Keystone logo
University of Verona Nyelvtudományi mesterképzés
University of Verona

Nyelvtudományi mesterképzés

Verona, Olaszország

2 Years

Angol

Teljes idő, Részidő

30 Mar 2024

Oct 2024

EUR 1071 / per year

Az egyetemen

Bevezetés

Végzettség típusaMaster's fokozatok
Időtartam2 év
Részidős tanulmányi lehetőség elérhetőIgen
BelépőkBelépési követelmények tárgya
Fokozat osztályLM-39
ElhelyezkedésVerona
Nyelvangol
Dupla diploma megszerzésének lehetőségeUniversität Konstanz

A(z) University of Verona nyelvtudományi mesterképzése a hallgatók számára magas szintű nyelvészeti ismereteket biztosít, mind elméleti, mind alkalmazott vonatkozásaiban. Ez a program teljes egészében angolul (az angol és német modulok esetében) és a hallgatók által választott moduloktól függően más nyelveken tanít (francia, spanyol, orosz és olasz), egy átfogó nemzetközi program, amely különös hangsúlyt fektet a európai kontextusban.

A programot a vendégoktatók és professzorok által tartott nemzetközi előadások és modulok erősítik egy erős interdiszciplináris megközelítéssel rendelkező tanszékközi kezdeményezés részeként.

A képzés befejeztével a végzettek széleskörű készségekre tesznek szert tanulmányaik folytatásához, például doktori fokozat megszerzéséhez, és jogosultak lesznek szakmai mesterképzésre (master di II. livello). A végzősök elsajátítják a szükséges nyelvoktatási készségeket is, hogy az olaszt második nyelvként vagy idegen nyelvként tanítsák magán- és állami iskolákban.

A végzett hallgatók képesek lesznek elemezni a nyelv minden megnyilvánulási formája tudományos tanulmányozására vonatkozó elméleteket és vizsgálati módszereket (az olasz és más európai nyelvekre, valamint az ősi nyelvekre összpontosítva), beleértve a nyelvelsajátítás és a nyelvfejlődési problémák tanulmányozását. gyakorlati megközelítés. Ezenkívül a program magában foglalja a nyelvtudományok tanulmányozását, a filológiai és irodalmi tudományok széles skáláját, valamint a pszichológiai, filozófiai és statisztikai-számítási tudományágakat. Az előadások mellett szemináriumokat és kísérleti nyelvészeti laboratóriumokat is kínálnak a program során.

Ennek a posztgraduális programnak a célja a nyelvi vizsgálat elméleteinek, módszertanainak és technikáinak magas szintű ismeretével rendelkező diplomások képzése, akik képesek lesznek alkalmazni ezeket a kutatási, oktatási és tanácsadási munka különböző területein az írásbeli és a nyelvi kutatások elemzésében. /vagy beszélt anyagok. A nyelvész végzettségűek karrierlehetőségei nemzetközi viszonylatban is a nyelvi tanácsadást foglalják magukban számos területen, a szövegek megfogalmazásától és szerkesztésétől a nemzetközi együttműködési tevékenységekig, a bevándorlók nyelvi integrációjától a többnyelvűség kezeléséig, vagy a tervezésig és értékelésig. a nyelvi korpuszok és a verbális kommunikáció feldolgozására szolgáló informatikai eszközök.

A program elősegíti a soft készségek elsajátítását, megfelelő számú ECTS elismeréssel azon hallgatók számára, akik nyereségesen követik az egyetem vagy más intézmények által kifejezetten javasolt kurzusokat.

Minőségbiztosítás

A szak minősége az, hogy milyen mértékben valósítja meg oktatási céljait és megfelel a kínált oktatási tevékenységek minőségi követelményeinek, amelyek a hallgatók és a munka világának képviselőinek igényeihez és elvárásaihoz igazodva határoznak meg.

Ez a program az egyetem minőségbiztosítási irányelveivel összhangban és az e ANVUR nemzeti minőségbiztosítási irányelveken alapuló oktatási minőségbiztosítási rendszert fogadott el, a következő tevékenységek végrehajtásával:

  • időszakos konzultációk a munka világának képviselőivel a kurzusaikon kínált kulturális és szakmai profilok megfelelőségének felmérése érdekében;
  • oktatási tartalmak tervezése és erőforrások tervezése;
  • oktatási tevékenységek és oktatási szolgáltatások szervezése;
  • az oktatás hatékonyságának nyomon követése és a tanítás és a szolgáltatások javítását célzó intézkedések tervezése;
  • honlapján teljes körű és naprakész információk biztosítása a programmal kapcsolatban (szakmai szerepkörök, várható tanulási eredmények, tanulási tevékenységek).

A fenti tevékenységek ütemezettek és összefüggenek egymással, a PDCA elvein (Plan, Do, Check, Act) alapulnak.

A minőségbiztosítási rendszerben a hallgatók alapvető szerepet töltenek be: minden hallgató ki tudja venni a részét a szakának minőségbiztosítási csoportjaiban és a kari-hallgatói vegyes bizottságokban, vagy egyszerűbben a hallgatói felmérésben. tanítás, vagy kérdőívek. Ebben az összefüggésben az Egyetem és az Egyetem Minőségbiztosítási Tanácsa rendszeresen elérhetővé tesz a hallgatók számára speciális műhelyeket ("Laboratori di rappresentanza attiva") a hallgatók képviselői számára.

Belépők

Az Iskoláról

Kérdések