Játékfejlesztés MSc
University of Suffolk
Kulcs információ
Campus helye
Ipswich, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 3 év
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
GBP 8 235 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* évente teljes munkaidőben; 20 kreditenként 915 font - részmunkaidős tandíj; 12 150 font - nemzetközi tandíj évente
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Az MSc Games Development tanfolyam a hallgatók számára magasabb szintű megértést és közvetlen szakmai tapasztalatot biztosít a multidiszciplináris megközelítés révén a kereskedelmi játékprojektek során.
Ez a kurzus ideális azoknak a diplomásoknak, akik elvégezték a BA (Hons) számítógépes játékok tervezésének vagy a BSc (Hons) számítógépes játékok programozásának alapképzését, valamint azoknak, akik más kapcsolódó technikai és kreatív tantárgyakból végeztek, és szeretnének belépni a videóba játékipar.
Együttműködő partnerséget folytatunk a közösségi szervezetekkel és a munkaadókkal, beleértve a kereskedelmi és a harmadik szektorbeli szervezeteket is.
A hallgatók ki lesznek téve a kereskedelmi játékokkal kapcsolatos munkának, megértve őket az üzleti és vállalkozási ismeretekkel, valamint felkészítve a hallgatókat egy kereskedelmi stúdióban való munkára.
Egyik modulunk lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy kapcsolatba lépjenek az Ipswich Waterfront Innovációs Központtal (IWIC), biztosítva számukra a további létesítményekhez való hozzáférést és számos, a játékfejlesztéssel kapcsolatos üzleti témát.
- Szerezzen iparág-specifikus tapasztalatokat a valós munkafolyamat-módszertanok, határidők és korlátozások használatával.
- Projekteken dolgozhat számos ipari partnerrel, köztük a Ubisoft, a Dreadnaught Studios, a Miracle Tea Studios, az Ipswich Games Hub.
- Egyedülálló partnerség az Iron Crown Enterprises-szel, a Rolemaster, Spacemaster, HARP és HARP-SF szerepjáték-rendszerek kiadóival.
- Szélesítse karrierlehetőségeit a Derivco, a Coderus, a Conga és az Orbital Media linkjeivel és projektjeivel.
- Szeretettel várjuk a digitális művészetek, a kódolás vagy a játéktervezés terén tapasztalattal rendelkező tantárgyakból származó diplomákat, valamint a nem végzetteket, akiknek a portfóliójában a munka látható.
Tanfolyam modulok
A modul specifikációi
- Fejlesztés menedzsment (kötelező). Ezt a modult előadások és oktató foglalkozások sorozataként fogják szállítani, amelyek során számos agilis és vízeséses módszertant, valamint különféle projektmenedzsment eszközöket tárnak fel. Ezután saját kutatásai révén kibővíti ezt az alapvető ismeretet. Lehetőség lesz arra, hogy elmélkedjen arról, hogyan lehetne alkalmazni ezeket a technikákat a játékiparban, és hogyan segíthették el a korábbi forgatókönyvek elkerülését vagy javítását.
- Vizuális szkriptek (kötelező). A kereskedelmi játékmotorok gyorsan fejlődő technológiát mutatnak be. Az evolúció egyik tényezője az, hogy hatékony fejlesztési környezetet kell biztosítani, amely lehetővé teszi, hogy minden típusú tantárgyi szakértő aktívan hozzájáruljon a fejlesztési folyamathoz. Ebben a modulban. a diákok megtanulják, hogyan kell játékokat fejleszteni vizuális szkript eszközök segítségével magas és alacsony szinten, a fegyelemtől és a háttértől függően.
- 1. csoportprojekt - Gyors prototípus készítés (kötelező). Ehhez a csoportos projekthez a hallgatók elgondolják és gyorsan fejlesztik a játékötleteket, megtanulják, hogyan kell hatékonyan dolgozni csapatként.
- 2. csoportprojekt - Szakértői projekt (kötelező). Miután elsajátította a jártasságot a kortárs tervezési és fejlesztési gyakorlatok széles skálájával, csapatokban fog dolgozni, egyeztetett rövid időn belül. Ilyen módon a csapat megadja saját kivetített tapasztalati eredményeit, és ezek az eredmények tájékoztatják a tervezési oszlopokat és a végcélt. Ezt a modult arra tervezték, hogy robusztus fejlesztési keretet biztosítson Önnek, amelyen belül a csapat teret és szabadságot kap a választható digitális élmény összetevőinek felfedezéséhez.
- Egyéni tanulási terv (kötelező). Szeretettel várjuk a különféle tudományos háttérrel rendelkező hallgatókat erre a tanfolyamra, és úgy terveztük ezt a modult, hogy speciális tandíjat kínáljon azoknak a hallgatóknak, akik konkrét technikai készségek fejlesztését kívánják feltárni. Ennek célja olyan készségek fejlesztése, amelyek segítenek teljesebben integrálódni a keresztfunkcionális csapatokba. Minden ILP egyedülálló, és a tanári szakemberek útmutatásával és közreműködésével fejlesztették ki őket. A projektek olyan fejlesztési területek feltárásával kezdődnek, amelyekben magabiztosnak érzi magát, és kibővíti azokat a területeket, ahol hiányosak a tudás.
- Kutatási módszerek (kötelező). Ez a modul kiterjed azokra a szakmai, jogi és etikai normákra és irányelvekre is, amelyek befolyásolják a kereskedelmi és technikai működést, és lehetőséget adnak arra, hogy reflektáljon rájuk saját kutatásuk és gyakorlatuk szempontjából. A modul elengedhetetlen tervezési eszközt jelent a végső projekt kidolgozásához, biztosítva, hogy a munka fejlesztése során elvégezte a szükséges alátámasztó kutatások sorát.
- Végső projekt (kötelező). Ez a modul célja, hogy megkönnyítse kutatási készségeinek továbbfejlesztését egy újszerű, posztgraduális kutatási projekt független irányításával a játékok fejlesztése területén. Meg kell határoznia a játékfejlesztés szempontjából releváns kutatási területet, amelynek feltárása demonstrálja a fejlesztési folyamat mély megértését.
Karrierlehetőségek
A munkaalapú gyakorlat a tanfolyam időtartama alatt beágyazódik. Minden modul a munkaalapú tanuláshoz kapcsolódik, a kereskedelmi menedzsment folyamatokhoz vagy a termelés megértéséhez a munkakörnyezetben. Ez fokozza a foglalkoztathatóságot, és jobban megérti a diplomákat a munkahelyi játékok fejlesztésében.
A diplomások számos karriert érhetnek el, köztük játékprogramozó, játéktervező, játékművész, minőségbiztosítási, komoly játékfejlesztő és játékfejlesztő, hogy csak néhányat említsünk.
Díjak és pénzügyek
2021–22
- Teljes munkaidős tandíj: 9 135 font
- Részmunkaidős tandíj: 915 font / 20 kredit
- Nemzetközi tandíj: 13 725 font
További információ
- 20% -kal csökken University of Suffolk végzettjeinek díja
A University of Suffolk a tandíj hozzáférést biztosít az összes elvárt oktatási és tanulási lehetőséghez. Előfordulhat azonban, hogy a tanfolyamához további költségek tartoznak, amelyeket költségvetésbe kell foglalnia.
Belépési követelmények
Akadémiai követelmények
- A pályázók várhatóan egyetemi diplomával rendelkeznek egy 2: 2 vagy annál magasabb tantárgyi területen.
Nem akadémiai követelmények
- Minden olyan jelentkezőnek, aki nem szabványos belépési követelményekkel rendelkezik, részt kell vennie egy interjún.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Társadalomtudományok Master of Game Studies
- Tampere, Finnország
MSc játékfejlesztés és tervezés
- Lincoln, Egyesült Királyság
Mester videojáték-fejlesztésben
- Madrid, Spanyolország
- Seville, Spanyolország + 2 több