12 Ügyfélkapcsolat Master's degrees found
- Mester
- MSc
- Üzleti tanulmányok
- Ügyfélkapcsolat
- Nyugat-Európa 7
- Észak Amerika2
- Ázsia 1
- Közép-Amerika és Karib1
12 Ügyfélkapcsolat Master's degrees found
Kiemelt
Campbellsville University Online
MS az ügyfélélmény terén
- Campbellsville, Amerikai Egyesült Államok
MSc
Teljes idő, Részidő
2 évek
Távoktatás
Angol
A Campbellsville University Online segítségével az ügyfélélmény (CX) mesterképzéssel követheti szenvedélyét, és akár már egy év alatt előrébb léphet karrierjében. A programot a CX-menedzsment vezető hangjai tervezték, hogy biztosítsa a karrierre kész kész készségek kiépítését az ügyfélismeretek és az operatív tervezés integrálásához. Felkészülten fogsz diplomázni, hogy magabiztosan letehesd a Customer Experience Certified Professional (CXCP) vizsgát, és előrébb lépj a karrieredben. Tudjon meg többet.
Kiemelt
EAE Madrid
Az ügyfélélmény és az innováció mestere
- Madrid, Spanyolország
Mester
Teljes idő
10 hónapok
Az egyetemen
Spanyol
Az EAE Business School Madridban az Ügyfélélmény és Innováció mestere célja, hogy szilárd tudással rendelkező szakembereket képezzen az innovációs folyamatok sikeres vezetéséhez. Ez a mesterképzés mindent összehoz, amire a jövő innovációs vezetőinek és a termék- és szolgáltatásfejlesztéssel foglalkozó szakembereknek szüksége van, mindig nagyon gyakorlati szempontból.
Kiemelt
EM Strasbourg Business School
Program Grande Ecole
- Strasbourg, Franciaország
Mester
Teljes idő
2 évek
Az egyetemen
Angol, Francia
A Grande Ecole (PGE) program kiválasztása az EM Strasbourgban azt jelenti, hogy elkötelezzük magunkat egy olyan képzési program mellett, amely ötvözi a szakmai és személyes fejlõdést, a tudományos kiválóságot és a nemzetközi elmélyülést olyan szakokkal, mint a közgazdaságtan, a marketing és az ügyfélkapcsolatok stb. hallgatóink profilja a PGE filozófia. Az elméleti ismeretektől a gyakorlati know-how-ig szilárd szakmai és operatív tapasztalatokat fog fejleszteni. Ennek a programnak az előnye? Erős támogatás a személyes fejlődéshez.
Kiemelt
EUDE, Escuela Europea de Dirección De Empresas
Mester a digitális marketingben és az ügyfélélményben (CX)
- Madrid, Spanyolország
Mester
Teljes idő
9 hónapok
Távoktatás
Spanyol
Az Ügyfélélmény Mestere révén technikai ismereteket szerezhet az UX, a felhasználói felület és az AI területén, ma hozzáférhet az alapvető szoftvereszközökhöz, és megtudhatja, hogy mindezek a készségek hogyan javíthatják profilját egy olyan piacon, amely hibrid szakembereket igényel, ötvözve tudásüzleteiket de szilárd technikai alapokkal is.
Kiemelt
ESIC Business & Marketing School
Fast-track counseling
Élethosszig tartó képzés mestere az ügyfélélmény és az innováció területén
- Madrid, Spanyolország
Mester
Teljes idő
12 hónapok
Az egyetemen
Spanyol
Fast-track counseling
Készüljön fel a vállalkozások átalakítására az ügyfélélmény innovációjával. Ez a Marketing Menedzsment program, amely az Omniexperience ügyfélélményre specializálódott, a Disruptive Innovation víziója szerint épül fel. A program egy szilárd stratégiai, elemző és multidiszciplináris-transzverzális vezetői jövőkép megszerzésén alapul, ember-ügyfélközpontú orientációval.
Kiemelt
NOVA IMS - Information Management School
Fast-track counseling
Adatvezérelt marketing mesterképzés, marketingkutatás és CRM specializációval
- Lisbon, Portugália
Mester
Teljes idő
2 évek
Az egyetemen
Angol
Fast-track counseling
Az adatvezérelt marketing mesterképzési program marketingkutatásra és CRM-re szakosodott, hiánypótló a vezetők, műszaki személyzet és más marketingszakértők magas szintű képzésében. Kifejezetten a műszaki személyzetet és piackutatókat, valamint az ügyfélkapcsolat-kezeléssel foglalkozó szakembereket célozza meg.
Kiemelt
University of Economics in Katowice
Európai mesterképzés ügyfélkapcsolati marketingből (MERCURI)
- Katowice, Lengyelország
Mester
Teljes idő
2 évek
Az egyetemen
Angol
A MERCURI egy kétéves program, amely az ügyfelek és a vállalatok/márkák közötti kapcsolatok kritikus jellegére összpontosít. A program megismerteti a hallgatókkal az ügyfelek viselkedésének összetettségét és azok meghatározó tényezőit, és elmagyarázza a piaci döntések és stratégiák meghozatalának szabályait, feltételeit és alapjait. Mint ilyen, a program lehetővé teszi a hallgatóknak, hogy szélesebb perspektívát kapjanak az ügyfelek és a vállalatokkal való kapcsolatuk jobb megértése alapján.
Kiemelt
The Hong Kong Polytechnic University School of Design
Master of Design (Smart Service Design) (SSD)
- Hung Hom, Hongkong
Mester
Teljes idő, Részidő
1 év
Az egyetemen
Angol
A Master of Design (Smart Service Design) (SSD) egy interdiszciplináris szakterület, amely az üzleti, a technológia és az emberi találékonyság kereszteződésén alapuló tervezésre összpontosít, hogy értelmes szolgáltatási beavatkozásokat hozzon létre a szélesebb társadalmi és üzleti kihívásokra.
Michigan State University
MSc in Customer Experience Management
- East Lansing, Amerikai Egyesült Államok
MSc
Távoktatás
Angol
IE University
Mester az ügyfélélményben és az innovációban
- Madrid, Spanyolország
Mester
Teljes idő
10 hónapok
Az egyetemen
Angol
Az Ügyfélélmény és Innováció mestere három kifejezésre oszlik, és négy pillérből áll: Üzlet, technológia, emberközpontú tervezés és Innolabs. Megtudhatja, hogy a fogyasztói betekintések hogyan vezetnek hatásos üzleti döntéseket, és megértheti a teljes képet. Megtanulja hasznosítani a legújabb technológiákat, hogy javítsa az ügyfélélményt, és elképzelje a még nem létező jövőt. Felfedezi, mit nevezünk kívánatosnak, és hogyan vesszük figyelembe az emberi tényezőket, hogy a megfelelő dolgot, a megfelelő utat a megfelelő emberek számára hozzuk létre. A gyakorlati, transzverzális Innolabs lehetővé teszi, hogy csapatokban dolgozzon olyan területeken, mint a kreatív folyamat, az adaptív vezetés, a prototípus készítés, a tervezési gondolkodás és a betekintés.
ESPM – Brasil
Viselkedés- és fogyasztótudományi mester
Mester
Részidő
3 félévben
Az egyetemen
Portugál
Megérteni és megérteni az új gyakorlatokat a vásárlási úton, valamint a termékek és szolgáltatások fogyasztási szakaszaiban: a felfedezéstől a kutatási, elemzési és beszerzési folyamatig, a tapasztalat, a fogyasztás és az ártalmatlanítás megértéséhez. Kövesse nyomon, értse meg és előre jelezze a piaci változásokat és trendeket, a fogyasztást, az életmódot és a vásárlási szokásokat az omnichannel korszakban.
American University (Universidad Americana (UAM))
Az ügyfélszolgálat és a támogatás mestere
- Panama City, Panama
Mester
Az egyetemen
Spanyol
Átfogóan képezze az ügyfélszolgálat és attitűdök mesterképzésének diplomáját, felruházva ismeretekkel, készségekkel, attitűdökkel és értékekkel, amelyek integrálva lehetővé teszik számukra, hogy kreatívan és dinamikusan járuljanak hozzá ezen a területen a szakmai gyakorlatban kompetensen, akiknek sikerül kiépíteniük és szolgáltatásaikat magas szintű kiválóság, értelmezésük, alkalmazásuk és innovációjuk révén. Arra ösztönzi a hallgatót, hogy szerezzen ismereteket, fedezze fel az erősségeket és gyengeségeket, mutasson be alternatív megoldásokat számos lehetőség felhasználásával, amelyek segítenek megoldani a szolgáltatásokat és az ügyfélszolgálatot érintő problémákat és vitákat.
Válaszolj néhány kérdésre, és mi megkeressük neked a megfelelő képzéseket!
Népszerű oklevéltípusok
Népszerű képzésformátumok
Mester Programok ban ben Üzleti tanulmányok Ügyfélkapcsolat
Miután megszerezte a diplomát, vagy más egyetemi diploma, lehetőség van a diákoknak, hogy folytassák tanulmányaikat, hogy megszerezzék további előnyöket pályájuk. A mélyebb megértését és elsajátítását a választott szakterületen lehet elérni megszerezte a diplomáját.
Mi a Mester Ügyfélkapcsolati? Szemben egy tipikus szak üzleti, tanul ügyfélkapcsolati elemeket tartalmaz, interperszonális készségek. Ez a fajta program tartalmaz sok általános üzleti tanfolyamok, mint a számvitel, pénzügy, marketing, és erőforrás-gazdálkodás, valamint a tanfolyamok kapcsolatos kommunikáció, beleértve a szociális hálózatok, telefon technikákat, és az ügyfél egyetértés. A diákok, akik belépnek az ilyen program szakosodott pályájuk.
Amellett, hogy a minősítő diákok karrierjük, diplomáját programok segítenek a tudósok fejleszteni kiváló kommunikációs készség, amelyek alkalmazhatók minden helyzetben.Emellett a diákok kihasználhatják a különös hangsúlyt, hogy milyen mértékben, hogy felkészüljenek a kívánt karrier hangsúly.
A konkrét oktatási programot választott nagymértékben befolyásolja a költségek kereső a mester fokozatot ügyfélkapcsolatok. Tény, hogy a ország tanulmány is szerepet játszik annak meghatározásában tandíjat. Lesz felkészültebbek, ha tartani a költségeket szem előtt, miközben kutatja programokat.
Míg az interperszonális készségek terén ügyfélkapcsolati szak segít végzettségűek sokféle pozíciót, a tipikus területén diplomások ez a program az értékesítés. Lehetőség van, hogy működjön együtt az állami és magántársaságok, mint egy értékesítési munkatárs, értékesítési menedzser, account manager, vagy értékesítési képviselőjével. A szükséges kommunikációs készség is, hogy az ilyen típusú diplomások vonzó vezetői pozíciókban.
A folyamat megkezdéséhez kereső a diplomáját ügyfélkapcsolatok, akkor a legjobb, amit először talál egy programot, amely megfelel az Ön igényeinek. Keresse meg a programot az alábbiakban és a kapcsolattartó közvetlenül a felvételi irodában, az iskola választott kitöltésével a vezető formában.