2 Divatmenedzsment MSc degrees found
- MSc
- Divat
- Divat üzlet
- Divatmenedzsment
- Ázsia 1
- Nyugat-Európa 1
2 Divatmenedzsment MSc degrees found
Kiemelt
Manchester Metropolitan University
MSc a luxusdivat-menedzsmentben
- Manchester, Egyesült Királyság
MSc
Teljes idő
1 év
Az egyetemen
Angol
Megtanulhatja, hogyan lehetnek sikeresek az exkluzív luxusszervezetek kivételes üzleti érzékkel, kreativitással és innovációval. A luxusvállalkozások központi szerepet játszanak az iparágban, és a nemzetközi trendek barométerei, amelyek felvállalják a fenntarthatóságot, a sokszínűséget és a változásokat. A luxusdivat történelmi és kulturális kontextusba ágyazódik, de olyan kortárs kérdések jellemzik, mint a változó vásárlói igények, a digitális technológia, a stílus és az imázs.
Kiemelt
Next Education Group
MSc divat-, ruházat- és luxusmenedzsment
- Dubai, Egyesült Arab Emírségek
MSc
Teljes idő, Részidő
12 hónapok
Összekevert
Angol
Az MSc in Fashion, Apparel és Luxury Management programot Londonban, a világ egyik vezető divatközpontjában tervezték, hogy biztosítsa a ruházati iparban dolgozó szakemberek alapvető készségeit. Míg a legtöbb ruházati cég az értéklánc egy részére összpontosít, az iparág „végponttól végpontig” megértése teljes képet ad arról, hogyan változik az iparág. Ez a kurzus olyan modulokat tartalmaz, amelyek segítenek megérteni a divat-, ruházati- és luxuspiacokat, hogy a változások idején másként gondolkodhasson.
Válaszolj néhány kérdésre, és mi megkeressük neked a megfelelő képzéseket!
Népszerű oklevéltípusok
Népszerű képzésformátumok
Népszerű helyek
MSc Programok ban ben Divat Divat üzlet Divatmenedzsment
Megszerzése a Master of Science fok általában mutatja a szenvedély és elkötelezettség egy tudományos törekvés vagy szakmai területen. A hallgatók általában MSc program folytatása után befejezése egy egyetemi diploma. Bár a program időtartama változik, a tanterv résztvevõi általában körülbelül két évet szentelnek mesterfokozatú tanulmányaiknak.
Azok a személyek, akik a művészetet és a kifejezést élvezik, gyakran megkérdezik, mi az a MSc a Fashion Management-ben? Mivel a divat több milliárd dolláros iparág, sok diák akar részt venni benne. A mesterképzés a divatirányításban általában hatékony stratégia. Azok, akik beiratkoznak ezekre a programokba, gyakran foglalkoznak a költségvetés, az előrejelzés, a tervezés, a tervezés és a projektmenedzsment témakörével. Azt is hajlandóak megismerni a közgazdaságtant, a könyvelést, az emberi erőforrás menedzselést és más üzleti témákat. A hallgatók rendszerint teljesítik a tanfolyamokat és a szakmai gyakorlatot, gyakran szorosan együttműködve egy tudományos tanácsadóval, hogy a lehető legtöbbet hozhassák ki programjaikból.
Miután befejezte a Master of Science in Fashion Management program, a diákok általában rendelkeznek a marketing, menedzsment és a tervezési készségeket, hogy meg kell versenyezni a belépési és középszintű pozíciókban. Ők hajlamosak időgazdálkodási és szervezési készségeket szerezni, amelyek segítenek nekik személyes életükben.
A számlázás pontos költsége keresni MSc a Fashion Management nehéz lehet, mert sok tényező határozza meg az általános költségeket. Beszélgetés a felvételi tisztek, a diákok általában megtanulják, hogy az iskola helyét, program hossza, és egyéb tényezők befolyásolják a tandíjat és díjakat.
Azok, akik keresik a Master of Science a Fashion Management általában jól felkészült versenyezni a különböző típusú munkahelyek. Sokan úgy döntenek, hogy a divatiparban dolgoznak, felügyelik a divatvonalakat mint design-felügyelõket. Egyesek természetesen marketingesek vagy divatbemutatók. Mások, akiknek MSc diploma van, úgy döntenek, hogy üzleti tevékenységet folytatnak, karrierjüket a terméktervezésben vagy marketingmenedzsmentben. Még a többi diplomás vezetőként és márkakereskedőként dolgozik. Egyesek divattervezőként is találhatnak munkát.
A diákok részt vesznek a Fashion Management tanfolyamokon a hagyományos intézményekben és online platformokon keresztül. Kezdje el, keresse meg az alábbi programot, és lépjen kapcsolatba közvetlenül az Ön által választott iskola belépő irodájával a lead űrlap kitöltésével.