12 Foglalkozásterápia Master's degrees found
- Mester
- MSc
- MA
- Egészségügy
- Fizioterápia
- Foglalkozásterápia
- Észak Amerika9
- Ázsia 3
12 Foglalkozásterápia Master's degrees found
Centre for Specialization in Development and Education (Centro de Especialidades en Desarrollo y Educación)
A játékterápia mestere
- Chihuahua, Mexikó
MSc
Az egyetemen
Spanyol
Az érzelmi és kapcsolati élet az emberben a siker sarokkövévé válik minden olyan területen, ahol szakmai vagy társadalmi fejlődésük van. Az a családi környezet, amelyben a gyermekek a fogantatás pillanatától kezdve fejlődnek, nyomot hagy az emberré válás folyamatában, mivel minden beérkező vagy be nem vett inger meghatározza, hogy milyen ember lesz. A nagy nyomás, amellyel a mai világban szembesülünk, elfeledteti velünk, hogy az élet félelmetes élmény, amelyből nem mindig tudjuk kihozni minden gazdagságát. Az emberi lény egyik alapvető jellemzője a projektív aspektusa, vagyis a projektek végrehajtásának képessége. És nem csak ez, hanem lényegében az a képesség, hogy saját életedből projektet készíts. Nem könnyű megszervezni az életünket. Egyrészt a rutin és a kényelem holt súlya rituális és szinte mechanikus ismétlésekhez vezet, másrészt bizonyos apátia és konformizmus passzivitásra késztet bennünket, és eltérít az olyan egészséges perspektíváktól, mint a képzeletünk használata és az elképzeléseink fejlesztése. kreatív képességek. A gyerekek játékon keresztül tesztelik a világot és tanulnak róla. Ezért a játék elengedhetetlen az egészséges fejlődéshez. A gyermekek számára a játék komoly ügy, és meghatározott célja van, amely révén szellemileg, fizikailag és társadalmilag fejlődnek. A játék a gyermek önterápiájának formája, amelyen keresztül gyakran előtérbe kerülnek a zavarok, szorongások és konfliktusok. A játék biztonságán keresztül a gyerekek kipróbálhatják új létmódjukat. A játék létfontosságú funkciót jelent a gyermek számára. Ez sokkal több, mint az a komolytalan, gondtalan és élvezetes tevékenység, amelyet általában a felnőttek tartanak. A játék (is) szimbolikus nyelvként szolgál. A gyerekek sok mindent átélnek, amit még nem tudnak kifejezni a nyelven, ezért a játék segítségével megfogalmazzák és asszimilálják a tapasztaltakat. A jól használt játék nélkülözhetetlen eszközként szolgál a szakemberek számára, amely lehetővé teszi a gyermek jobb megismerését, ez a tanítási-tanulási folyamat alapvető eleme, és mindenekelőtt a gyermek fejlődését, alkalmazkodását és önigazolását képviseli. A játék csökkentheti az ijesztő és traumatikus eseményeket, enyhíti a szorongást és a feszültséget. A játék általában egy eszköz arra, hogy megtanulják értékelni a társadalmi interakciót, megtanulják kezelni a különböző érzelmi válaszokat és személyes érzéseket. A jól megtervezett játék növeli a gyermek részvételi hajlandóságát, és készen áll az új törekvésekre. A gyermek játék közben kommunikál, ezért a nyelvükön kell beszélni A játék révén a gyermek eltávolodik a való világtól, és meg tudja érteni azt a világot, amely nem a sajátja: a "felnőtt" világa, ami viszont formálja a gyermekét. saját személyisége. Ezért a gyermeki játék alapvető fontossága, a megfelelő módon játszó gyermek felnőtt lesz, aki konstruktívan és kreatívan integrálódik a valóságba. A játék révén a gyermek fizikailag és mentálisan jóváhagyja magát, és ez lehetővé teszi számára az autonómia megszerzését és megerősítését. A játék életkorától függetlenül elengedhetetlen az emberek számára, mivel a gyermek által lehetővé tett változások és folyamatok továbbra is érvényes normák a fiatalok és a felnőttek számára, még az idősek számára is.
Nishikyushu University
Rehabilitációs tudomány (mesterképzés)
- Ogimachi, Japán
Mester
Az egyetemen
A Rehabilitációs Tudományok Tanfolyam megfelelő tanfolyamokat hoz létre annak érdekében, hogy a hallgatók elsajátítsák a szükséges ismereteket, technikákat és kutatási képességeket annak érdekében, hogy gyakorlatilag hozzájáruljanak a fogyatékossággal élő emberek társadalmi részvételéhez és a regionális életmód támogatásához.
Saitama Prefectural University
A rehabilitációs tudomány mestere
- Koshigaya, Japán
Mester
Az egyetemen
Azok a szakemberek, akik megfelelő egészségügyi és szociális szolgáltatásokat nyújtanak integrált formában, miközben széleskörű szakértelemmel rendelkeznek bizonyos területeken, nagy igényt támasztanak a saitamai lakosok egyre bonyolultabbá és diverzifikáltabb egészségügyi és egészségügyi jólét iránti igényeire.
Abilene Christian University College of Education and Human Services
A FOGLALKOZÁSI TERÁPIA TUDOMÁNYMestere
- Abilene, Amerikai Egyesült Államok
MSc
Teljes idő
Az egyetemen
Angol
A Munkaterápia Küldetés Master of Science felkészíti a foglalkozás-terápiás hallgatókat arra, hogy kritikusan, missziósan és globálisan gondolkodjanak és cselekedjenek a keresztény szolgálatban és vezetésben az adott közösségben.
Belmont University
Mesterfoglalkozás a foglalkozási terápiában (MSOT)
- Nashville, Amerikai Egyesült Államok
Mester
Az egyetemen
Angol
A mesterképzési programot kizárólag engedélyezett foglalkozási terápiás asszisztenseknek (OTA-k) tervezték, akik az NBCOT által megszerezték az első tanúsítást is. Korlátozott számú hely áll rendelkezésre a programban azoknak a gyógytornász asszisztenseknek (PTA) is, akik foglalkozási terapeutával dolgoztak. A teljes munkaidős programot gyorsított formában kínálják.
Barry University College of Nursing and Health Sciences
MS FOGLALKOZÓ TERÁPIÁBAN
- Miami Shores, Amerikai Egyesült Államok
MSc
Az egyetemen
Angol
A Barry Egyetem foglalkozási terápiás programja innovatív tantervet kínál, amely Master of Science fokozathoz vezet, és felkészíti Önt regisztrált foglalkozási terapeuta képesítésre. Az egyetemen végzett foglalkozási terápiás tanfolyamokat minden hónap két hétvégéjén ősszel, tavasszal és nyári félévben tervezik, hogy a felnőttek továbbra is dolgozhassanak vagy családjukat nevelhessék, miközben felkészültek a szakmai karrierre. A program integrálja a személyes és a távoktatást. A hallgatók az első tanulmányi év után egy 12 hetes teljes munkaidős terepmunkát végeznek egy általános rehabilitációs vagy szakképzett ápolási központban, a második év után pedig egy másik teljes munkaidős terepmunkát. A program két és fél év alatt teljesülhet. A tapasztalati tanulásért vagy munkatapasztalatért nem jár kredit. A hallgatóknak számítógéphez való hozzáféréssel és webkamerával kell rendelkezniük. A Barry Egyetem karja foglalkozási terapeutaként dolgozik, hétvégén tanít. Elkötelezettségük az alternatív oktatás iránt a felnőtt tanulók számára egyedülállóvá teszi őket.
Tennessee Wesleyan University
A munkaterápia mestere
- Athens, Amerikai Egyesült Államok
Mester
Az egyetemen
Angol
A foglalkozási terapeuták segítenek felépíteni és helyreállítani az emberek rutinját, így továbbra is virágzó jövőt kovácsolhatnak. A Tennessee Wesleyan MOT programján belül megszerzi azokat az ismereteket és készségeket, amelyek átalakítják az életet, és jelentős hatást gyakorolnak a fizikai, fejlődési, társadalmi vagy érzelmi kihívásokkal küzdő egyének mindennapi életére. A program ismertetése A Tennessee Wesleyan University Mester program (MOT) magas színvonalú, élvezetes programot kínál a hallgatók számára, amely felkészíti őket a munkaterápiás jövedelmező karrierre. A vonzó és karrier-központú MOT program szigorú tanfolyamokat tartalmaz, amelyek a foglalkozás-terápiás szakma elméletére, kutatására, bizonyítékokon alapuló gyakorlatára és etikájára összpontosítanak. Azok a hallgatói hallgatók, akik részt akarnak venni a Munkaterápiás Mester programban, elvégezhetnek egy alapképzést a TWU-n a mozgástudományban, a foglalkozás előtti terápiára koncentrálva. Foglalkozási terápiás tanúsítás A MOT program célja, hogy segítsen Önnek egy átfogó, vezetésközpontú, érdekvédő gondolkodású munkaterápiás gyakorlattá válni, és sikeresen eljutni az Országos Testületen a Munkaterápiás Vizsgán. A foglalkozás-terápiás program tantervének részvételével és sikeres teljesítésével teljes körűen felkészült lesz arra, hogy kielégítse ügyfelei sokféle foglalkozási igényét, és az egyéneket, családokat és közösségeket kiszolgálja a sokféle összefüggésben és környezetben. Belépő szintű mester- vagy doktori fokozat szükséges ahhoz, hogy jogosulttá váljon az Országos Foglalkozási Terápiás Vizsga Tanúsító Testületbe való felvételre, amely az állami engedély megszerzéséhez szükséges.
España de Durango Autonomous University
Munkahelyi pszichológia mestere
- Gomez Palacio, Mexikó
MSc
Az egyetemen
Spanyol
Programokat és hatékony kezeléseket alkalmaz a munkaügyi szervezetek pszicho-szociológiai problémáira, hogy olyan megoldásokat javasoljon, amelyek javítják az emberi magatartás működését és kezelését az árukat és szolgáltatásokat előállító szervezetekben, beleértve az ipari területet is.
West Coast University
A munkaterápia természettudományának mestere
- Online USA
MSc
Angol
A kaliforniai foglalkozási terápián dolgozó mestereink élénk környezetbe vonják be a hallgatókat, amelyek a fejlett technológia teljes erejét kihasználják.
College Of St. Scholastica : CSS
MS Foglalkozási Terápia
- Online USA
Mester
Az egyetemen
Angol
Foglalkozási terapeutaként segít az embereknek életük minden területén visszanyerni és fenntartani függetlenségüket. A foglalkozási terápiára akkor van szükség, ha az ember önálló életvitelét, személyes szükségleteinek ellátását, valamint a munka, az iskola, a családi és a közösségi életben való részvételét betegség vagy sérülés zavarja.
University of Southern California USC Mrs. T.H. Chan Division of Occupational Science and Occupational Therapy
Gyorsított mesterképzés a munkahelyi terápiáról (OTD)
- South Los Angeles, Amerikai Egyesült Államok
Mester
Az egyetemen
Angol
Gyorsított Master-től Professional OTD-fokozatunkon keresztül további egy év alatt OTD-fokozatot szerezhet a foglalkozási terápiában. Akkor kezdi meg belépő szintű mesterképzési programunkat, ha az alapképzés nem a foglalkozási terápián, vagy a poszt-professzionális mesterképzésen alapul, ha foglalkozási terapeuta vagy, vagy foglalkozási terápiával rendelkezik.
Beit Berl College
MA a művészetterápiában
- בית ברל, כפר סבא, Izrael
MA
Angol
A MAAT mesterképzés a vizuális művészet terápiájának mesterképzésben való tanulmányozása iránt érdeklődő hallgatóknak szól, terapeuta képesítéssel.
Válaszolj néhány kérdésre, és mi megkeressük neked a megfelelő képzéseket!
Népszerű oklevéltípusok
Népszerű képzésformátumok
Népszerű helyek
Mester Programok ban ben Egészségügy Fizioterápia Foglalkozásterápia
A mestert a hallgatók a graduális képzés befejezése után szerezhetik meg. A mesterdiploma feltétele 12-18 egyetemi kurzus sikeres abszolválása, melynek gyakran részét képezi több átfogó vizsga és/vagy egy szakdolgozat elkészítése.