
Master of Science in Marketing and Transformative Economy
Lugano, Svájc
IDŐTARTAM
4 Semesters
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje *
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
CHF 4000 / per semester **
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* 30/04/24 a nem EU/EFTA-tagállamok esetében; 30/06/24 az EU/EFTA-tagállamok esetében.
** applicants whose official residence was in Switzerland or Liechtenstein at the time of the final high school exam - Maturità - pay a reduced semester fee of CHF 2,000 per semester
Képtár
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
Kérjük, nézze meg az egyetem honlapját, és tudjon meg többet ösztöndíjainkról.
Tanterv
Felépítés és tartalom
A Marketing és Transzformatív Gazdaság mestere egy kétéves, 120 ECTS kredites program, amely segít a résztvevőknek kritikus elemző és gyakorlati készségek elsajátításában, amelyek szilárd és friss marketing ismereteken alapulnak. A résztvevőknek számítani kell arra, hogy tudatos döntéshozókká váljanak, akik ismerik a különféle piaci helyzeteket és rendszereket (b2b, b2c, b2b2c, c2b, c2c, hozzáférés alapú, ajándékozás és megosztási gazdaság). Arra is számítaniuk kell, hogy a piacok értelmezésében, a hatékony megoldások végrehajtásában, a munkájuk hatásainak előrejelzésében és mérésében a versenyképesség, a pénzügyi és a társadalmi-környezeti teljesítmények tekintetében kiélezhetik képességeiket.
Ez a mester integrálja a két kar legjobb kompetenciáit – a kommunikáció, a kultúra, a társadalom és a közgazdaságtan –, amelyek közös mesterdiplomát adnak ki. Az üzleti világhoz is kapcsolódik a szakemberekkel folytatott kiterjedt együttműködések, vállalaton belüli projektek, nemzetközi versenyek és a végső helyszíni projektek révén.
Az első két félév során az alapkurzusok a marketing- és menedzsmentelméleti keretek széles skáláját, az elemzési eszközöket, módszereket és a marketingterv megvalósításához szükséges végrehajtói karokat fedik le. A harmadik félév lehetővé teszi a résztvevők számára, hogy személyre szabják oktatásukat személyes érdeklődésüknek és szakmai terveknek megfelelően akár Luganóban, akár nemzetközi csereprogramok révén. A választható kurzusok különböző marketing témákat foglalnak magukban, de más mesterszakok kurzusait is tartalmazzák: Építészet, Vállalati kommunikáció, Digitális divatkommunikáció, Informatika, Menedzsment, Közigazgatás és politika.
A negyedik félév során a résztvevők a megszerzett kompetenciákat elméleti kutatási projekt (pl. kutatási dolgozat), tanácsadói projekt (pl. terepprojekt) vagy szakmai gyakorlat helyett alkalmazzák. Emellett egy sor professzionalizáló tanfolyamon is részt vesznek, hogy erősítsék versenyképességüket a munkaerőpiacon.
Rangsorok
NEMZETKÖZI RANCSOK
USI a Times Higher Education (THE) és a Quacquarelli Symonds World University Rankings (QS) listáján, amelyek a világ legnépszerűbb és legismertebb globális rangsorai közé tartoznak – a legfrissebb elérhető adatok:
- QS World University Rankings 2023
Világviszonylatban a 240
(1500 figyelembe vett egyetem közül) - THE World University Rankings 2023
Tartomány 201-250
(1799 figyelembe vett egyetem közül) - A világ legjobb kis egyetemei 2022
15. világszerte
kis egyetemek között. - THE Young University Rankings 2022
57. világszerte
a „fiatal” egyetemek között (50 évnél fiatalabb) - QS Top 50 50 alatt 2021
26. világszerte
a „fiatal” egyetemek között (50 évnél fiatalabb)
U-MULTIRANK 2022
A figyelembe vett mutatók 16 "A" értékével a USI a 3. helyen áll a svájci egyetemek rangsorában (Svájci országjelentés ).
RENDSZEREZÉS TÉMAKÖRÖK SZERINT
A globális egyetemi rangsor mellett a(z) USI jelentős előrehaladást ért el a tantárgyak rangsorolásában:
- A tantárgyi rangsorok
jelentős eredményekkel, különösen a számítástechnika, a klinikai és egészségügyi, valamint a közgazdaságtan területén. - Forschungsmonitoring
magas pontszámokkal a közgazdasági kutatások hatását mérő rangsorban, különösen, ha a terület legrangosabb tudományos folyóirataira hivatkozunk.
A program eredménye
Master of Science in Marketing and Transformative Economy
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Karrier kilátások
A diplomások több száz marketinggel kapcsolatos szakmát integrálhatnak, a cégméret (az induló vállalkozásoktól a multinacionális cégekig), a piacok (b2b, b2c, b2b2c, c2c, c2b stb.) vagy iparági korlátozások nélkül. Az egyéni és társadalmi jólétre való összpontosítás érdekében a program a jóllétre összpontosító iparágakban (művészet és kultúra, kozmetika, divat, pénzügyi szolgáltatások, élelmiszer-ital, egészségügy, biztosítások, gyógyszeripar, sport stb. .) vagy állami és nonprofit szervezetek.
A legkeresettebb profilok a reklám- és tartalommenedzsmenthez, a márkaépítéshez, a (digitális) marketinghez, az e-kereskedelemhez, a PR-hez, az értékesítéshez stb.
A végzettek saját induló vállalkozást is indíthatnak, amelyet USI inkubátora támogat.
Foglalkoztathatósági adatok
- 92,3% foglalkoztatott
- Átlagos munkába állás 2,6 hónap
(64% 3 hónapon belül: 45% érettségi előtt)