Master of Science in Digital Games
University of Malta
Kulcs információ
Campus helye
Msida, Málta
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 400 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* Helyi/EU/EGT pályázók: éves beiratkozási díj: 400 euró; Nem EU/EGT-n kívüli pályázók: Tanévi díj: 13 400 euró
Bevezetés
Az MSc in Digital Games egyesíti a különböző hátterű diákokat, hogy innovatív és izgalmas digitális játékokat hozzon létre.
A diákokat arra ösztönzik, hogy fedezzék fel személyes megközelítésüket a játékalkotásban, kombinálva játéktervezési oktatásukat kritikus elemzéssel vagy technológiai szakirányokkal. A diákok minden esetben teljes mértékben részt vesznek a játéktervezés és -teremtés folyamatában, valamint a logisztikai kérdésekben, például a projekt- és üzletvezetésben. A diploma egy teljesen kifejlesztett digitális játék vagy elméleten alapuló értekezés elkészítésében csúcsosodik ki.
A programot különböző területek szakértői oktatják, és a diákoknak változatos perspektívákat biztosítanak a játékalkotással és a kritikával kapcsolatban. Ahogy a digitális játékok tovább fejlődnek, a program is bővül, hogy biztosítsa az iparban szükséges készségeket és ismereteket, a független fejlesztést és az akadémiai játékok kutatását.
Belépők
Tanterv
Tanulmányi program
1. év
A kötelezően oktatott tanulmányi egységek (25 ECTS kredit) mellett a hallgatóknak választaniuk kell egy 25 ECTS kreditből (Játékelemzés és tervezés) vagy 30 ECTS kreditből (Játéktechnológia és -tervezés) is. A többi szabadon választható tanegység közül kell választaniuk, hogy az évre összesen 60 ECTS kreditet szerezzenek. A kurzus második évében egy 60 ECTS kreditből álló szakdolgozat készül.
A adatfolyam: Játéktechnológia és -tervezés
B adatfolyam: Játékelemzés és -tervezés
1. félév
Kötelező egységek (minden hallgatónak regisztrálnia kell erre/ezekre az egységekre)
IDG5156 játéktervezés | 10 ECTS |
IDG5158 Methods for Games Research |
A adatfolyam: Játéktechnológia és -tervezés
DGG5631 játékmotorok | 5 ECTS |
IDG5301 játék AI | 5 ECTS |
IDG5304 A játéktanulmányok alapjai | 5 ECTS |
B adatfolyam: Játékelemzés és -tervezés
IDG5102 prototípus készítés játéktervezőknek | 5 ECTS |
IDG5201 A játékok formális tulajdonságai | 10 ECTS |
2. félév
Kötelező egységek (minden hallgatónak regisztrálnia kell erre/ezekre az egységekre)
IDG5157 játékfejlesztés | 10 ECTS |
Választható egységek: A választható egységeket az órarendi megkötések függvényében kínálják.
ATS5002 film, technológia és az irodalmi kánon | 5 ECTS |
CRC5001 integrált marketingkommunikáció | 5 ECTS |
DGA5014 A műtárgy észlelése és fogyasztása | 5 ECTS |
DGA5016 Művészeti gyakorlat és a kultúra termelése | 5 ECTS |
DGA5301 Rajz- és Színműhelyek | 5 ECTS |
DGA5302 digitális képalkotás, fényképezés és illusztráció | 5 ECTS |
DGA5304 digitális animáció és grafika | 5 ECTS |
DGA5305 Grafikus elbeszélés és történetmesélés | 5 ECTS |
DGG5633 Advanced Game Graphics | 5 ECTS |
ENG5039 Elektronikus irodalom | 10 ECTS |
ENG5049 Stílus a digitális médiában | 10 ECTS |
IDG5151 alkalmi játéktervezés | 5 ECTS |
IDG5152 Játékok és narratíva | 5 ECTS |
MCS5411 Kritikai újságírási tanulmányok | 5 ECTS |
MCS5422 vizuális gondolkodás | 5 ECTS |
A adatfolyam: Játéktechnológia és -tervezés
IDG5155 számítógépes játék kreativitás | 5 ECTS |
IDG5159 lejátszómodellezés: a játékelemzéstől az affektív számítástechnikáig | 10 ECTS |
B adatfolyam: Játékelemzés és -tervezés
IDG5202 A játékosok tapasztalatainak elemzése | 10 ECTS |
2. év
Év (Ez/ezek az egység(ek) az 1. félévben kezdődnek, és a 2. félévben folytatódnak)
Kötelező egységek (minden hallgatónak regisztrálnia kell erre/ezekre az egységekre)
IDG5000 értekezés | 60 ECTS |