváját.
  • Elemző és stratégiai kapacitás fejlesztése kereskedelmi, marketing és nemzetközi üzleti környezetben.
  • Tanuljon a nemzetközi piacok irányába mutató trendek elemzési és értelmezési folyamataiban, hogy olyan termékeket dobjon piacra, amelyek megfelelnek a globális keresletnek.
  • Azonosítsa a marketing lehetőségeket az új nemzetközi környezetben.
  • Megérteni a vevők és fogyasztók vásárlási magatartását a nemzetközi piacokon, és ezt a tudást értékteremtésbe fordítani.
  • Értékelje a kultúrákon átívelő kérdések hatását a nemzetközi tranzakciókra, a nemzetközi marketing döntésekre, és a stratégiai marketingdöntésekhez szükséges tudásbázis megteremtésére.
  • Határozza meg a vállalatok és termékeik nemzetközi potenciálját a nemzetközi környezet és az üzleti diagnózis elemzésével.
  • A nemzeti és a külföldi piacok vizsgálatához alkalmazandó módszertan kezelése.
  • Mérje fel az információigényeket, dolgozzon ki megfelelő kutatási stratégiákat, és gyűjtsön hatékony adatokat a stratégiai marketingdöntések támogatásához.
  • Szerezzen be és alakítsa át az üzleti intelligencia adatokat használható betekintésekké.
  • Marketing mérőszámok és elemzések kidolgozása, elemzése és használata.
  • Használjon eszközöket a nemzetközivé váláshoz vezető marketing döntések meghozatalához.
  • Értékelje a piacválasztás alternatív módszereit, a piacra lépést és a marketingmix döntéseit a nemzetközi piacokon.
  • Határozza meg a célpiacokat a vállalat nemzetközivé válási stratégiáinak kidolgozásához.
  • A vállalati stratégiába integrált marketingstratégiák megfogalmazása.
  • Értékelje a nemzetközi marketing döntések és a nemzetközi stratégiai marketing szervezeti és pénzügyi vonatkozásait.
  • Vállalkozói marketingszakemberek képzése, akik képesek stratégiai döntéseket hozni

A nemzetközi marketing menedzsment szakember a program elvégzése után a következő tevékenységek elvégzésére lesz képes:

  • Marketing menedzser vagy igazgató minden típusú, nemzetközi vetületű vagy külföldi tevékenységgel rendelkező szervezetben
  • A hazai és nemzetközi marketing területek igazgatója
  • Globális márkaigazgató
  • Globális értékesítési igazgató
  • Tanácsadó kutatási és piaci intelligencia folyamatokban, valamint stratégiák és politikák kidolgozásában a vállalatok nemzetközi piacok felé történő kivetítésével kapcsolatban
  • Innovatív nemzetköziesítési folyamatok és nemzetköziesítési projektek generátora átfogó stratégiai megközelítéssel
  • Tanácsadó olyan nemzetközi piacokon, amelyek megfelelő útmutatást igényelnek az üzleti célok eléréséhez
  • Nemzetközi marketing elemző

Belépők

Tanterv

A program eredménye

Program tandíj

Felvételi feltételek a programra

Mutassa be elkötelezettségét és készségét, hogy sikeres legyen az üzleti iskolában a GMAT vizsga letételével – ez a legszélesebb körben használt felvételi vizsga, amely az Ön kritikus gondolkodását és érvelési készségeit méri.

Töltse le a GMAT mini kvízt, hogy ízelítőt kapjon a vizsgán található kérdésekből.

Az Iskoláról

Kérdések