Keystone logo

Szűrők

  • Mester
  • MSc
  • MA
  • Divat
  • Divat üzlet
  • Divatmenedzsment
Szakirányok
  • Divat (5)
  • Vissza a fő kategóriához
Helyszínek
További helyszínek keresése
Végzettség típusa
Időtartam
Tanulási tempó
Nyelv
Nyelv
Tanulmányi formátum

5 Mester Programok ban ben Divat Divat üzlet Divatmenedzsment 2024/2025

Szűrők

Mester Programok ban ben Divat Divat üzlet Divatmenedzsment

A mester program népszerű út a diákok számára, akik szeretnék folytatni az oktatás után szerzett egyetemi diploma. Mivel gyakran részmunkaidőben áll rendelkezésre, a jelenlegi szakemberek számára is lehetséges, hogy még tovább dolgozhassák ismereteiket.

Mi a mester a divatirányításban? Ez a program célja a divat-szerelmeseinek, akiknek van egy üzleti dolog. A legtöbb program ötvözi a divat tanulmányozását a kommunikációval, a márka menedzsmenttel és a divatvásárlási eszközökkel és módszerekkel. A diplomások képesnek kell lenniük előre megjósolni és felismerni a technológiai, gazdasági és társadalmi változásokat az üzleti életben és megvalósítani a képzeletbeli megoldásokat. Az osztályok magukban foglalhatják a luxusvállalatok marketingstratégiáit, a divat, a divattervezés és kutatás pszichológiai és történelmi szempontjait, valamint a cégek és márkák gazdasági teljesítményét.

A diákok, akik folytatják ezt a fokot előnyös számos módon. Erős analitikus és döntéshozatali készségeket fejlesztenek ki. Azt is megtanulják, hogyan hatékonyan kommunikáljanak és javaslatokat nyújtsanak mind vizuális, mind írásos formában.

A tandíj költsége nem tarthatja vissza a hallgatókat az álomképzés folytatásához. Mivel a díjak intézményenként változhatnak, a diákoknak hívniuk kell magukat, és kérhetnek konkrét pénzügyi követelményeket. Az online osztályok is segíthetnek csökkenteni a költségeket.

A mesterképzésen a divatirányítás számos különböző karriert eredményezhet a divatiparban. Egyes professzionális címek közé tartozhatnak a termékmenedzser, a divatbemutató, a divatvásárló és a kiskereskedelmi menedzser. Egyes diplomások úgy dönthetnek, hogy az eseménytervezés, a PR-tevékenységek vagy a marketing területén dolgoznak. A munkaadók lehetnek tervező ügynökségek, divatmárkák, kiskereskedelmi üzletek vagy magazinok. Egyes egyének önállóan is dolgozhatnak tanácsadói alapon.

Mivel ez az oklevél az egész világon az iskolákban szerezhető be, a diákok itt is elérhetik őket. Keresse meg az alábbi programot, és lépjen kapcsolatba közvetlenül az Ön által választott iskola belépési irodájával a nyomtatvány kitöltésével.