Master of Science stratégiai menedzsment és marketing
University of Malta
Kulcs információ
Campus helye
Msida, Málta
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 400 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* Helyi/EU/EGT pályázók: éves beiratkozási díj: 400 euró; Nem EU/EGT-n kívüli pályázók: Összes tandíj: 10 800 Eur
Bevezetés
Tanfolyam információk
- A tantárgy címe: Master of Science in Strategic Management and Marketing
- A tanfolyam kódja: PMSCSMNMRKFTT8
- Utónév: okl. (Melit.)
- Képzettségi szint: Második ciklus
- Nemzeti képesítési keretrendszer szintje: 7. szint
- Időtartam: 3 félév
- Részvételi mód: teljes munkaidőben
- Összes ECTS kredit: 90
- Koordinátor: Emanuel Said
- Beszállító: Gazdasági, Gazdálkodási és Számviteli Kar
Belépők
Tanterv
Tanfolyam áttekintése
A program lehetőséget kínál a résztvevők számára a kritikus gondolkodási készségek és attitűdök fejlesztésére, valamint a naprakész elméletek és gyakorlatok kiegyensúlyozott ismeretére (mélység és szélesség tekintetében), amelyeket a szervezetek bármely iparágban megkövetelnek a modern vezetőktől és marketingvezetőktől. Ennek a megközelítésnek az a célja, hogy segítse a végzetteket vezetőkké válni, akik olyan fegyelmet alkalmaznak és tartanak fenn, ahol a döntéseket a kockázatok akut értékelése után hozzák meg, a piacokról, a versenyről és az ügyfelekről összegyűjtött megbízható és érvényes bizonyítékok alapján, ahelyett, hogy a vezetői divatokra hagyatkoznának.
Minden tanulmányi egység az adott tudományág legújabb gondolkodására és ötleteire támaszkodik, olyan empirikus kutatásokon alapulva, amelyek olyan új területek megjelenéséhez vezetnek, amelyekre a fejlett gazdaságok munkáltatói körében van kereslet.
A program eredménye
Tanulási eredmények
A program segíti a tanulókat a következők fejlesztésében:
- A releváns tudományág legújabb gondolkodásának és ötleteinek kiegyensúlyozott ismerete és megértése olyan új területeken végzett empirikus kutatásokon alapul, mint az emberek teljesítménymérői, digitális elemzés, döntésmodellezés, szolgáltatástervezés és közösségi marketing;
- A fejlett intellektuális készségek a vállalati és marketingstratégiában a lehetőségek és pozíciók konceptualizálásán és érvelésén keresztül nyilvánulnak meg azáltal, hogy megkérdőjelezik a koncepciókat, információkat és adatokat, mint a betekintéshez való hozzáférés, gyűjtés, szűrés és terjesztés alapvető szempontjait a vállalati környezetben;
- Fokozott alkalmasság a vállalati és marketingstratégia szempontjainak megvitatására a közönség széles körében, amelyek a hétköznapi vállalati kontextusban érvényesülnek;
- Kibővített képességek a termék/szolgáltatás jellemzőit, kommunikációt, terjesztést, szolgáltatási szinteket és folyamatokat magában foglaló ajánlatok kreatív koncepciózására különféle piaci körülmények között;
- Kibővített numerikus és kvalitatív elemzési készségek, valamint önálló kutatási projektek lebonyolításának képessége, valamint képesség digitális elemző eszközök alkalmazására a tömegből kiemelkedő marketingkommunikáció létrehozásához és megvalósításához;
- Vállalkozói hajlandóság olyan vállalati stratégiák kreatív megtervezésére és bevezetésére, amelyek az emberi erőforrások összehangolt tervezésében és bevezetésében, az adott marketingműveletek szempontjából relevánsak, valamint
- Képes olyan szolgáltatási ajánlatok tervezésére, amelyek vonzóak a megcélzott ügyfelek számára (a vásárlói betekintés segítségével), és hatékonyan telepítik az erőforrásokat a döntéshozatalba ágyazott akut racionalitás révén, miközben megőrzik az egyensúlyt a merev vállalati és üzleti célok és a társadalom igényei között.
Karrierlehetőségek
A tanfolyam célja
A program azokat az egyéneket célozza meg, akik menedzsment vagy marketing alapképzési diplomával rendelkeznek, és ezeken a területeken terveznek karriert.
Karrierlehetőségek és további tanulmányokhoz való hozzáférés
A program végzett hallgatói számtalan karrierlehetőséget kínálnak a marketingben és a kapcsolódó vezetői szerepekben számos iparágban, helyi és tengerentúlon egyaránt. A konkrét lehetőségek közé tartoznak a gyorsan növekvő ágazatok, például az i-játék, a pénzügyi szolgáltatások és más szolgáltatási szektorok.