Mester a komoly játékokban
University of Skövde
Kulcs információ
Campus helye
Norrmalm, Svédország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
SEK 135 000 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
02 Sep 2024
* teljes tandíj
Bevezetés
Szereti a játékot alkotó játékot, és törekszik-e arra, hogy ötleteit számítógépes vagy mobil játékra konvertálja? A Serious Games Master programban megtanulja izgalmas elemekkel rendelkező játékok fejlesztését, azzal a céllal, hogy valami puszta szórakoztatón túl közvetítsen. Ez magában foglalhatja a játékok létrehozását például képzési, oktatási vagy marketing célokra.
Számos üzleti ágazatban egyre növekszik az érdeklődés a játék-mechanika alkalmazásával annak érdekében, hogy felhívják a figyelmet egy kérdésre, vagy hogy a viselkedés egy bizonyos formájára összpontosítsanak. Ez magában foglalhatja például a munkavállalók számára motivációs képzési anyag létrehozását. A Serious Games pontosan a megfelelő feltételeket nyújtja Önnek ahhoz, hogy játék-alapú rendszereket készítsen a tiszta szórakoztatástól eltérő célokra.
A tanulmányok középpontjában
Ez a program nagyrészt projekt-orientált. Ez azt jelenti, hogy egy ügyfélnél dolgozik egy projekten, annak feltárása érdekében, hogy a játékok hogyan teremtenek hozzáadott értéket vállalkozásuk számára. Elemezni fogja a vállalat igényeit, és ezeknek az igényeknek megfelelően kidolgoz egy játékot.
Emellett tanulmányozza a játéktervezést, megismeri a vezető kutatásokat és megismerheti a tudományos módszerek alkalmazását a játékok és alkalmazásuk értékelésében. A záró időszakban egy komoly játékokkal kapcsolatos kisszabású kutatási projektet fog végrehajtani.
A Serious Games egy nemzetközi program, és az összes tandíj angolul zajlik.
A mesterképzés az őszi félévben kezdődik. Egy tanévben (két félév) kínálják.
Megfelelő ez a program?
A Serious Games program az Ön számára megfelelő, ha rendelkezik számítógépes játékfejlesztés, játéktervezés, informatika, média vagy hasonló tudományágak hátterével. A legfontosabb szempont az, hogy nagyon érdekli a játék. Úgy gondoljuk, hogy a különböző háttérrel rendelkező emberek kreatív interakciója előnyös a komoly játékok területén.
A tanulmányai befejezése után
A komoly játékok fejlesztője olyan vállalkozásokban és szervezetekben dolgozik, amelyek játékot fejlesztnek, adaptálnak vagy más célokra használnak, nem pusztán szórakoztatás céljából. A komoly játékokat és a játékot sokféle területen használják, és különféle célokra, ideértve a kiképzést és az oktatást a katonai és a polgári szektorban is. Az iskolákban egyre inkább használják a játék alapú oktatást, és a játék alapú megközelítéseket számos különféle ágazatban alkalmazzák, például a számítógépes játékiparban, a reklámban, a múzeumokban, a turizmusban, az információs rendszerekben és az oktatási forrásokban. Egy másik felhasználási terület a képzés és a rehabilitáció az egészségügyi ágazatban. A használat egyre több iparágban növekszik, ahol egyre nagyobb szükség van a kreatív és innovatív megoldások fejlesztésére.
A program sikeres befejezése egyéves mesterfokozatot eredményez (60 kredit), amely összekapcsolható más, a számítógépes játék fejlesztésével kapcsolatos fejlett tanulmányokkal University of Skövde . A tanulmányokat például egy évig lehet folytatni az informatika mesterképzésének megszerzése érdekében (120 kredit).
Kutatás ezen a területen
A komoly játékok területe számos érdekes kihívást jelent. Csakúgy, mint a játékokat és a játékfejlesztést érintő speciális kutatásainkhoz, vannak lehetőségek a jövőbeli doktori tanulmányok folytatására.
Garrett Morrow / Pexels
Felvételi követelmények
Ahhoz, hogy a programban részt vegyenek egy alapképzés (egyenértékű a svéd alapképzéssel) az informatika, a számítástechnika vagy a digitális média tanulmányai (vagy hasonló) területén.
További követelmény a svédországi középfokú tanulmányok angol nyelvű képzettségének igazolása a 6. középfokú tanfolyam / angol B nyelvtanulás néven, amelyet általában egy nemzetközileg elismert teszttel bizonyítanak, például IELTS vagy TOEFL vagy azzal egyenértékű.
Belépők
Képtár
Karrierlehetőségek
Tanulmányai befejezése után
A komoly játékok fejlesztője képes olyan cégekben és szervezetekben dolgozni, amelyek játékokat fejlesztenek, adaptálnak vagy nem pusztán szórakoztatásra használnak. A komoly játékokat és a gamifikációt számos területen és különböző célokra használják, beleértve a képzést és oktatást a katonai és a polgári szektorban egyaránt. Egyre elterjedtebb a játékalapú oktatás az iskolákban, és a játékalapú megközelítéseket számos különböző ágazatban alkalmazzák, például a számítógépes játékiparban, a reklámozásban, a múzeumokban, a turizmusban, az információs rendszerekben és az oktatási forrásokban. Egy másik felhasználási terület a képzés és a rehabilitáció az egészségügyi szektorban. A felhasználás növekszik számos iparágban, ahol egyre nagyobb igény mutatkozik a kreatív és innovatív megoldások kifejlesztésére.
A program sikeres teljesítése 1 éves mesterképzést (60 kredit) eredményez, amely összevonható a Skövdei Egyetem számítógépes játékfejlesztés területén végzett egyéb felsőfokú tanulmányokkal. A tanulmányokat például még egy évig lehet folytatni az informatikai mesterképzés (120 kredit) megszerzése érdekében.