17 Márka menedzsment MSc degrees found
- MSc
- Menedzsment tanulmányok
- Márka menedzsment
- Nyugat-Európa 16
- Ázsia 2
17 Márka menedzsment MSc degrees found
Kiemelt
Kedge Business School
Fast-track counseling
MSc Marketing
- Bordeaux, Franciaország
- Marseille, Franciaország + 1 more
MSc
Teljes idő
1 év
Az egyetemen
Angol
Fast-track counseling
A marketingtevékenységek és -készségek a változó világunkkal együtt fejlődnek. Új trendek jelennek meg, mint például az etikus fogyasztói magatartás, az összetartozás érzése és a felelősségteljesebb marketing. Hogy ezekkel az új lehetőségekkel szembe tudjunk nézni, a marketingprogramot a KEDGE Business School ökoszisztémáját alkotó oktatói-kutatói csapattal és vállalatokkal együttműködve terveztük meg. \nEz a mesterképzés (MSc) 4 szakirány közül választhat egy globális, innovatív megközelítésben. A neves vállalatokkal közösen kialakított kurzusok megfelelnek a toborzók elvárásainak. Bizonyítékként: a hallgatók 90%-át a diploma megszerzését követő 6 hónapon belül felveszik.
Kiemelt
TBS Education in Barcelona
Márkamenedzsment és kreativitás mesterképzés
- Barcelona, Spanyolország
MSc
Teljes idő
1 év
Az egyetemen
Angol
Az MSc Brand Management and Creativity program, amely nagy hangsúlyt fektet a marketing kreatív oldalára, ideális azok számára, akik a gyors ütemű márkaépítési ágazatban szeretnének karriert befutni. Ez a márkaépítési mesterképzés a jelentős elméleti lehorgonyzást a szakemberek és partnerszervezetek mellett végzett gyakorlati alkalmazásokkal ötvözi.
Kiemelt
emlyon business school
MSc in International Hospitality Management
- Lyon, Franciaország
- Shanghai, Kína
MSc
Teljes idő
18 hónapok
Az egyetemen
Angol
Study management in conjunction with the hospitality industry and join the next generation of global hospitality leaders.
Kiemelt
Fresenius University of Applied Sciences
Luxusmenedzsment (M.Sc.)
- Cologne, Németország
- Munich, Németország
MSc
Teljes idő
4 félévben
Az egyetemen
Angol
Legyen szó Rolexről vagy Hermèsről, Chanelről vagy Rolls-Royce-ról, a luxusmárkáknak van egy nagyon jellegzetes vonzerejük. Saját célcsoportjuk van, és saját módszereik a siker eléréséhez és a tömegből való kiemelkedéshez. De hogyan is működik pontosan a menedzsment a luxusszektorban? És hogyan közelíti meg a marketinget és az értékesítést? Ha szenvedélyesen rajongsz a luxusmárkákért, és az alapdiploma megszerzése után a menedzsment, a marketing, az értékesítés és a stratégia területére szeretnél szakosodni, akkor a luxusmenedzsment mesterképzés (M.Sc.) pontosan az, amire szükséged van.
Kiemelt
Audencia Business School
Fast-track counseling
Márkastratégia és termékmenedzsment MSc
- Nantes, Franciaország
- Paris, Franciaország
MSc
Teljes idő
1 év
Az egyetemen
Angol
Fast-track counseling
A márkastratégia és termékmenedzsment MSc képzés egy olyan szilárd operatív menedzsment és márkamenedzsment képzési program, amely a modern fogyasztói elvárásokat és aggodalmakat helyezi a megközelítés középpontjába.
Kiemelt
TBS Education
MSc Communication & Brand Content
- Toulouse, Franciaország
MSc
Teljes idő
12 hónapok
Az egyetemen
Angol
Kiemelt
The American University of Paris
Okl. a stratégiai márkamenedzsmentben
- Paris, Franciaország
MSc
Teljes idő
3 félévben
Az egyetemen
Angol
A márkaépítés központi szerepet játszik bármely üzleti vagy nem kormányzati szervezet stratégiai irányításában és előmenetelében. AUPstratégiai márkamenedzsment MSc-je arra szolgál, hogy felkészítse Önt a márkaépítés világára.
Kiemelt
Rennes School of Business
MSc luxusmarketing és márkamenedzsment szakon
- Rennes, Franciaország
- Paris, Franciaország
MSc
Teljes idő
1 év
Az egyetemen
Angol
A Master of Science in Luxusmarketing és márkamenedzsment célja a luxus- és márkaágazatban való karrierhez szükséges készségek fejlesztése. A Rennes School of Business tanulói képesek lesznek hatékony stratégiákat megvalósítani, és innovatív termékeket és szolgáltatásokat fejleszteni a különböző luxusszegmensekben. Azt is megtanulják, hogyan kell újítani és menedzselni a márkákat annak érdekében, hogy felelősségteljes módon és nemzetközi környezetben is hatékonyan elérjék üzleti céljaikat.
Kiemelt
Middlesex University Dubai
MSc Marketingkommunikáció és Márkamenedzsment
- Dubai, Egyesült Arab Emírségek
MSc
Teljes idő, Részidő
1 év
Az egyetemen
Angol
Az MSc Marketing-kommunikáció és márkamenedzsment fokozatot a(z) Middlesex University Dubai Business School marketing, márkaépítés és turisztikai osztályán tanítják.Ez egy izgalmas program, amely lehetőséget ad a kortárs témák felfedezésére a vállalati marketingkommunikáció elméletében és gyakorlatában, megalapozott és intellektuálisan szigorú kontextusban és keretben.
Kiemelt
University of Southern Denmark
MSc in Economics and Business Administration - Brand Management and Marketing Communication
- Odense, Dánia
- Sønderborg, Dánia
MSc
Teljes idő
2 évek
Az egyetemen
Angol
This Master profile focuses on marketing communication processes from the corporate to the brand level using advanced socio-cultural theoretical perspectives on consumer markets. Students will acquire the competence to analyze the fundamental social and cultural principles and logics that underlie contemporary branding and communication challenges, using state-of-the-art marketing thought and advanced ethnographic methods.
Kiemelt
Kingston University
MSc marketing és márkamenedzsment szakon
- Kingston upon Thames, Egyesült Királyság
MSc
Teljes idő
1 év
Az egyetemen
Angol
Ez a kurzus széles körű marketing karriert eredményezhet, különösen a márkamenedzsment vagy a márkamarketing területén. A márkák üzleti értékének megértését, valamint a professzionális fejlesztésükhöz és kezelésükhöz szükséges készségeket kínálja.
Lund University
MSc in International Marketing and Brand Management
- Lund, Svédország
MSc
Teljes idő
1 év
Az egyetemen
Angol
Do you want to help businesses gain insight by providing them with trend analysis, consumer and marketing research, business intelligence, scenario planning, strategy and innovation? Graduates from this programme can seek positions in international firms within marketing, strategy, brand and product management, sales and marketing research. The initial fifteen weeks of the programme are organised into two tracks. When applying to this programme, you must also select which track you want to follow, either a more management-oriented perspective or a perspective that puts an emphasis on consumer and cultural aspects.
Anglia Ruskin University
MSc márkamenedzsmentből
- Cambridge, Egyesült Királyság
MSc
Teljes idő
1 év
Az egyetemen
Angol
Fejlessze marketing készségeit, és tanulja meg, hogyan hozhat létre és kezelhet sikeres márkát Cambridge-i mesterképzésünkkel. A márkamenedzsment mesterszakon végzett tanulmányokkal jelentős alapokat szerezhet a marketing funkciót irányító elméletben, valamint a sikeres márka létrehozásához és kezeléséhez szükséges készségekben. A valós kihívásokat tekintve kiindulópontnak, nagy hangsúlyt fektetünk a gyakorlati, gyakorlati tanulásra, beleértve az iparágban való elhelyezkedés lehetőségét is.
Oxford Brookes University
MSc marketing és márka menedzsment
- Headington, Egyesült Királyság
MSc
Teljes idő, Részidő
1 év
Az egyetemen
Angol
MSc Marketing és Márkamenedzsment tanfolyamunk áttekintést nyújt a márkaértékekről és a kapcsolódó kommunikációs csatornák széles skálájáról.
Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
MSc Global - Luxury Brand Management
- Paris, Franciaország
MSc
Teljes idő
1 év
Az egyetemen
Angol
The MBA Global - Luxury Brand Management has been developed in close collaboration with companies in the luxury sector. Courses are reassessed and adjusted in line with prevailing economic and strategic issues – and those of the future.
Válaszolj néhány kérdésre, és mi megkeressük neked a megfelelő képzéseket!
Népszerű oklevéltípusok
Népszerű képzésformátumok
Népszerű helyek
Kevesebb részlet
MSc Programok ban ben Menedzsment tanulmányok Márka menedzsment
Befejezése után egy főiskolai diplomát, akkor választhat, hogy tanulmányi egy Master of Science, más néven MSc. Ez a posztgraduális diploma nagyrészt kutatási alapú a tudomány és a technológia területén.
Pontosabban, mi az a, MSc a Brand Management-ben? Minden olyan vállalatnak, amely a közszférában létezik, a márka irányítását igényli, így számíthat arra, hogy különböző marketing- és kutatási technikákat tanulni. Egyes iskolák a nemzetközi márkamenedzsmentre összpontosítanak, míg mások inkább közösségközpontúak. Egyes kurzusok közé tartozik a marketing másolás, a luxus marketing stratégiák, a fogyasztói magatartás és a dinamikus üzleti modellek. Ön várhatóan meg fogja érteni az alapvető marketing technikákat és kutatási mutatókat.
Meg lehet tanulni a tervezési esztétika, a társadalmi érzékenység és az időgazdálkodás készségeit. Az esztétika megértése segít az otthoni stílusnak. A különböző társadalmi helyzetekre való érzékelés segíthet mélyebb kapcsolatok kialakításában, és az időgazdálkodás hasznos a termelékenység növelésében.
Az MSc a Brand Managementben bizonyos költségekkel jár. Ezek közé tartoznak az iskolai regisztrációs díjak és a könyvvásárlások, de lehetnek szállítási és szálláslehetőségek is, ha Ön a kiválasztott iskolába jár.
A márkamenedzselés fontos minden olyan vállalat számára, amely relevánsnak és nyilvánosságra akar maradni. Ez azt jelenti, hogy szinte minden iparágban kereshet munkát a világon. Néhány nagyvállalatnak van egy dedikált márkamenedzsere hirdetési osztályán. Az Ön marketinges ismeretei szintén minősülnek marketing elemzőnek vagy marketing menedzsernek. A márkamenedzsmentnek meg kell követelnie a világ eseményeinek naprakészségét is, így kereshet munkát a nemzetközi kutatásokban és az aktuális események nyomon követésében.
A brand menedzsment fokozatait a világ minden táján kínálják, csak meg kell találnia az iskolát, amely a legmegfelelőbb az Ön számára. Keresse meg az alábbi programot, és lépjen kapcsolatba közvetlenül az Ön által választott iskola belépési irodájával a nyomtatvány kitöltésével.