145 Master's degrees in Argentína
- Mester
- MSc
- MA
- Dél-Amerika
- Argentína
- 14539131155More in Dél-Amerika
- Kolumbia246
- Brazília158
- Chile77
- Peru32
- Francia Guyana10
145 Master's degrees in Argentína
University of Bologna in Argentina
Master in International Relations. Európa és Latin-Amerika
- Buenos Aires, Argentína
Mester
Teljes idő
1 év
Az egyetemen
Spanyol, Olasz
A mester olyan elméleti és gyakorlati képzést, hogy megértsék, kezelésére, megoldására és előre problémák és a politikai-intézményi, gazdasági és stratégiai változások a kormányzati szervek és a magáncégek kapcsolódó nemzetközi kapcsolatok, különös tekintettel a latin-amerikai és Európában.
Mente Argentina
Master Újságírás: Buenos Aires, Argentína
- Recoleta, Argentína
- Buenos Aires, Argentína
Mester
Teljes idő
Az egyetemen
A Mente Argentina Master program Újságírás célja a diákok a világ minden tájáról, akik nem csak szeretnénk, hogy egy mester az újságírás, hanem azoknak, akik egy
Aden
Online mester a Big Data és az üzleti elemzés terén
- Online
Mester
Teljes idő
Távoktatás
Spanyol
A Big Data & Business Analytics mesterképzést úgy alakították ki, hogy a hallgatókat azoktól a koncepcióktól és alapoktól, amelyek új technológiákhoz vezettek, szakemberekké váljanak, akik képesek nagy mennyiségű adat összegyűjtésére, adaptálására és feldolgozására, valamint fejlett elemzésére. bármilyen típusú ágazatban vagy iparágban.
Universidad Nacional De San Martin
Környezetgazdálkodási mester
- San Martín, Argentína
Mester
Az egyetemen
Spanyol
Általános cél Magas szintű tudományos és szakmai képzés biztosítása a környezetgazdálkodással kapcsolatos kérdések kutatása és oktatása terén; valamint a környezetvédelmi politikák tervezéséhez és értékeléséhez szükséges politikai, társadalmi, gazdasági, közigazgatási, jogi, szervezeti és instrumentális szempontok elemzésében. Konkrét célkitűzések-Ismeretterjesztés az állam-társadalom-természet kapcsolatok dinamikájáról, azok kontextusáról, amelyekben ezek kibontakoznak, és az ezekkel kapcsolatos folyamatokról. - Képzés az államon belüli dinamika fogalomalkotására és empirikus elemzésére, a környezetirányítási apparátus formálási folyamatára és az egységei között létrejött kölcsönös függőségi kapcsolatokra. - Képzés a kutatás és a környezetgazdálkodás minőségi és mennyiségi módszereinek és technikáinak kezelésében. - Olyan tevékenységek kifejlesztése, amelyek elősegítik a multidiszciplináris csapatokban dolgozó diákok elemző, kritikus és kreatív képességét, és esettanulmányokon keresztül próbálják integrálni elméleti és módszertani ismereteiket. - A tantervek kidolgozására és a pedagógiai technikákra vonatkozó speciális oktatás biztosítása a tanárok és a környezetgazdálkodási tanfolyamok oktatóinak képzése céljából.
Universidad Nacional De Salta / National University Of Salta
SPECIALIZÁCIÓ A BÜNTETŐI BÜNTETŐHIVATAL (EFPA)
- Salta Province, Argentína
Mester
Az egyetemen
Spanyol
célkitűzések Olyan ügyvédek képzése, akik szakmai pályafutásukat vagy annak egy részét szeretnék fejleszteni hazánk Ügyészségein belül. Rendszeres nézet biztosítása az igazságügyi intézményekről, különös hangsúlyt fektetve az Ügyészség helyére és szervezeti irányítására. Biztosítson elméleti és gyakorlati eszközöket a hallgatók számára a modern bűnügyi jelenségek okozta kihívások kezelésére. Végezzen el elméleti és gyakorlati képzést szakmai hozzáállással a Salta Tartományi Ügyészség vagy a Nemzet Ügyészsége különböző irodáiban. Biztosítson olyan munkakészségeket, amelyek célja olyan speciális készségek fejlesztése, amelyekben a tanfolyam során megszerzett ismereteket alkalmazzák, még azok számára is, akik már az ország ügyészségei.
Universidad Nacional De Quilmes
Terület- és városfejlesztési mester
- Bernal, Argentína
Mester
Az egyetemen
Spanyol
A mesterképzés fő célja az, hogy a diplomásokat a szociális, gazdasági és területi tudományokkal kapcsolatos tudományágakban képezze tudományos kiválósággal, hogy cselekedjen, tanácsot adjon, kutatást végezzen és oktatást generáljon a területi és városfejlesztéssel és a regionális, nemzeti és nemzetközi szférában . Konkrét célkitűzései a következők: • Kritikusan reflektálnak a területfejlesztési folyamatokra, és előnyben részesítik a kutatási és fejlesztési tevékenységeket annak érdekében, hogy elmélyítsék és rangsorolják az elméleti-módszertani vitát és annak alkalmazását a szakmai területen. • Interdiszciplináris szempontból megszilárdítani a különböző tudásterületekről származó tanárok és kutatók képzését, akik a területfejlesztés problémájára összpontosítanak. • Az emberi erőforrásokat olyan kutatásokra kell képezni, amelyek megfelelő képesítési szinttel rendelkeznek ahhoz, hogy pozitív hatást fejtsenek ki a professzionális tudományos és tudományos termelésre, különösen az elméleti problematizálás, a gazdasági-pszichológiai-térbeli interdiszciplinaritás, a területi és városi tervezés és rendezés területén. • Akadémiai és szakmai kiválósági képzés elérése, amely bizonyítja az elemzési, tanulmányozási és beavatkozási képességet a különböző cselekvési területeken, hogy olyan társadalmi folyamatokat vezessen a területen, amelyek egyesítik: a kiválóság kutatását, a minőségi tanítást, a társadalmi felelősséget és a tudás alkalmazhatóságát társadalmilag és környezetileg fenntartható és méltányos fejlődés. • Kognitív készségek létrehozása elméleti, módszertani és operatív szinten a városi és területi kérdések kutatási politikájának megtervezéséhez és irányításához, valamint azok alkalmazhatóságához a regionális és helyi szintű fejlesztési és tervezési programokhoz és projektekhez. • Olyan szakemberek képzése, akik hozzájárulnak az intézmények megerősítéséhez, az egyetemi és kutatási területek modernizálásához, valamint a helyi és regionális önkormányzatokhoz, társítva a helységeket, közösségeket és régiókat fenntartható fejlődésük érdekében. • Hozzájárulás az elemzési kapacitások kiépítéséhez az irányítás megerősítése és a stratégiai kompetenciák generálása érdekében a társadalmi szereplők szintjén, területi alapon, hogy összekapcsolják a gazdasági, társadalmi, politikai, környezeti és kulturális kezdeményezéseket a helyi és regionális fejlesztési folyamattal.
Universidad Nacional De Lomas De Zamora
Mester az integrált irányítási rendszerekben
- Lomas de Zamora, Argentína
Mester
Az egyetemen
Spanyol
A mesterképzés célja az integrált irányítási rendszerek szakértőinek képzése, mind a termelési, mind a szolgáltatási ágazat számára, széleskörű ismeretekkel és erős elméleti alapokkal, valamint módszertani és gyakorlati alkalmazásával a különböző ipari és szolgáltatási környezetekben történő fejlesztéshez. A karrier tudományos szintű kiválóságot kínál, amely a kutatásra és a technológiaátadásra irányul a munkahelyi problémák megoldása érdekében. Az integrált irányítási rendszerek mesterének végzősei elméleti és gyakorlati háttérrel rendelkeznek, amely lehetővé teszi az integrált irányítási rendszerek végrehajtási, értékelési, irányítási és auditálási folyamatainak megfelelő elemzését, tervezését, tervezését, fejlesztését, nyomon követését és értékelését. ipari és szolgáltató szervezetek.
Universidad Nacional De Jose C. Paz (UNPAZ)
SPECIALIZÁCIÓ AZ EGYETEMI TANÍTÁSBAN
- José C. Paz, Argentína
Mester
Az egyetemen
Spanyol
Az egyetemi oktatás szakterületét a 229/16. Sz. Rektori határozat hozta létre, és a Felsőbb Tanács 66/16. Sz. Határozata érvényesítette. A határozat ideiglenes hivatalos elismeréssel rendelkezik a 2018-127-APN-MECCYT határozattal, és az Egyetemi Értékelési és Akkreditációs Nemzeti Bizottság (CONEAU) által a 471/17. Sz. Ez a posztgraduális diploma az első akkreditált UNPAZ. A tanárképzést az intézménypolitika, valamint az egyetemi intézmény tudományos politikájának tágabb összefüggésében kell elhelyezni. Ebben az értelemben a szakirány arra törekszik, hogy teret teremtsen a politikákról és az egyetemi oktatásról szóló kritikus és sokrétű ismeretek elmélkedéséhez és építéséhez, egy komplex és heterogén intézményben, és előmozdítsa a közös keretek keresését, amelyek lehetővé teszik a központi célok megfogalmazását, amelyek a A José Clemente Paz Nemzeti Egyetem tegyük fel, hogy az azt fenntartó város igényeivel kapcsolatos, tudományos színvonalon és társadalmi befogadással kapcsolatos formatív javaslatokat kínál, amelyek megfelelnek az ágazat jelenlegi oktatási politikájának. Az egyetemi tanítás szakosodása hozzájárul az egyetemi oktatás professzionalizálódásához, és befolyásolja az oktatási gyakorlatok és tanítási folyamatok javítását, mivel lehetővé teszi a különböző pedagógiai gyakorlatok és beszédek megfogalmazását, amelyek a José Clemente Paz Nemzeti Egyetem különböző diszciplináris területeiről tükröződnek. Előnyben részesíti az egyetemi oktatás területén felmerülő problémák azonosítását, mivel módszertani eszközök és stratégiák sorozatát teszi elérhetővé, amelyek az egyes helyzetek egyediségében megfogalmazva lehetővé teszik a tanárok számára, hogy reflexió keretében megoldásokat készítsenek. az akcióban és az akcióban.
Universidad Nacional De General Sarmiento
Városi Tanulmányok Mester
- Los Polvorines, Argentína
Mester
Az egyetemen
Spanyol
A város és a terület kérdései kiemelt helyet foglalnak el a nyilvános és tudományos napirenden. A városi és regionális átalakulások, a gazdaságok átszervezése, a szegregáció és a társadalmi-térbeli széttagoltság folyamatai, valamint a közpolitikák megfogalmazásával járó kihívások több tudományterületet is kihívást jelentenek, és új elméleti-módszertani megközelítések kialakítását igénylik. A várostudományi program (PEU) mestere és doktori címe magas kihívást jelentő erőforrások képzésével kíván megfelelni ennek a kihívásnak, amelyek képesek teljesíteni a tudomány és a technológia rendszerein belül, valamint a terület tervezésével és kezelésével megbízott ügynökségeken belül. Az UNGS intézményi keretei biztosítják ennek a posztgraduális fokozatnak a feltételeit. Megalakulása óta a várostudomány problémája a kutatás és oktatás egyik fő tengelyévé vált, amint az az Instituto del Conurbano (ICO) létrehozásában is megnyilvánult.
Universidad Nacional De Formosa Argentina
Az egyetemi tanítás szakterülete
- Avenida Doctor Luis Gutniski, Argentína
Mester
Az egyetemen
Spanyol
A Formosa Nemzeti Egyetemtől függő bölcsészkar a régió humán és szakmai fejlődésének kulcsfontosságú intézménye. A képzést a tudomány minden területén alkalmazzák, tanárokat, pszichopedagógusokat és diplomásokat, valamint leendő oktatóikat képezik. Az egyetemi közösség fontos szolgáltatásokhoz is hozzáférhet, amelyek fő célja az egyetemi hallgatók szerepének megkönnyítése.
Universidad Nacional De Córdoba - National University of Córdoba
Demográfiai mester
- Córdoba, Argentína
Mester
Az egyetemen
Spanyol
Hajlamos arra, hogy szilárd elméleti és módszertani képzettséggel és kritikus képességekkel rendelkező szakembereket képezzen a társadalmi-gazdasági és demográfiai folyamatok kölcsönhatásáról, és képes beavatkozni a politikák döntéshozatalába, tervezésébe, végrehajtásába és értékelésébe. Képzést kapnak interdiszciplináris csapatokban való munkavégzésre, ami nem azt jelenti, hogy több tudományterületet elsajátítanak, hanem azt, hogy rugalmasan együttműködhetnek más szakemberekkel a problémák kezelésében, valamint a demográfiai inputok társadalmi, gazdasági és politikai forgatókönyvbe történő beépítésében. hadd vizsgálják meg.
Universidad Nacional De Catamarca
A távközlési szolgáltatások stratégiai menedzsmentjére szakosodott
- Catamarca, Argentína
Mester
Az egyetemen
Spanyol
technológiai ismeretek fejlesztése, az alapképzés befejezése és integrálása, a telekommunikációs hálózatok mindenféle megértésének elősegítése, amely magában foglalja a projekttervezés és -menedzsment szempontjait, a megfelelő kapcsolatokat a régió földrajzaival, és általában a vállalatok, gyárak igényeihez igazított kommunikációt, és általában a polgárok. A vezetői kapacitás ösztönzése a vállalat szervezetének (adminisztráció és kormányzat) jellemzőinek és a hozzá kapcsolódó technológiáknak a megértésével.
Universidad Fasta Distancia
Szakterület az oktatási projektek tervezésére és stratégiai menedzsmentjére
- Mar del Plata, Argentína
Mester
Az egyetemen
Spanyol
A specializáció a következő képzési célok szerint épül fel: A projektmenedzsment módszertanának beépítése az innováció és a képzés területén. Erősítse meg az alapvető készségeket és módszertani erőforrásokat a projektek elemzéséhez, megfogalmazásához, tervezéséhez, irányításához, finanszírozásához és értékeléséhez. Biztosítsa a szükséges eszközöket az információs és kommunikációs rendszerek döntéshozatalban való használatához. Ismerje fel a projekttervezés és -menedzsment fő elméleteit és trendjeit. Támogassa a képzési terület szisztematikus elképzelését.
Universidad Fasta
A jogi orvoslás szakterülete
- Mar del Plata, Argentína
Mester
Az egyetemen
Spanyol
Az UFASTA Orvostudományi Karának Jogi Orvostudományi Szakembere posztgraduális pályafutása célja, hogy magas szintű tudományos szakszerűséggel rendelkező, igazságos és etikailag megbízható orvosszakértőket képezzen, akik segítenek a jogi ügyekben felmerülő kérdések megoldásában, részt vesznek a szakértőben vizsgálat, ami létfontosságú az ügyek megoldása szempontjából.
Universidad de la Defensa Nacional
A hadtörténet mestere
- 266, Argentína
Mester
Az egyetemen
Spanyol
Időtartam: 2 év. Szemtől szembeni modalitás.
Válaszolj néhány kérdésre, és mi megkeressük neked a megfelelő képzéseket!
Népszerű oklevéltípusok
Népszerű képzésformátumok
Mester Programok ban ben Argentína
Argentína a szíve a felsőoktatás, különösen a saját kutatás-orientált tananyag. Ez lehetővé tette a diákok, hogy a gyakorlati tudás és készségek, hanem fokozott gyakorlati ismeretek alkalmazását. Ez segített a tudósok, hogy megoldást az ország problémáit.
A mestert a hallgatók a graduális képzés befejezése után szerezhetik meg. A mesterdiploma feltétele 12-18 egyetemi kurzus sikeres abszolválása, melynek gyakran részét képezi több átfogó vizsga és/vagy egy szakdolgozat elkészítése.