
630 Mester Programok ban ben Marketing 2024
Áttekintés
Azok, akik szeretnének előre pályafutásuk, és akik már megkapták a főiskolai lehet találni megszerzéséhez mesterképzésre is logikus és hasznos következő lépés. A mester fokozat segít élesíteni az egyén fókusz egy adott területen, és felkészíti őket a további vizsgálat, ha szükséges.
Mi az a Master in Marketing és kommunikáció? Ez egy szak, amely lehetővé teszi a résztvevők, hogy felfedezzék, hogy a világ körülöttük kommunikál, valamint a leghatékonyabb módja a relé üzenetet különböző közönséget. Nem csak a diákok tanulmányi jelenlegi marketing és kommunikációs stratégiák, de ők is szert éles elemző készség, üzleti ismereteket és megértése marketing befolyásolja a különböző gazdaságokban. Elvégzése után ilyen mértékű diplomások képesek fejleszteni és végre hatékony marketing kampányok és beszédek.
Van néhány különböző előnyöket kitöltésével Master in Marketing és kommunikáció.Interdiszciplináris fogalmak segítségével a végzett hallgatók válni sokoldalú dolgozók. Ez segíthet azon egyének fenntartani ügyességgel a munkaerőpiacon.
Vannak különböző tényezők, amelyek hozzájárulnak a megszerzés költségei ilyen mértékű. Bizonyos tényezők, mint például az átlagos költsége az intézmény, a földrajzi elhelyezkedés, valamint attól, hogy tanulmányozza online, vagy az egyetemen mind szerepet játszanak a döntés a végső árat.
Az ilyen mértékű biztosít a különböző karrier lehetőség közül választhat. Pályakezdő dönthet úgy, hogy a játéktérre, a marketing és a munka gyakorlatilag bármilyen típusú üzleti. Nagyvállalatok, kisvállalkozások, non-profit, kiskereskedelmi üzlet és több folyamatosan szüksége van a marketing szakemberek. Magánszemélyek is dönt, hogy csatlakozni marketing cégek vagy saját vállalkozás indítására. Azok, akik élvezik a beszélő szempontja is fontolóra folytat pozíciót a film és a média területén.
Ha van egy ajándék marketing vagy szeretik kommunikál másokkal, ez a fokozat érdemes figyelembe venni. Keresse meg a programot az alábbiakban és a kapcsolattartó közvetlenül a felvételi irodában, az iskola választott kitöltésével a vezető formában.
- Márkaépítés (34)
- Digitális marketing (191)
- Fogyasztói Tudomány (1)
- Fogyasztói ügyek (13)
- Globális marketing (16)
- Gyógyszerészeti marketing (7)
- Luxus marketing (16)
- Marketing menedzsment (101)
- Marketing és értékesítés (17)
- Marketingkutatás (15)
- Nemzetközi marketing (51)
- Stratégiai marketing (70)
- Tartalom marketing (10)
Szűrők
- Mester
- MSc
- MA
- Marketing tanulmányok
- Marketing
- Nyugat-Európa
- Észak Amerika
- Ázsia
- Dél-Amerika
- Afrika
- Óceánia
- Közép-Amerika és Karib
- Spanyolország
- Egyesült Királyság
- Franciaország
- Amerikai Egyesült Államok
- Olaszország
- Németország
- Mexikó
- Portugália
- Hollandia
- Svájc
- Kolumbia
- Görögország
- Ausztrália
- Belgium
- Brazília
- Egyesült Arab Emírségek
- Svédország
- Szingapúr
- Ausztria
- Hongkong
- Ciprus
- Finnország
- Kína
- Litvánia
- Marokkó
- Írország
- Japán
- Lengyelország
- Málta
- Costa Rica
- Dánia
- Dél-afrikai Köztársaság
- Chile
- Guatemala
- Kanada
- Luxemburg
- Magyarország
- Malajzia
- Moldova
- Thaiföld
- Algéria
- Argentína
- Bulgária
- Csehország
- Francia Guyana
- Francia Polinézia
- Grúzia
- Guadeloupe
- Horvátország
- Izrael
- Lettország
- Libanon
- Martinique
- Mauritius
- Norvégia
- Oroszország
- Peru
- Románia
- Réunion
- Szlovákia
- Tajvan
- Tunézia
- Törökország
- Zambia
- Új-Zéland
Kapcsolódó tanulmányi területek
- Márkaépítés (34)
- Digitális marketing (191)
- Fogyasztói Tudomány (1)
- Fogyasztói ügyek (13)
- Globális marketing (16)
- Gyógyszerészeti marketing (7)
- Luxus marketing (16)
- Marketing menedzsment (101)
- Marketing és értékesítés (17)
- Marketingkutatás (15)
- Nemzetközi marketing (51)
- Stratégiai marketing (70)
- Tartalom marketing (10)