Szűrők
- Mester
- MSc
- MA
- Marketing tanulmányok
- Marketing
- Fogyasztói Tudomány
3 Mester Programok ban ben Marketing tanulmányok Marketing Fogyasztói Tudomány 2024
Szűrők
Népszerű oklevéltípusok
Népszerű képzésformátumok
Népszerű oktatási típusok
Népszerű helyek
Mester Programok ban ben Marketing tanulmányok Marketing Fogyasztói Tudomány
A Consumer Science olyan tudományágakat hoz magával, mint a családi kapcsolatok, a fogyasztói gazdaságtan és az erőforrás-gazdálkodás. Elsődleges célja az egyének és családok előtt álló mindennapi kihívások kezelése, lehetővé téve számukra, hogy megalapozott döntéseket hozzanak olyan területeken, mint a személyes pénzügyek és a táplálkozás.
A fogyasztói tudományok képzése során elvárhatja, hogy olyan alapvető tárgyakba mélyedjen, mint a fogyasztói magatartás, a családi erőforrás-gazdálkodás, az élelmiszertudomány és az emberi fejlődés.
A fogyasztótudományi diploma megszerzése számos karrier utat nyit meg. Vállalkozásokkal együttműködhet a fogyasztói panaszok megoldásában, értékes információkkal szolgálhat a termékekről és szolgáltatásokról, vagy biztosíthatja a fogyasztóvédelmi törvények betartását. Alternatív megoldásként dönthet úgy, hogy segítséget nyújt az egyéneknek és a családoknak a költségvetés kialakításában, az adósságok kezelésében vagy a nyugdíjazás tervezésében.
Kezdje el a fogyasztói tudományok képzési programjainak kutatását még ma, és tegye meg az első lépést a teljes jövő felé.
A mestert a hallgatók a graduális képzés befejezése után szerezhetik meg. A mesterdiploma feltétele 12-18 egyetemi kurzus sikeres abszolválása, melynek gyakran részét képezi több átfogó vizsga és/vagy egy szakdolgozat elkészítése.