PhDJogi tanulmányokBachelor/ AlapképzésMBATanulmányokHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo

4 Fogyasztói Tudomány Master's degrees found

Search for subject or location
Szűrők
Szűrők
  • Mester
  • Marketing tanulmányok
  • Marketing
  • Fogyasztói Tudomány
Sorrend

    4

  • 802
      202
      117
      71
      52
      37
  • More in Marketing tanulmányok
  • Közösségi kapcsolatok50
  • Hirdetés41

  • Afrika2
  • Nyugat-Európa 2

    2
    2

    3

    3
    1

    4
    1

4 Fogyasztói Tudomány Master's degrees found

Népszerű oklevéltípusok

Népszerű képzésformátumok

Mester Programok ban ben Marketing tanulmányok Marketing Fogyasztói Tudomány

A Consumer Science olyan tudományágakat hoz magával, mint a családi kapcsolatok, a fogyasztói gazdaságtan és az erőforrás-gazdálkodás. Elsődleges célja az egyének és családok előtt álló mindennapi kihívások kezelése, lehetővé téve számukra, hogy megalapozott döntéseket hozzanak olyan területeken, mint a személyes pénzügyek és a táplálkozás.

A fogyasztói tudományok képzése során elvárhatja, hogy olyan alapvető tárgyakba mélyedjen, mint a fogyasztói magatartás, a családi erőforrás-gazdálkodás, az élelmiszertudomány és az emberi fejlődés.

A fogyasztótudományi diploma megszerzése számos karrier utat nyit meg. Vállalkozásokkal együttműködhet a fogyasztói panaszok megoldásában, értékes információkkal szolgálhat a termékekről és szolgáltatásokról, vagy biztosíthatja a fogyasztóvédelmi törvények betartását. Alternatív megoldásként dönthet úgy, hogy segítséget nyújt az egyéneknek és a családoknak a költségvetés kialakításában, az adósságok kezelésében vagy a nyugdíjazás tervezésében.

Kezdje el a fogyasztói tudományok képzési programjainak kutatását még ma, és tegye meg az első lépést a teljes jövő felé.

A mestert a hallgatók a graduális képzés befejezése után szerezhetik meg. A mesterdiploma feltétele 12-18 egyetemi kurzus sikeres abszolválása, melynek gyakran részét képezi több átfogó vizsga és/vagy egy szakdolgozat elkészítése.