
Rennes, Franciaország
IDŐTARTAM
0 up to 2 Years
NYELVEK
Francia
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Sep 2023
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A szervezeti kommunikáció és a digitális innováció mesterképzése egy egyetemi képzés a kommunikációs osztályon, amely a Communication des szervezetekre oszlik. Tanár-kutatókból és szakmai előadókból álló készségek fejlesztését kínálja az információs és kommunikációs stratégiák szervezeti, média-, társadalmi és technikai szempontból történő elemzéséhez és megvalósításához. A Rennes-i Egyetem PREFics laboratóriuma támogatja 2.
A szervezeti kommunikáció és a digitális innováció tanfolyam célja kommunikációs szakemberek képzése olyan szervezetek számára, amelyek valószínűleg különböző típusú struktúrákban töltenek be vezetői pozíciókat: vállalatok, kommunikációs tanácsadó és szolgáltató ügynökségek, helyi hatóságok, asszociatív, kulturális és orvosi-szociális szektor. A képzés azon szervezeti környezetek analitikai és diagnosztikai képességeinek elsajátítására irányul, ahol a missziókat végrehajtják, valamint arra, hogy képesek ezeket a diagnózisokat ajánlásokká, érvelő stratégiákká és operatív cselekvésekké alakítani. A képzés célja továbbá szakemberek képzése, hogy támogassák a szervezeti formák fejlődését a digitális átalakulás összefüggésében.
Know-how és készségek:
- társadalmi, műszaki, szervezeti és médiainformációs rendszerek elemzése;
- Elemezze a kommunikáció kontextusát és kihívásait egy szervezet számára;
- A kommunikációs eszközök ellenőrzése;
- Válassza ki és rangsorolja a médiát és a közösségi hálózatokat;
- Kommunikációs stratégiák kidolgozása;
- Elemezze az innováció dinamikáját;
- A digitális gépek és információs rendszerek használatának elemzése és támogatása;
- A kommunikáció, az együttműködés és a cselekvés összehangolásának logikájának elemzése, megvalósítása és támogatása;
- Támogatás változás;
- digitális kísérleti projektek;
- Elemezze a szervezeti formák evolúcióját a digitális kontextusban.
A "Szervezetek kommunikációja" megemlítés szorosan kapcsolódik a Kommunikációs részleg két másik említéséhez: "Nyilvános és politikai kommunikáció" és "Információ és kommunikáció". A három kifejezés, az „alapvető és módszertani tanítási egységek” a két év alatt egyesülnek, hogy az információs és a társadalomtudomány számára hasznos ismereteket, módszereket és transzverzális készségeket biztosítsanak a humán és a társadalomtudomány területén. Kommunikáció: az információ és kommunikáció ismeretelmélete, a digitális technológia társadalmi kérdései, szociológia, szemiológia, interkulturális kommunikáció, audiovizuális módszertanok az aktivitás elemzéséhez, kutatásba való beavatás.
Foglalkozási integráció:
A kurzus által megcélzott nyitások szakmai információs és kommunikációs mérnököket érintenek: üzleti szektor, ipar és szolgáltatások, egyesületek, szociális és szolidaritási gazdaság szektor, közszféra, ügynökségi szektor. A tanfolyamra jelentkezők célja elsősorban az, hogy vezetői állást találjanak:
- Igazgatók, igazgatók, kommunikációs menedzserek,
- kommunikációs tisztek,
- PR-tisztek,
- sajtó attasé (k),
- felelős a digitális kontextus szervezeti változásaiért,
- Szervezési és kommunikációs tanácsadók (szabadúszók vagy ügynökök),
- Közösségi menedzser,
- Alkotók, üzleti alkotók.
Ez magában foglalja az általános információs és kommunikációs szakemberek képzését, akik képesek felelősséget vállalni a szervezet információs és kommunikációs szolgáltatásaiért. Ez a PREFICS laboratórium által támogatott mesterképzés lehetővé teszi a doktori értekezés folytatásának megfontolását is.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
M.S. in Broadcast & Digital Journalism
- Syracuse, Amerikai Egyesült Államok
MSc Digitális Média és Kommunikáció
- Stirling, Egyesült Királyság
Interaktív média gyakorlat MA
- London, Egyesült Királyság