Keystone logo

Szűrők

  • Mester
  • MSc
  • MA
  • Marketing tanulmányok
  • Marketing
  • Fogyasztói Tudomány
Szakirányok
  • Marketing tanulmányok (3)
  • Vissza a fő kategóriához
Helyszínek
További helyszínek keresése
Végzettség típusa
Időtartam
Tanulási tempó
Nyelv
Nyelv
Tanulmányi formátum

3 Mester Programok ban ben Marketing tanulmányok Marketing Fogyasztói Tudomány 2024

Szűrők

Népszerű oklevéltípusok

Népszerű képzésformátumok

Népszerű oktatási típusok

Mester Programok ban ben Marketing tanulmányok Marketing Fogyasztói Tudomány

A Consumer Science olyan tudományágakat hoz magával, mint a családi kapcsolatok, a fogyasztói gazdaságtan és az erőforrás-gazdálkodás. Elsődleges célja az egyének és családok előtt álló mindennapi kihívások kezelése, lehetővé téve számukra, hogy megalapozott döntéseket hozzanak olyan területeken, mint a személyes pénzügyek és a táplálkozás.

A fogyasztói tudományok képzése során elvárhatja, hogy olyan alapvető tárgyakba mélyedjen, mint a fogyasztói magatartás, a családi erőforrás-gazdálkodás, az élelmiszertudomány és az emberi fejlődés.

A fogyasztótudományi diploma megszerzése számos karrier utat nyit meg. Vállalkozásokkal együttműködhet a fogyasztói panaszok megoldásában, értékes információkkal szolgálhat a termékekről és szolgáltatásokról, vagy biztosíthatja a fogyasztóvédelmi törvények betartását. Alternatív megoldásként dönthet úgy, hogy segítséget nyújt az egyéneknek és a családoknak a költségvetés kialakításában, az adósságok kezelésében vagy a nyugdíjazás tervezésében.

Kezdje el a fogyasztói tudományok képzési programjainak kutatását még ma, és tegye meg az első lépést a teljes jövő felé.

A mestert a hallgatók a graduális képzés befejezése után szerezhetik meg. A mesterdiploma feltétele 12-18 egyetemi kurzus sikeres abszolválása, melynek gyakran részét képezi több átfogó vizsga és/vagy egy szakdolgozat elkészítése.