Keystone logo
University of Nottingham Malaysia MA oktatásban: angol nyelv tanítása más nyelvek beszélõinek
University of Nottingham Malaysia

MA oktatásban: angol nyelv tanítása más nyelvek beszélõinek

Semenyih, Malajzia

1 Years

Angol

Teljes idő, Részidő

Request application deadline

Request earliest startdate

MYR 46 000 *

Az egyetemen

* Malajziai programonként - nem malajziai; Programonként 55 552 RMM

Ösztöndíjak

Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére

Bevezetés

Ez a kurzus akkor alkalmas, ha jelenleg vagy más angol nyelvet beszélő nyelvtanulásra vágyik, aki a meglévő ismereteire és tapasztalataira épít, arra törekszik, hogy javítsa karrierlehetőségeit, vagy érdeklődjön saját tanítási gyakorlataink / kontextusuk megismerésében.

Ez lesz felkészülni, hogy végezzen független kutatást a tanítás és tanulás, és egy Pathway a doktori tanulmány. Az angol nyelvoktatás területén működő szakértői oktatókkal találkozhat, akik az alkalmazott nyelvészet egyik legfontosabb ágazatává váltak, akik sokéves tapasztalattal rendelkeznek ezen a szinten, és akik elkötelezettek a legjobb minőségű tanulmányi tapasztalatok biztosítására.

Tanításainkat a vezető kutatások nyújtják, és választható modulokat kínálunk, amelyek tükrözik a legfrissebb alkalmazott nyelvtudást és nyelvtanári oktatást. Meg fog tanulni egy modern, csúcstechnológiás tanulási környezetben, élénk, sokszínű kulturális élményben.

Számos támogatást kínálunk, többek között interaktív, együttműködő tanítási módszerek, egyéni oktatóanyagok, szakmai és kutatási érdeklődési lehetőségek, kiterjedt tanulmányi anyagokhoz való hozzáférés és ingyenes támogatás az angol nyelvtudás fejlesztéséhez.

A tanfolyam szerkezete

A tanfolyam tanított eleme négy 30 kredit modulból áll, valamint egy 60 kredit disszertációból áll.

A MA TESOL elnyeréséhez négy modult (két mag és két választani) és egy értekezését kell kitöltenie és átadnia.

kép jóvoltából University of Nottingham Malaysia

134788_campfire.jpg

modulok

Core modulok

Nyelvoktatás: Módszertan és tanterv
A modul olyan témákra összpontosít, amelyekről a közelmúltban vita és kutatás folyik az idegen és a második nyelv tanítása területén. Ezek tartalmazzák:

  • A nyelvoktatási módszerek és megközelítések történeti áttekintése.
  • Tartalom és folyamat tananyag tervezése a nyelvoktatásban.
  • Humanizmus a nyelvoktatásban.
  • Kommunikatív nyelvoktatás és feladat-alapú tanulás.
  • Az alkalmazott nyelvészet olyan területei, amelyek különösen fontosak a produktív képességek oktatása szempontjából, különös tekintettel a szociolingvisztikára és a pragmatikára.
  • Az alkalmazott nyelvészet területei, amelyek különösen fontosak a recepciós készségek oktatása szempontjából, különös tekintettel a pszicholingvisztikára.

Ön várhatóan elolvassa, megérti és kritikusan foglalkozik az e témákban bemutatott kutatással.

A nyelvtanulás és a nyelvtanuló megértése

A modul az alkalmazott nyelvészet kulcsfontosságú területeire összpontosít a második nyelv megszerzésével (SLA), és mind a nyelvtanulók, mind a tanárok szempontjából feltárja azokat. Ezek tartalmazzák:

  • „A jó nyelvtanuló”.
  • Az SLA elméleteinek történeti áttekintése (kulcsfontosságú betekintés az alkalmazott nyelvészeti kutatásokból).
  • Az SLA, mint egy dinamikus komplex rendszer és társadalmi folyamat elméletének legújabb alkalmazott nyelvi fejleményei.
  • Az első nyelv elsajátításának következményei az SLA számára.
  • Az SLA változékonysága és egyéni különbségei (nem, életkor, alkalmasság, motiváció, hozzáállás és meggyőződés, kognitív stílusok, stratégiák, autonómia és önszabályozás).
  • A nyelvtan, a szókincs és a fonológiai oktatás szerepe a második nyelv tanulásában.
  • Az SLA-val kapcsolatos alkalmazott nyelvészeti kutatások tendenciái, beleértve a terület kibővítését, a számítógépes nyelvi minták nagyobb mértékű kiaknázását, az osztálytermi vizsgálatok növekvő jelentőségét.

Ön várhatóan elolvassa, megérti és kritikusan foglalkozik az e témákban bemutatott kutatással.

Választható modulok

Évente négy választott személyt kínálnak. Csak egy választható modult kínálunk minden modulszállítási ponton. Évente négy modulszállítási pont van.
Két választási lehetőség van a választható modulok kiválasztására:

  • 1. lehetőség: Válasszon két TESOL csoportokban kínált választható modult.
  • 2. lehetőség: Válasszon egy választható modult a TESOL csoportban, és egy másik modult a Tanulási Iskola által kínált egyéb programok közül.

Értékelés a nyelvoktatásban
Ez a modul a következőkre vonatkozik:

  • Az értékelés célja.
  • Az értékelés típusai.
  • Kommunikatív értékelés.
  • A „4 készség” értékelése.
  • A legfontosabb nemzetközi vizsgák esettanulmányai.
  • A nyelvi értékelés aktuális kérdései.

A nyelvoktatás és a nyelvtanárok irányítása

A modul a következőket tartalmazza:

  • A nyelvtanító szervezetek szervezeti felépítése és irányítása.
  • A marketing, a pénzügyek és a változások kezelésének kérdései.
  • Irányító személyzet: alkalmazottak kiválasztása, kiértékelés és kapcsolatok, személyzet fejlesztése.
  • A tanárképzési modellek a fejlesztő tevékenységek és a tanárok képzésének megfigyelésére szolgáló anyagok tanárok számára, akik a menedzsment, a képzés és az oktatás diskurzusát vizsgálják.

Anyag és technológia a nyelvoktatásban

Ez a modul megvizsgálja:

  • A tanulási / oktatási anyagok és források szerepe.
  • Az anyagok és az erőforrások értékelésének típusai és modellei.
  • A módszertan és az anyagok / források közötti kapcsolat.
  • A technológiai továbbfejlesztett nyelvtanulás modelljei.
  • Mobil nyelvtanulás.
  • Számítógépes közvetítés.
  • Az anyagok és a technológia következményei a tanárképzésben.

Angol nyelv oktatása akadémiai célokból: Kontextus, nyelv és pedagógia

Ez a modul figyelembe veszi:

  • Az angol jelenlegi státusza akadémiai célokra (EAP) és angol nyelv meghatározott célokra.
  • Akadémiai közösségek és összefüggések: tudásteremtés, kritikus gondolkodás és bizonyítékokon alapuló érvelés.
  • Műfaj: kommunikációs cél, retorikus szervezettség és álláspont.
  • Tudományos nyelvtan és szókincs.
  • Szöveg feldolgozása és készítése.
  • EAP tanulói identitás, háttér és elvárások.
  • Az EAP kurzusok típusai igények, kontextus és korlátok alapján.
  • EAP tantermi gyakorlat.
  • EAP tanárok: hiedelmek, identitások és szakmai fejlődés.
  • Kutatási filozófiák és módszerek.

Nyelvtanítás a fiatal tanulók számára

A modul a nyelv tanításával kapcsolatos kulcsfontosságú területekre összpontosít a fiatalabb tanulók számára, és mind a nyelvtanulók, mind a tanárok szemszögéből vizsgálja azokat. Ezek tartalmazzák:

  • A fiatalabb nyelvtanulók profiljai és nyelvi igényei az életkornak megfelelő módszerek.
  • Multiszenzoros, tanulóközpontú tevékenységek, például történetek, dalok, filmek, dráma és játék.
  • Együttműködés, interaktív interperszonális kommunikáció és integrált nyelvtan.
  • Tantermi vezetés / szervezés és a kritikus osztálytermi események vizsgálata.
  • A fiatalabb tanulókkal kapcsolatos elméletek és kutatások áttekintése.
  • Bekapcsolódás a kultúrába és a közösségbe.
  • A kétnyelvűség, a többnyelvűség és az átültetés kérdései.

Disszertációmodul

Ez a lényeges ösztöndíj a képzés területén általában a már vizsgált modulok során kifejlesztett érdeklődési körökön és készségeken alapul. A tantárgyat a tanfolyamvezetővel és a megfelelő felügyelővel egyeztetve választja ki.

Értékelés

Minden 30 kredit modulot 6000 szóbeli írásbeli megbízással értékelnek. A mesterek teljesítéséhez minden egyes feladat elvégzéséhez 50-et kell elérni.

A 15 000 szóbeli értekezés egy eredeti munka, és a jóváhagyott témában kiválasztott modulok egyikéhez kell kapcsolódnia.

Belépési követelmények

Egy releváns második osztály kitüntetéssel (vagy azzal egyenértékű nemzetközi). Releváns tapasztalatokra lehet szükség egyes programok esetében.

Az Egyesült Királyságon kívüli képesítéseket e szabvány alapján kell értékelni.

Az érett jelentkezőknek, akiknek nincs szabványos belépési követelményeik, de jelentős és releváns tapasztalatokkal lehet számolni, hogy belépjenek a posztgraduális bizonyítvány szintjére, és az elfogadás az Oktatási Iskola döntése alapján történik.

Angol nyelvi követelmények

  • IELTS: 6,5 (legalább 6,0 elemenként).
  • TOEFL (iBT): 87 (minimum 20 beszédben és 19 minden más elemben).
  • PTE (akadémiai): 62 (legalább 55 elem minden elemben).
  • MUET: 4. sáv.

Az IELTS, a TOEFL és a PTE (akadémiai) teszt eredményeinek legalább két évnél régebbinek kell lenniük, és minden IELTS-nek a teszt akadémiai változatának kell lennie. A MUET eredmények az eredmények közzétételétől számított öt évig érvényesek.

Az Iskoláról

Kérdések

Hasonló tanfolyamok

  • Oktatási mester MMEM
    • Adelaide, Ausztrália
  • MSc angol oktatás más nyelveket beszélők számára
    • Belfast, Egyesült Királyság
  • MA Education (TESOL): Teaching English to Speakers of Other Languages
    • Athens, Görögország
    • Glyfada, Görögország
    • + 1 több