PhDJogi tanulmányokBachelor/ AlapképzésMBATanulmányokHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
University of Skövde Mester a játékok felhasználói élményében
University of Skövde

Mester a játékok felhasználói élményében

Norrmalm, Svédország

1 Years

Angol

Teljes idő

Kérelem benyújtásának határideje

01 Sep 2025

SEK 135 000 / per semester *

Az egyetemen

* teljes tandíj

Bevezetés

Svédország vezető nemzet a globális játékiparban, Skövde pedig a vezető svéd város, ahol tanulmányozni kell a játékfejlesztést. Itt található négy játék mesterképzés, nyolc főiskolai program, amely a játékfejlesztés minden tudományágát lefedi, kiterjedt játékkutatás, egy sikeres játékinkubátor, és utoljára, de nem utolsósorban, nagyszámú játékvállalkozás. Mindezek a tevékenységek Skövde közepén találhatók, és egyesülnek a Svédország Game Arena égisze alatt. A játékok felhasználói élményének mester hallgatójaként ennek az ökoszisztémának a része lesz, és versenyelőnyt élvezhet a nemzetközi játékiparban folytatott karrierje során.

A Games User Experience mester programja a játékfejlesztésben részt vevő sok terület bármelyikén alapképzettséggel rendelkező pályázókra irányul. Nem csak elméleti és gyakorlati ismereteket szerezhet a játékosok által felmerülő tapasztalatokról és érzelmi játékokról, de ennél is fontosabb, hogyan lehet megvizsgálni és értékelni őket. A programot végző hallgatók tovább folytathatnak játéktervezési és játékélmény-tanulmányokat a játékcégeknél, vagy jelentkezhetnek Ph.D. programok a legtöbb országban. Lehetőség van azonban arra is, hogy Skövden maradjon és karrierjét folytatja a játékokban.

A mesterképzés az őszi félévben kezdődik. Egy tanévben (két félév) kínálják.

A tanulmányok középpontjában

A játékok fejlesztése a játékosok számára vonzó élmények megteremtését jelenti. A játékok és a társadalom és a kultúra egyre növekvő elterjedtsége azt jelenti, hogy új és változatos felhasználói csoportok játszanak játékot. Ez nem csak új lehetőségekhez vezetett, hanem számos új kihívást is jelentett a játékfejlesztők számára. Az egyik annak megértése, hogy a játékosok hogyan kölcsönhatásba lépnek a játékokkal, és hogyan lehet ezeket a kölcsönhatásokat tanulmányozni, megérteni és továbbfejleszteni. A játék felhasználói élményével való együttműködés magában foglalja az interakció tervezését, a kutatási módszertant, az ember-számítógép interakciót és a játékfejlesztést annak érdekében, hogy teljes mértékben kibontakoztathassák az emberek játékélményeit.

Röviden fogalmazva: A Játékok felhasználói élmény programja ismereteket nyújt Önnek arról, hogyan lehet elemezni és megérteni, mi történik, amikor az emberek játékkal járnak. Milyen érzéseket idéz elő? Hogyan lehet jobban megérteni a játékosok reakcióit? Hogyan lehetne a játékokat hozzáférhetőbbé és vonzóbbá tenni az új közönség számára? Ebben a gyorsan növekvő szakterületen a kutatók és a fejlesztők folyamatosan próbálják kitalálni, hogyan lehet a legjobban megválaszolni a nagy kérdést: "Miért van ez a szórakozás?"

A tanulmányai befejezése után

A Games User Experience szakosodása lehetőséget ad arra, hogy kiválóságot fejlesszen ki ezen a speciális és gyorsan növekvő játékfejlesztési területen. Ez jó alapot teremt a játékipar nemzetközi karrierjéhez, mivel sok stúdió egyre inkább látja az értéket abban, hogy ki tudja értékelni saját fejlesztési döntését. Egy másik lehetséges karrierpályát a hagyományos játékiparon kívüli vállalatok képviselnek, amelyek felhasználói tapasztalatok megtervezésével és kiértékelésével foglalkoznak. Mivel ez egy akadémiai orientált program, nagy hangsúlyt fektetve az alkalmazott kutatási módszerekre, természetesen számos lehetőség rejlik a tudományos életben folytatott karrier folytatására is, ha doktori fokozatot folytat. tanulmányok vagy más típusú kutatási pozíciók.

John Schnobrich / Unsplash

131215_photo-1516321318423-f06f85e504b3.jpg

Felvételi követelmények

Ahhoz, hogy a programban részt vegyenek egy alapképzés (egyenértékű a svéd alapképzéssel) az informatika, a számítástechnika vagy a digitális média tanulmányai (vagy hasonló) területén.

További követelmény a svédországi középfokú tanulmányok angol nyelvű képzettségének igazolása a 6. középfokú tanfolyam / angol B nyelvtanulás néven, amelyet általában egy nemzetközileg elismert teszttel bizonyítanak, például IELTS vagy TOEFL vagy azzal egyenértékű.

Bővebb információ az intézmény honlapján olvasható

Belépők

Tanterv

A program eredménye

Az Iskoláról

Kérdések