
Lincoln, Egyesült Királyság
IDŐTARTAM
1 akár 2 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő, Részidő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Sep 2025
TANDÍJ
Tandíj igénylése
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Bevezetés
A mai versenypiacon a jó kommunikáció és a szilárd hírnév kulcsfontosságú egy vállalkozás túléléséhez és sikeréhez. A Lincoln Média és Kommunikáció MA szakának célja ennek a gyorsan növekvő foglalkoztatási területnek a szerepének feltárása azáltal, hogy felismeri a kommunikációs környezetben végbemenő gyors változásokat, és lehetővé teszi a hallgatók számára a multimédiás és digitális platformokon keresztüli nemzetközi munkavégzéshez szükséges médiakészségek fejlesztését. Hangsúlyt helyeznek arra, hogy kritikusan tudják értékelni a kommunikáció kortárs kérdéseit mind a kereskedelmi, mind a non-profit szervezetekben.
A program a globális hatáskörben működő PR-ügynökségeket és vállalati szerveket vizsgálja. A hallgatók kutathatják és bírálhatják a kommunikációs gyakorlat fejlesztéseit, az etikai megközelítésre összpontosítva. A kurzus során az ékesszólás és az önbizalom fejlesztését, valamint a rugalmas kommunikációs szakemberré váláshoz szükséges kulcskészségeket vizsgálják.
Gyakorlati tapasztalatot szerezhetnek a hallgatók, ha csatlakoznak az Egyetem hallgatói által vezetett kommunikációs cégéhez, a Cygnet PR-hez. A tanfolyam fontos részeként értékelt szakmai gyakorlatot is el kell végezniük. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a tanulók maguk viselik utazási, szállás- és általános megélhetési költségeiket a gyakorlatok elvégzése során.
A személyes oktatás prioritása
A Lincoln Egyetemen arra törekszünk, hogy a diákjaink számára biztosítsuk, hogy a tanulás élménye vonzó, támogató és tudományos kihívást jelentő legyen. A koronavírus világjárvány idején a kormány útmutatásaihoz igazodva gondoskodtunk diákjaink, munkatársaink és közösségünk biztonságáról. A Covid-19 vírussal való együttélésre vonatkozó kormányzati terv alapján 2022 februárjában feloldották az összes fennmaradó Covid-19 jogi korlátozást Angliában, és mi is felkaroltuk a biztonságos visszatérést a személyes tanításhoz az egyetemen. Adott esetben a személyes tanítást digitális eszközök és technológia használatával fokozzuk, és kiegészíthetjük online lehetőségekkel, amennyiben ezek támogatják a tanulási eredményeket.
Teljesen készen állunk arra, hogy terveinket módosítsuk, ha a kormányzati iránymutatások változása ezt szükségessé teszi, és igyekszünk tájékoztatni a jelenlegi és leendő hallgatókat. Ha többet szeretne megtudni arról, hogyan dolgozunk közösségünk biztonságának megőrzésén, kérjük, látogassa meg koronavírus weboldalunkat.
"Ez az információ a közzététel időpontjában (2024. október) helyes volt"
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
Several scholarship options are available. Please check the University of Lincoln website for more information.
Tanterv
Független tanulmány – Értekezés (PG PR) (alap)
A Final Project modulban a hallgatók dolgozatot írnak. A hallgatók várhatóan az utolsó félévet a nyáron önirányító tanulással töltik. A hallgatók saját oktatójukat kapják támogatásért és útmutatásért. Ez a végleges projekt lehetőséget biztosít a kutatásra és a választott tanulmányi terület mélyreható tanulmányozására.
PR-problémák (alap)
A PR-tevékenység a társadalmi kérdések kontextusában zajlik. Ebben a kapcsolatban a média létfontosságú szerepet játszik. Ennek a modulnak a célja, hogy megvizsgálja néhány fontos kérdés lehetséges keletkezését és a PR mint társadalmi tevékenység végzését, amelyen belül a PR-t az általa megtestesített etikai értékek, az igazság és a vállalati társadalmi felelősségvállaláshoz való hozzáállás szempontjából lehet figyelembe venni. .
A PR-gyakorlat e dimenziói figyelembe vehetők, ha megvizsgáljuk, hogy a PR-szakértők hogyan kezeltek bizonyos kérdéseket, például válságot, kormányzati kapcsolatokat vagy vállalati változásokat. A modul két egymással összefüggő részből áll. Az elsőben a tágabb társadalmi kérdéseket vizsgáljuk, és számos fogalmi elemző eszközt dolgozunk ki. A második részben számos, egyesült királyságbeli és nemzetközi esetet elemeznek ezekkel a fogalmi eszközökkel.
Ennek a modulnak egy fontos mögöttes témája a PR és a média kapcsolata, különösen a szabályozás és felügyelet Leveson utáni környezetében.
Médiatörvény (alap)
Ez a modul bevezeti a hallgatókat azokkal a jogterületekkel, amelyekkel a legvalószínűbb találkozni az újságírás gyakorlatában, valamint a PR és a kapcsolódó kommunikációs tevékenységek gyakorlatában. A hallgatók megvizsgálják az újságírás, a PR, a kommunikáció és a jog közötti kölcsönhatást, és világos betekintést nyernek az újságírók és a tisztviselők, a PR/kommunikációs szakemberek és ügyfeleik/munkaadóik közötti kapcsolatokba, valamint abba, hogy az információ hogyan jut el az egyre sokszínűbb nyilvánossághoz. .
Médiakapcsolatok (alap)
Ennek a modulnak az alapvető célja, hogy lehetőséget biztosítson a PR-anyagok médiában történő elhelyezéséhez szükséges elemző és gyakorlati eszközök fejlesztésére a lehető legjobban, egy tervezett kampány keretein belül.
Célja, hogy megismertesse a hallgatókat a rendelkezésre álló médiumok sokféleségével, és arra törekszik, hogy lehetővé tegye a hallgatók számára, hogy a PR-gyakorlóként tett erőfeszítéseikhez a legjobbat válasszák, majd megfelelő kapcsolatokat alakítsanak ki, amelyek a szervezet meghatározott PR-céljainak megfelelően sikeres publikációhoz vezetnek. Feltárják a folyamat korlátait, és megvizsgálják a siker értékelésére szolgáló mérőszámokat.
Médiakészségek (alap)
Ennek a modulnak a célja a többplatformos médiakészségek fejlesztése a PR-szakértők számára. A hallgatóknak lehetőségük lesz sajtóközleményeket, híreket és cikkeket írni vállalati és fogyasztói hírlevelekhez. A hallgatók lehetőséget kapnak arra, hogy megismerkedjenek a többplatformos gyártáshoz szükséges szerkesztői és gyártási készségekkel az egyre inkább konvergáló médiakörnyezetben. A hangsúly a szervezeti történetmesélésen és a műsorszórás (rádió, TV és online) és nyomtatott sajtó számára történő produkcióján lesz. A modul során a hallgatóknak lehetőségük lesz termelőműhelyi környezetben dolgozni, minden feladatot megfelelő időkorlátok mellett elvégezni.
PR-elvek (alapvető)
A modul felvértezi a hallgatót a PR történetének megértéséhez szükséges ismeretekkel és készségekkel a PR-tevékenységek házon belüli vagy tanácsadói elemzésére. Az egyéb témák közé tartozik a Vállalatok/Vállalati megfontolások; civil szervezetek/jótékonysági szervezetek; PR/Médiakiadások; Etikai/Gyakorlati Kódexek; CSR/Corporate Citizenship; PR/Az aktivizmus kihívásai; Pénzügyi PR; PR mérés/értékelés.
Kutatási módszerek és szakmai elhelyezés (alap)
Ebben a modulban a hallgatóknak egy vagy több, általuk választott médiaszervezetben kell szakmai gyakorlatot szerezniük. A modul előzetes útmutatást ad, pályaválasztási tanácsadással együtt. Az oktatók segítenek a munkaerőpiac kutatásában, nemzetközi, országos vagy helyi szakmai gyakorlatok szervezésében, valamint támogatják a hallgatókat egyéni karrierprofil, önéletrajz és munkatapasztalat kialakításában.
Ez a modul lehetőséget ad a módszertani ismeretek fejlesztésére, valamint arra, hogy támogatást és tanácsot kapjon a végleges projekttel kapcsolatban. A hallgatóknak ezután írásos javaslatot kell készíteniük a szakdolgozatukhoz.
Nem, média és kultúra globális kontextusban (opció)†
Ez a modul a nemek, a média és a kultúra közötti többirányú és változó kapcsolatot vizsgálja. Megkérdezzük a gender kategóriáját, mint a kulturális elemzés eszközét, valamint a médiához és a populáris kultúrához való viszonyát. A gender a média és a kulturális formációk központi elemeként, míg a média, a közvetítés és a kultúra a gender formációk központi elemeként kerül bemutatásra. A nemekkel kapcsolatban megvizsgálandó kulcsfogalmak közé tartozik a test, az osztály, a hatalom, a szexuális különbség, a férfiasság/nőiesség faj/etnikai hovatartozása, az identitás/nem-identitás és a szubjektivitás. Ezeket a fogalmakat esettanulmányokkal, médiagyakorlatokkal és különféle történelmi és geopolitikai kontextusokból származó szövegekkel összefüggésben mutatjuk be és vizsgáljuk meg.
Media Ecologies 1 (opció)†
Ezt a modult úgy tervezték, hogy kritikusan kezelje a diszkrét médiaformák közötti jelenlegi szétesést. Felismeri, hogy a média módozatai, gyakorlatai és konvenciói között régóta fennálló határok szétszóródtak. Míg korábban az egyes médiaformák kényelmesen önállóak és jellegzetesek voltak, ma ezeket a formákat olyan információs tartalomként éljük meg, amelyhez több eszközön és többféle kontextusban is hozzáférünk.
A modul a kortárs médián egy összetett, szövevényes ökológiát ért, egy olyan dinamikus rendszert, amelyben egy-egy termék, eszköz vagy kép mindig sokszorosan kapcsolódik egymáshoz, és amelyben az ilyen médiumok használatánkat szükségszerűen ezek a kapcsolatok befolyásolják. Ragaszkodik ahhoz, hogy a médiatevékenységet az egyének, a politikai és gazdasági intézmények, a kereskedelmi márkák és a technológiák közötti kapcsolatok mintája határozza meg.
Hogyan tanulsz?
A tanítási és tanulási megközelítések széles skáláját alkalmazzák a programban, hogy tükrözzék a tantárgy folyamatosan változó természetét, számos műfajt, médiát és közönséget felölelve.
A kommunikáció-alapú modulok célja, hogy rugalmas és változatos tanítási, tanulási és értékelési eszközöket alkalmazzanak a mester tapasztalataira szabva, és az együttműködésen alapuló kutatással foglalkozó tanuláson alapulnak. A médiamodulok a médiaipar tájképével és azokkal a speciális médiakészségekkel foglalkoznak, amelyek a kommunikáció területén való munkához szükségesek.
A hallgatóknak lehetőségük lesz egyéni és csoportos munkavégzésre, egyéni és csoportos előadások, riportok, esszék, projektek, irodalmi áttekintések és szakdolgozat készítésére.
A kutatás, az esszéírás, a beszéd és a vita hagyományos készségei mellett a hallgatók képesek lesznek számos írási és produkciós készség fejlesztésére, amelyek a tudományágban végzett munkához kapcsolódnak.
A kurzus összetétele és lebonyolítása modulonként eltérően oszlik meg, és tartalmazhat előadásokat, szemináriumokat, workshopokat, önálló tanulást, gyakorlatokat, szakmai gyakorlatokat, kutatást és egyéni tanulást.
A program heti kapcsolattartási órái a leadott modultól és a tanulmányi szakasztól függően változnak. A posztgraduális szintű tanulmányok jelentős hányadát jelentik az önálló tanulásnak, az előadások és szemináriumok anyagának feltárása. Általános iránymutatásként elmondható, hogy minden tanórán eltöltött órához a tanulóknak legalább két-három órát kell önálló tanulással tölteniük. További információért forduljon a programvezetőhöz.
Hogyan értékeljük
Ez a program az értékelési és visszajelzési eszközök teljes skáláját használja, amelyek magukban foglalhatnak írásbeli vizsgákat, írásbeli feladatokat, jelentéseket, szakdolgozatot, portfóliókat, projekteket, szóbeli értékeléseket és prezentációkat, gyakorlati készségek felmérését és gyakorlati gyakorlatokat.
A University of Lincoln értékelési visszajelzésekre vonatkozó szabályzata célja annak biztosítása, hogy az oktatók azonnal – általában a benyújtás dátumát követő 15 munkanapon belül – visszaküldjék Önnek a kurzuson belüli értékeléseket.
A program eredménye
How You Study
A tanítási és tanulási megközelítések széles skáláját alkalmazzák a Programban, hogy tükrözzék a tantárgy folyamatosan változó természetét, számos műfajt, médiát és közönséget felölelve.
The communications-based modules aim to employ flexible and varied means of teaching, learning, and assessment tailored to the Master's experience and grounded in collaborative research-engaged learning. Media modules deal with the landscape of the media industry and the specific media skills that are required to work in the field of communications.
Students will have the chance to work as individuals and in groups, to produce solo and group presentations, reports, essays, projects, literature reviews, and a dissertation.
As well as the traditional skills of research, essay writing, speaking, and debating, students will be able to develop a range of writing and production skills associated with work in the discipline.
A kurzus összetétele és lebonyolítása modulonként eltérően oszlik meg, és tartalmazhat előadásokat, szemináriumokat, workshopokat, önálló tanulást, gyakorlatokat, szakmai gyakorlatokat, kutatást és egyéni tanulást.
A program heti kapcsolattartási órái a leadott modultól és a tanulmányi szakasztól függően változnak. A posztgraduális szintű tanulmányok jelentős hányadát jelentik az önálló tanulásnak, az előadások és szemináriumok anyagának feltárása. Általános iránymutatásként elmondható, hogy minden tanórán eltöltött órához a tanulóknak legalább két-három órát kell önálló tanulással tölteniük.