Mester a játékok felhasználói élményében
University of Skövde
Kulcs információ
Campus helye
Norrmalm, Svédország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
SEK 135 000 / per semester *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
02 Sep 2024
* teljes tandíj
Bevezetés
Svédország vezető nemzet a globális játékiparban, Skövde pedig a vezető svéd város, ahol tanulmányozni kell a játékfejlesztést. Itt található négy játék mesterképzés, nyolc főiskolai program, amely a játékfejlesztés minden tudományágát lefedi, kiterjedt játékkutatás, egy sikeres játékinkubátor, és utoljára, de nem utolsósorban, nagyszámú játékvállalkozás. Mindezek a tevékenységek Skövde közepén találhatók, és egyesülnek a Svédország Game Arena égisze alatt. A játékok felhasználói élményének mester hallgatójaként ennek az ökoszisztémának a része lesz, és versenyelőnyt élvezhet a nemzetközi játékiparban folytatott karrierje során.
A Games User Experience mester programja a játékfejlesztésben részt vevő sok terület bármelyikén alapképzettséggel rendelkező pályázókra irányul. Nem csak elméleti és gyakorlati ismereteket szerezhet a játékosok által felmerülő tapasztalatokról és érzelmi játékokról, de ennél is fontosabb, hogyan lehet megvizsgálni és értékelni őket. A programot végző hallgatók tovább folytathatnak játéktervezési és játékélmény-tanulmányokat a játékcégeknél, vagy jelentkezhetnek Ph.D. programok a legtöbb országban. Lehetőség van azonban arra is, hogy Skövden maradjon és karrierjét folytatja a játékokban.
A mesterképzés az őszi félévben kezdődik. Egy tanévben (két félév) kínálják.
A tanulmányok középpontjában
A játékok fejlesztése a játékosok számára vonzó élmények megteremtését jelenti. A játékok és a társadalom és a kultúra egyre növekvő elterjedtsége azt jelenti, hogy új és változatos felhasználói csoportok játszanak játékot. Ez nem csak új lehetőségekhez vezetett, hanem számos új kihívást is jelentett a játékfejlesztők számára. Az egyik annak megértése, hogy a játékosok hogyan kölcsönhatásba lépnek a játékokkal, és hogyan lehet ezeket a kölcsönhatásokat tanulmányozni, megérteni és továbbfejleszteni. A játék felhasználói élményével való együttműködés magában foglalja az interakció tervezését, a kutatási módszertant, az ember-számítógép interakciót és a játékfejlesztést annak érdekében, hogy teljes mértékben kibontakoztathassák az emberek játékélményeit.
Röviden fogalmazva: A Játékok felhasználói élmény programja ismereteket nyújt Önnek arról, hogyan lehet elemezni és megérteni, mi történik, amikor az emberek játékkal járnak. Milyen érzéseket idéz elő? Hogyan lehet jobban megérteni a játékosok reakcióit? Hogyan lehetne a játékokat hozzáférhetőbbé és vonzóbbá tenni az új közönség számára? Ebben a gyorsan növekvő szakterületen a kutatók és a fejlesztők folyamatosan próbálják kitalálni, hogyan lehet a legjobban megválaszolni a nagy kérdést: "Miért van ez a szórakozás?"
A tanulmányai befejezése után
A Games User Experience szakosodása lehetőséget ad arra, hogy kiválóságot fejlesszen ki ezen a speciális és gyorsan növekvő játékfejlesztési területen. Ez jó alapot teremt a játékipar nemzetközi karrierjéhez, mivel sok stúdió egyre inkább látja az értéket abban, hogy ki tudja értékelni saját fejlesztési döntését. Egy másik lehetséges karrierpályát a hagyományos játékiparon kívüli vállalatok képviselnek, amelyek felhasználói tapasztalatok megtervezésével és kiértékelésével foglalkoznak. Mivel ez egy akadémiai orientált program, nagy hangsúlyt fektetve az alkalmazott kutatási módszerekre, természetesen számos lehetőség rejlik a tudományos életben folytatott karrier folytatására is, ha doktori fokozatot folytat. tanulmányok vagy más típusú kutatási pozíciók.
John Schnobrich / Unsplash
Felvételi követelmények
Ahhoz, hogy a programban részt vegyenek egy alapképzés (egyenértékű a svéd alapképzéssel) az informatika, a számítástechnika vagy a digitális média tanulmányai (vagy hasonló) területén.
További követelmény a svédországi középfokú tanulmányok angol nyelvű képzettségének igazolása a 6. középfokú tanfolyam / angol B nyelvtanulás néven, amelyet általában egy nemzetközileg elismert teszttel bizonyítanak, például IELTS vagy TOEFL vagy azzal egyenértékű.
Belépők
A program eredménye
Tanulmányai befejezése után
A Games User Experience specializáció lehetőséget ad arra, hogy kiválóságot fejlesszen ki a játékfejlesztés ezen sajátos és gyorsan növekvő területén. Ez jó alapot biztosít egy nemzetközi karrierhez a játékiparban, mivel sok stúdió egyre inkább kezdi meglátni annak értékét, hogy képes értékelni saját fejlesztési döntéseit. Egy másik lehetséges karrierutat a hagyományos játékiparon kívüli vállalatok képviselnek, amelyek felhasználói élmény tervezésével és értékelésével foglalkoznak. És mivel ez egy akadémiai irányultságú program, amely nagy hangsúlyt fektet az alkalmazott kutatási módszerekre, természetesen számos lehetőség kínálkozik arra, hogy a Ph.D fokozat megszerzésével tudományos karriert folytasson. tanulmányok vagy más típusú kutatói pozíciók.