2 Marketing MSc degrees in Tampa
- MSc
- Észak Amerika
- Amerikai Egyesült Államok
- Tampa
- Marketing tanulmányok
- Marketing
2 Marketing MSc degrees in Tampa
Kiemelt
University of Tampa - Sykes College of Business
MS marketing területén
- Tampa, Amerikai Egyesült Államok
MSc
Teljes idő
1 év
Az egyetemen
Angol
Az UT marketingtudományi Masterje egy kortárs, rugalmas program, amely lehetővé teszi a végzős hallgatók számára, hogy szakterületükre szakosodjanak, és gyakorlati, valós kutatási és tanácsadói tapasztalatok révén építsék fel marketingportfóliójukat. A program egy városi egyetemen található, a Tampa-öböl környékének virágzó üzleti, technológiai és vállalkozó közösségének szívében. A program végzettei diplomáikkal a karriert indíthatják a marketing terén, illetve a karrier változásának vagy az előrehaladás katalizátoraként.
University of South Florida
Master of Science in Marketing
- Tampa, Amerikai Egyesült Államok
MSc
Teljes idő
1 év
Az egyetemen
Angol
A Master of Science in Marketing egy 30-34 óra hitel szakos diplomát. A marketingben jelenleg alkalmazott szakember számára lehetőséget nyújt az általános tudás, készségek és képességek fejlesztésére. A diákok kiválaszthatják a hangsúlyt a marketing elemzés, a digitális marketing, a márka menedzsment vagy az ellátási lánc menedzsment területén. A Marketing MS-ben elegendő előkészületet nyújt ahhoz, hogy megkapja a közösségi főiskolák, az AACSB és az SACS-akkreditált intézmények kiegészítő továbbképzését. Kis számú hallgató számára a Marketing MS-nek várhatóan a Ph.D.
Válaszolj néhány kérdésre, és mi megkeressük neked a megfelelő képzéseket!
Népszerű képzésformátumok
MSc Programok ban ben Marketing tanulmányok Marketing
Florida egy város található, az állam a nagyobb Florida. A város ad otthont a több mint 7000 lakos, és ismert, hogy a legdélibb város Amerikában. Van néhány állami és magániskolák itt különböző egyetemek közvetlen közelében.
A marketing képzések speciális készségekkel és ismeretekkel látják el a hallgatókat. Ilyenek a célközönség beazonosítása, az árképzési stratégiák, a szolgáltatások és termékek fejlesztése, valamint a megfelelő reklámmódszerek alkalmazása a kívánt fogyasztói kör elérése céljából.
Az USA továbbra is a világ legnépszerűbb úti célja a nemzetközi diákok számára. Az Egyesült Államok egyetemei uralják a világranglistát, és az ország izgalmas tanulmányi helyszínek széles választékát kínálja. Az állami egyetemi rendszereket részben az állami kormányzatok támogatják, és sok egyetemi egyetem lehet az államban, több százezer hallgatóval.
Az MSc, avagy a Természettudományi Mester egy nemzetközileg elismert tudományos fokozat, amely bizonyítja a hallgató egy adott tudományterületen szerzett szakértelmét és tudását. Az MSc képzések zöme kb. négy év alatt elvégezhető. A diplomázás után a pályakezdők egy része elhelyezkedik a munka világában, míg mások a továbbtanulás mellett döntenek.