MSc játékfejlesztés és tervezés
University of Lincoln
Kulcs információ
Campus helye
Lincoln, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Nemzetközi diákok. | Otthoni/EU-s diákok: 7900 GBP
Bevezetés
Az MSc Games Development and Design célja, hogy a hallgatók meglévő számítógépes programozási készségeire építsen, biztosítva számukra a kortárs videojátékok fejlesztéséhez szükséges tudást és szakértelmet, különféle fejlett eszközök és platformok, például a virtuális valóság segítségével.
Az iparági kontextus fontos aspektusa ennek a programnak, és a hallgatók olyan játéktervezési témákat tanulhatnak, amelyek alkalmazhatók az ágazaton belüli munkára és az önálló játékkészítésre, valamint megismerkedhetnek a további posztgraduális tanulmányokhoz megfelelő kutatási technikákkal.
A kurzus a játékokra szakosodott oktatók munkája és kutatásai alapján zajlik, akik iparági tapasztalattal és releváns területeken szerzett kutatási háttérrel rendelkeznek. Ez a környezet gazdag inputforrást és perspektívát kínál, valamint számos lehetőséget kínál a konstruktív és kreatív multidiszciplináris interakciókra.
A játékgyártó cégek és más kapcsolódó területek vendégelőadói hozzájárulnak a Frontiers of Games Research modulhoz. Ennek célja, hogy segítse a diákokat az ipari perspektívák kialakításában, és jobban felkészítse őket a foglalkoztatásra vagy a továbbtanulásra.
Hogyan tanulsz
Ez a kurzus egy sor alapvető modult tartalmaz, beleértve a haladó programozást; Virtuális és kiterjesztett valóság játékokhoz; A játékok kutatásának határai, prototípus-készítés és játékok értékelése; Speciális grafika; és játéktervezési módszerek és megközelítések. A hallgatók számos választható modul közül is választhatnak, amelyek számos szakterületet lefednek.
A kutatási módszerek modul célja, hogy lefedje az ezen a területen végzett kutatáshoz szükséges alapvető készségeket és háttértudást. A hallgatók ezután jelentős kutatási projektet folytathatnak, amely egy különösen személyes és szakmai érdeklődésre számot tartó területre összpontosít, érdemi szoftvermegvalósításon és disszertáció kidolgozásán keresztül.
A posztgraduális szintű tanulmányok jelentős hányadát jelentik az önálló tanulásnak, az előadások és szemináriumok anyagának feltárásával. Általános iránymutatásként elmondható, hogy minden osztályban eltöltött órához a tanulóknak legalább két-három órát kell önálló tanulásban tölteniük.
Bővebb információért forduljon a programvezetőhöz.
Modulok
- Haladó programozás (alap)
- A játékok kutatásának határai (alap)
- Prototípuskészítés és -értékelés játékokhoz (alap)
- Kutatási módszerek (MSc Computer Science) (alap)
- Kutatási projekt (alap)
- Virtuális és kiterjesztett valóság játékokhoz (alap)
- Fejlett mesterséges intelligencia (opció)†
- Haladó gépi tanulás (opció)†
- Haladó szoftverfejlesztés (opció)†
- Felhőfejlesztés (opció)†
- Speciális grafika (mag)
- Játéktervezési módszerek és megközelítések (alap)
- Platformok közötti fejlesztés (M) (opció)†
- Kiberbiztonság (M) (opció)†
† Egyes kurzusok választható modulokat is kínálhatnak. A választható modulok elérhetősége évről évre változhat, és a minimális hallgatói létszámtól függ. Ez azt jelenti, hogy bizonyos opcionális modulok elérhetősége nem garantálható. A választható modul kiválasztását a személyzet rendelkezésre állása is befolyásolhatja.
Hogyan értékelnek
A programban részt vevő hallgatók értékelését különféle eszközökkel lehet elvégezni, beleértve az osztályon belüli teszteket, tanfolyamokat, projekteket és vizsgákat.
Az utolsó szakasz kutatási projektje lehetővé teszi a hallgatóknak, hogy tovább specializálódjanak, és befejezzenek egy jelentős bonyolultságú munkát.
A(z University of Lincoln értékelési visszajelzésekre vonatkozó szabályzata azt a célt szolgálja, hogy az oktatók azonnal – általában a beküldés dátumától számított 15 munkanapon belül – visszaküldjék a kurzuson belüli értékeléseket a hallgatóknak.
Research Informed
A Számítógéptudományi Iskola hallgatóit olyan akadémikusok tanítják, akik speciális tapasztalattal rendelkeznek olyan területeken, mint a számítógépes látás és az orvosi képalkotás, az autonóm rendszerek és a robotika, a felhőalapú számítástechnika, az adattudomány és a játékok számítástechnika.
A School of Computer Science rendkívül aktív kutatóközpontjai a számítógépes látás, a robotika és az autonóm rendszerek, valamint az agrár-élelmiszeripari technológiák világelső fejlesztéseire összpontosítanak, szoros kapcsolatokat ápolva számos ipari munkatárssal és más egyetemekkel szerte a világon. Célunk, hogy kutatásainkból a lehető legtöbbet beépítsük tanított tantervünkbe, és lehetőséget biztosítunk a hallgatóknak, hogy bekapcsolódjanak izgalmas, élvonalbeli kutatási tevékenységünkbe.
Különleges képességek
A Lincolnnál folyamatosan fektetünk be az egyetemünkbe, mivel arra törekszünk, hogy a legjobb tanulási környezetet biztosítsuk diákjaink számára. Bármi is legyen a tanulmányi terület, az egyetem arra törekszik, hogy a hallgatók hozzáférjenek a speciális felszerelésekhez és erőforrásokhoz, hogy fejlesszék azokat a készségeket, amelyekre a jövőbeni karrierjük során szükségük lehet.
A számítástechnika technikai erőforrásai közé tartoznak a kutatási létesítmények és laboratóriumok, munkaállomások teljes fejlesztői szoftverplatformokkal, valamint egy sor kölcsönözhető berendezés, beleértve az Oculus Quest és más VR-platformokat, az okostelefonokat és a robotokat.
Díjak és finanszírozás
A jogosult hallgatók számára minden eddiginél több mód áll rendelkezésre posztgraduális tanulmányaik finanszírozására, akár oktatott, akár kutatói kurzust szeretnének végezni. Azok, akik mesterképzést szeretnének végezni, az Egyesült Királyság hallgatói kölcsönt kérhetnek a tanfolyam és a megélhetési költségek fedezésére. A doktori tanulmányokat folytatni kívánók is hitelt kapnak. Az egyetem számos ösztöndíjat és finanszírozott hallgatói képzést kínál a posztgraduális tanulmányok iránt érdeklődők számára.
Programspecifikus további költségek
Előfordulhat, hogy minden tanfolyam esetében további költségek merülnek fel. Ezek vonatkozhatnak a szükséges ruházatra, anyagokra vagy felszerelésekre. Egyes tanfolyamok lehetőséget biztosítanak terepmunkára vagy kirándulásra. Ahol ezek kötelezőek, az utazási és szállásköltségeket az egyetem fedezi, így azt a díj tartalmazza. Ahol ezek nem kötelezőek, általában Önnek kell fizetnie a szállítási, szállás- és általános megélhetési költségeit.
Ami a tankönyveket illeti, az Egyetem átfogó olvasási listát biztosít a beiratkozó hallgatóknak, és azt tapasztalja, hogy kiterjedt könyvtárunkban megtalálhatóak az elolvasandó alapszövegek anyagi vagy virtuális változatai. Előfordulhat azonban, hogy inkább magának vásárol ezek közül néhányat, és Ön viseli ezt a költséget.
Belépési követelmények 2022-23
Első vagy másodosztályú kitüntetéssel szerzett diplomát egy olyan tudományágban, amely a számítógépes programozás jelentős elemét foglalja magában, például számítástechnika, mérnöki vagy más természettudományi és technológiai tárgyak.
Ha az Egyesült Királyságon kívül tanult, és nem biztos abban, hogy képesítése megfelel-e a fenti követelményeknek, kérjük, keresse fel országunk oldalait az egyenértékű képesítésekkel kapcsolatos információkért.
A tengerentúli hallgatóknak általánosságban az IELTS 7.0-nak megfelelő angol nyelvtudást kell bizonyítaniuk, minden elemben legalább 5,5-tel. Ezt a képesítést a jelentkezés benyújtása előtt meg kell szerezni.
Az általunk elfogadott egyéb angol nyelvi képesítésekkel kapcsolatos információkért látogasson el az angol követelmények oldalára.
Ha nem felel meg a fenti IELTS-követelményeknek, akkor részt vehet valamelyik előkészületi angol és akadémiai tanulmányi készségtanfolyamunkon . Ezek a speciális kurzusok célja, hogy segítsenek a hallgatóknak megfelelni a tervezett tanulmányi program angol nyelvi követelményeinek.
Karrierlehetőségek
A világ egyik legnagyobb szórakoztatóiparaként a játékszektor kifizetődő és ösztönző karriert biztosíthat. A programban részt vevő hallgatók lehetőséget kapnak az ipar számára szükséges készségek fejlesztésére, és a kurzus célja olyan sokoldalú szakemberek kifejlesztése, akik képesek boldogulni számos területen és foglalkoztatási célponton.
Belépők
Tanterv
Hogyan tanulsz?
Ez a kurzus egy sor alapvető modult tartalmaz, beleértve a haladó programozást; Virtuális és kiterjesztett valóság játékokhoz; A játékok kutatásának határai, prototípuskészítés és játékok értékelése; Speciális grafika; és játéktervezési módszerek és megközelítések. A hallgatók számos választható modul közül is választhatnak, amelyek számos szakterületet lefednek.
A kutatási módszerek modul célja, hogy lefedje az ezen a területen történő kutatás elvégzéséhez szükséges alapvető készségeket és háttérismereteket. A hallgatók ezután képesek elvégezni egy jelentős kutatási projektet, amely a személyes és szakmai érdeklődésre számot tartó területre összpontosít, a szoftverek érdemi megvalósításával és egy disszertáció kidolgozásával.
A posztgraduális szintű tanulmány az önálló tanulmányok jelentős hányadát vonja maga után, feltárva az előadások és szemináriumok anyagát. Általános útmutató, hogy a tanulók minden órában eltöltött órára legalább két-három órát töltenek egy független tanulmányban.
Bővebb információért forduljon a programvezetőhöz.
modulok
- Haladó programozás (alap)
- A játékkutatás határai (alap)
- Játékok prototípusainak készítése és kiértékelése (alap)
- Kutatási módszerek (MSc Computer Science) (alap)
- Kutatási projekt (mag)
- Virtuális és kiterjesztett valóság játékokhoz (Core)
- Fejlett mesterséges intelligencia (opció)†
- Haladó gépi tanulás (opció)†
- Haladó szoftverfejlesztés (opció)†
- Felhőfejlesztés (opció)†
- Haladó grafika (mag)
- Játéktervezési módszerek és megközelítések (alapvető)
- Platformok közötti fejlesztés (M) (opció)†
- Kiberbiztonság (M) (opció)†
† Egyes kurzusok választható modulokat is kínálhatnak. A választható modulok elérhetősége évről évre változhat, és a minimális hallgatói létszámtól függ. Ez azt jelenti, hogy bizonyos opcionális modulok elérhetősége nem garantálható. A választható modul kiválasztását a személyzet rendelkezésre állása is befolyásolhatja.
Hogyan értékeljük
A programban részt vevő hallgatók értékelését különféle eszközökkel lehet elvégezni, beleértve az osztályon belüli teszteket, tanfolyamokat, projekteket és vizsgákat.
Az utolsó szakasz kutatási projektje lehetővé teszi a hallgatóknak, hogy tovább specializálódjanak, és befejezzenek egy jelentős bonyolultságú munkát.
A University of Lincoln értékelési visszajelzésekre vonatkozó szabályzata azt a célt szolgálja, hogy az oktatók azonnal – általában a benyújtás dátumától számított 15 munkanapon belül – visszaküldjék a kurzuson belüli értékeléseket a hallgatóknak.