PhDJogi tanulmányokBachelor/ AlapképzésMBATanulmányokHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
University of Skövde Mester a digitális narrációban: játék és kulturális örökség
University of Skövde

Mester a digitális narrációban: játék és kulturális örökség

Norrmalm, Svédország

1 Years

Angol

Teljes idő

15 Jan 2026

31 Aug 2026

SEK 135 000 *

Az egyetemen

* teljes tandíj

Bevezetés

A Digitális Narráció: Játék és Kulturális Örökség Mesterprogramban narratóriumokat készít, és megtanulja, hogyan lehet azokat integrálni a számítógépes játékokba és más új digitális médiumokba, különösen a kulturális örökség összefüggésében. A program befejezése után olyan ismereteket szerezhet, amelyek lehetővé teszik a foglalkozások széles körében történő munkavégzést, valamint alapot nyújt a magasabb szintű további tanulmányokhoz.

A mesterképzés az őszi félévben kezdődik. Egy tanévben (két félév) kínálják.

A program elején jó lehetőségek nyílnak arra, hogy kapcsolatot létesítsenek egy külső ügyféllel. Ez az ügyfél lehet játékvállalat, kutatási projekt vagy állami testület (pl. Helyi, regionális vagy nemzeti szervezet, amely kulturális örökséggel foglalkozik). A tanulmányi program összes tanfolyamát később be lehet építeni egy projektbe, amelyet ugyanazon külső féllel közösen folytatnak le. Ha már meg kellett volna kezdenie a játékprojekteket más hallgatókkal együtt, örömmel szerepeltetjük ezt a tanulmányi programban.

A tanulmányok középpontjában

A program egy kreatív projekttel kezdődik, amelyet ideális esetben egy külső ügyféllel való együttműködésben hajtanak végre, valamint a “A digitális elbeszélés és a transzmedia közvetítésének akadémiai perspektívái” tanfolyammal. Ezzel párhuzamosan tanulmányozza a „Narratívák az új médiában mint kutatási terület” tanfolyamot, ahol többet megtudhat e kutatási terület vonatkozó elméleteiről.

Az őszi félév utolsó tanfolyamának az „A tudományos probléma azonosítása az új médiában történő termelésben” címe van, ahol a következő szintre viheti munkáját. A szakterületén belül elvégzi az igényfelmérést és elkészíti a prototípust az ügyfél kívánságainak megfelelően. Az ügyfél tényleges vagy fiktív ügyfél, attól függően, hogy milyen projektet választott együtt dolgozni.

A tavaszi félév végzettségi projektjében továbbra is elsajátítja az elmélet és a módszertan ismereteit - ideális esetben a projekten és a szakirányon belül, az őszi félévben kezdte meg.

Megfelelő ez a program?

Digitális elbeszélés: A játék- és kulturális örökség oktatási vagy foglalkozási háttérrel rendelkező hallgatók számára megfelelő a számítógépes játékfejlesztés, a játéktervezés, a játéktudomány és a média, vagy hasonló területeken. A legfontosabb szempont az, hogy kíváncsi vagy arra, hogy a játékok hogyan mozdíthatják elő a kulturális örökséget, és hogyan közvetíthetik azokat új közönség és nemzedékek számára. Az is hasznos, ha önálló megközelítést alkalmaz, és nyitott az új ötletek megvitatására.

A tanulmányai befejezése után

Tanulmányainak sikeres befejezése után képes lesz az elbeszélésre a játékipar különféle formáiban vagy a digitális média más új formáin belül dolgozni. A felső szintű tudományos képesítés lehetőséget ad arra, hogy belépjen a növekvő piacra, és hozzájáruljon az új digitális technológián belüli innovációkhoz és az új üzleti lehetőségekhez.

Ez a program a média, az esztétika és az narráció témakörében ad mesterfokozatot, és összekapcsolható más, a számítógépes játék fejlesztésével kapcsolatos fejlett tanulmányokkal University of Skövde i University of Skövde . Lehetőség van arra is, hogy további egy évig folytassa tanulmányait az informatika mesterfokozatának megszerzése érdekében.

Kutatás ezen a területen

Az ezen a területen végzett kutatásokat a University of Skövde folytatják.

Pixabay / Pexels

131214_gamepad-video-game-controller-game-controller-controller-159393.jpeg

Felvételi követelmények

A programban való részvételre a svéd alapképzéssel egyenértékű alapképzettséggel (média, esztétika és narráció, számítógépes játék tanulmányok, vagy hasonló szakokkal) kell rendelkezni.

További követelmény a svédországi középfokú tanulmányok angol nyelvű képzettségének igazolása a 6. középfokú tanfolyam / angol B nyelvtanulás néven, amelyet általában egy nemzetközileg elismert teszttel bizonyítanak, például IELTS vagy TOEFL vagy azzal egyenértékű.

Bővebb információ az intézmény honlapján olvasható

Belépők

Tanterv

A program eredménye

Ideális Diákok

Karrierlehetőségek

A program megvalósítása

Az Iskoláról

Kérdések