Mesterképzés Comunicazione Pubblicitaria, Storytelling e Cultura d'Immagine szakon
Perugia, Olaszország
IDŐTARTAM
2 Years
NYELVEK
Olasz
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Oct 2024
TANDÍJ
Tandíj igénylése
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* a tandíjak a hallgató anyagi helyzetétől függően változnak
Bevezetés
A reklámkommunikáció, történetmesélés és képkultúra (COMPSI) mesterképzésben a résztvevők olyan stratégiai menedzsment specialistákká válnak a kommunikáció területén, akik képesek növelni az intézmények és vállalkozások belső és külső értékét.
A stratégiai kommunikáció elméleti ismeretei mellett a mesterszakon végzettek magas szintű készségekkel rendelkeznek a kommunikációs tervek tervezésében és kidolgozásában, nemzetközi szinten is, köszönhetően több idegen nyelv folyékony ismeretének.
Képtár
Belépők
Tanterv
1. év
- Pszicholingvisztika, reklám és marketing
- Angolul a reklámozáshoz
- A reklámszöveg szemiotikája
- Egy Ön által választott vizsga, amely az alábbiak közül választható:
- Üzleti stratégiák és kommunikáció
- Narratív technikák és történetmesélési modellek
- Digitális szociológia
- Közvéleményelemzési technikák
- A gondolkodás és a döntéshozatali folyamatok pszichológiája
- Workshop: Kreatív írás és történetmesélés
- Választott idegen nyelvű előadás
- Ön által választott oktatási tevékenységek
2. év
- Digitális fényképezés és multimédiás készítés
- Spanyol nyelv, kulturális fordítás és reklám
- Vizuális tervezés és grafika
- Egy Ön által választott vizsga, amely az alábbiak közül választható:
- A nemzetközi újságírás szociológiája
- A reklámüzenet elemzése és elkészítése
- Workshop: Digitális tervezési nyelvek
- gyakorlat
- Záróvizsga
A program eredménye
- a nyelvi-szemiotikai és szociológiai szféra elmélyült ismeretei, amelyek hasznosak a kommunikációs technikák kezelésében, különös tekintettel a reklámszöveg írására
- készségeket szerezzenek audiovizuális és digitális termékek létrehozásában és megvalósításában a reklám és az üzleti kommunikáció területén
- sajátos készségekre tegyen szert a kommunikációs tervek tervezésében és kidolgozásában
- elméleti és technikai ismeretek kialakítása a különböző kommunikációs eszközökről
- elsajátítja a kommunikációs termék ellenőrzéséhez és ellenőrzéséhez szükséges pszichoszociális, kvalitatív és kvantitatív elemzési eszközöket
- jól ismeri az Európai Unió két nyelvét és a kapcsolódó ágazati kommunikációs nyelveket
- készségek fejlesztése az információs és kommunikációs technológiák népszerűsítésében, kezelésében és használatában
Program tandíj
Karrierlehetőségek
A végzett hallgató felelős pozíciókat tölthet be a kommunikáció területén köz-, magán- és non-profit szervezeteknél, kommunikációs és reklámügynökségeknél, sajtó- és PR-irodáknál, szerkesztői és multimédiás vállalkozásoknál, médiaközpontoknál, valamint televíziós és filmgyártó cégeknél. További szakmai referenciaterületek a rádió, televízió és online szerkesztőségek, napilapok és folyóiratok, valamint sajtóügynökségek.
Szakmai profilok:
- művészeti igazgató, szövegíró, médiatervező
- kommunikációs és marketing menedzser, termékmenedzser, médiamenedzser
- audiovizuális és multimédiás terméktervező
- sajtóreferens
- webmester, webdesigner, webtartalom menedzser
- a hírkezelésért és a médiával való kapcsolati stratégiákért felelős szakember és igazgató
A Reklámkommunikáció, történetmesélés és képkultúra mesterfokozat LM92 (Kommunikációelmélet) fokozat megszerzése a tantárgyi bizonyítvány megszerzéséhez szükséges végzettség: A-65 Kommunikációs elmélet és technika. Ezt a tárgyat a második kétéves periódusban lehet oktatni a Műszaki Intézetben, Technológiai szektorban, Grafika és Kommunikáció szakirányon.