Keystone logo

Szűrők

  • Mester
  • MSc
  • MA
  • Neveléstan
  • Digitális Technológia
  • Gamification
Szakirányok
  • Neveléstan (6)
  • Vissza a fő kategóriához
Helyszínek
További helyszínek keresése
Végzettség típusa
Időtartam
Tanulási tempó
Nyelv
Nyelv
Tanulmányi formátum

6 Mester Programok ban ben Neveléstan Digitális Technológia Gamification 2024

Szűrők

Mester Programok ban ben Neveléstan Digitális Technológia Gamification

A hallgatók, akik elvégezték az egyetemi diplomát dönthetnek úgy, hogy továbbtanulják azáltal, hogy mesterképzésben vagy ugyanabban a kollégiumban vagy más intézményben dolgoznak. A mesterképzés lehetőséget ad arra, hogy tovább szakosodjon egy előnyben részesített tanulmányi területre.

Mi a mester a Gamificationben? Ez a tanulmányi terület magában foglalhatja az interaktív videojátékok tervezését és építését, a gépi tanulás alkalmazását és a mesterséges intelligencia integrálását, mivel a játékok, a 3D-s játékfejlesztés és a mobilalkalmazások programozása. Sok diák arra is összpontosít, hogy miként alkalmazza a játékfogalmakat és elméleteket más típusú programokhoz, beleértve a gyermek- és felnőttképzést vagy a viselkedésmódosítást, hogy sokkal hasznosabb és hatékonyabb felhasználói élményt nyújtson.

A diplomások gyakran tanulnak programozást különböző nyelveken, miközben a játék iránti szenvedélyüket karrierjükbe fordítják. Azt is megtanulhatják, hogy összetett képzési koncepciókat vegyenek fel és értelmezzék őket egy játék környezetben, hogy erősítsék az elkötelezettséget és a megtartást. A kritikus gondolkodás és a problémamegoldó készségeket ezzel a diplomával folytathatja.

A mesterfokozat megszerzésének költsége gyakran változik a program hossza, az egyetem helyszíne és a program személyesen vagy online eljuttatásától függően. A diplomás szükséges osztályok száma hatással lehet a teljes költségre.

A diplomások pályaversenyeket nyerhetnek játéképítő mérnökként, akár egy stúdióban, akár saját vállalkozásuk független vezetésével. A szoftvercégek felvehetik a diplomásokat digitális tervezőként vagy fő termékmenedzserekként, hogy játékokat fejlesztenek, vagy meglévő programjaikhoz hozzáadják a játék jellemzőit. Azok, akik érdeklődnek a képzéshez, képesek tanulási tapasztalatokkal foglalkozó tanácsadóként működni minden olyan oktatási vállalat számára, amely a gyermekek és a felnőttek játéktervezésére fordítja le a képzést. A diplomások a mesterséges intelligencia vagy a gépi tanulási osztályok részlegévé vagy termékmenedzserekké is válhatnak high-tech cégeknél vagy kormányzati szerveknél, beleértve a katonai szervezeteket is.

A teljes munkaidős vagy részmunkaidős fejlett gamety tanulmányok online vagy helyszínen elérhetők ezen a jutalmazási területen szakosodott egyetemeken. Keresse meg az alábbi programot, és lépjen kapcsolatba közvetlenül az Ön által választott iskola belépési irodájával a nyomtatvány kitöltésével.