Építészmérnöki szakképzési program
School of Architecture - Syracuse University
Kulcs információ
Campus helye
Syracuse, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Az Építészmérnököt az Országos Építészeti Akkreditáló Testület akkreditálja első szakmai képesítésként, az Egyesült Államokban gyakorló építészmérnökké válás engedélyezésének követelménye, valamint számos tervezői oktató számára a földgömbön.
Tananyagunkat olyan diákok számára terveztük, akik érettségi oklevelet szereztek bármely területen, hogy elsajátítsák az első szakképesítést, de támogassák az érettségi fokozatokkal rendelkező hallgatók számára az építészettudományi és a kapcsolódó területeken kialakult fejlettségi szintet is.
Tanterv
Az előretekintő hallgatók előkészítésére összpontosítva a tananyag kiemeli az innovatív gyakorlatokat, az új technikákat és technológiákat, valamint az építészeti kutatásra, kutatásra és tervezésre vonatkozó transzdiszciplináris megközelítéseket.
A Master of Architecture tanterv célja, hogy a hallgatók érettségi minden területen elsajátítása első szakmai képesítést, hanem támogatja a fejlett állást a diákok érettségi fokú építészeti és kapcsolódó területeken.
A tervezésben és a médiában található stúdiók, előadások és szemináriumok a kutatási elmélet történetében, struktúráiban és technológiájában alkotják a program "magját". A hallgatóknak lehetőségük nyílik arra, hogy részt vegyenek élénk látogató kritikus stúdiónkban, amelyet a világ minden tájáról megkülönböztetett oktatók oktatnak, akik ezen különleges lehetőségeken tartózkodnak.
Magunk központi eleme egy intenzív off-campus nyári élmény a New York-i Fisher Centerben vagy a Three Cities: Asia programban. Mindkettőt arra tervezték, hogy a hallgatók számára megtapasztalhassák a 21. századi városban és a 21. századi város számára kialakított tapasztalatokat, és bemutassák a diákokat innovatív gyakorlataiknak a fogadó városokban.
A negyedik félévben a diákok a program időtartama egy féléves időtartamra meghosszabbíthatók az egyetemi campuson kívüli tanulmányok megszerzésére, az egyetemi központok Firenzében, Londonban és New Yorkban, a New York-i programot kínáló program segítségével. mélyen eltérő szakmai és oktatási tapasztalat, mint amit a nyáron kínálnak.
A végső év tervrajza középpontjában az integratív stúdió körül alakult ki, amelynek célja a tantervben összegyűjtött tudás szintézise egy nagyon részletes épülettervezésben, valamint egy egyedileg kifejlesztett irányított kutatási / tézisprojekt, amely lehetőséget biztosít a hallgatóknak arra, hogy összeállítsák kutatási és formatervezési tapasztalataikat egy koncentrált erőfeszítésbe, amely csúcspontja a mesterséges tapasztalatnak.
Végül, a professzionális, történeti és technológiai választások gazdag tömbje lehetővé teszi a diákok számára, hogy konkrét témákat tanuljanak szemináriumokon és előadásokon.
A mi MArch. egy STEM kijelölt képzés az amerikai diák és Cserelátogatási Program.
Tantervi területek
DISCURSIVE STUDIO
A doktori program minden alapkoncepciója úgy működik, mint amit "diszkurzív stúdióknak" nevezünk. Mindegyik stúdiót a kar tagjai végzik, akiknek kiegészítő ismerete és megközelítése van, akik a stúdiót a vita, a csere és a lehetőség helyszínéül vezetik. A diákok és a tanárok nincsenek hozzárendelve egyes szakaszokhoz, hanem a teljes stúdióban működnek az időtartamon keresztül.
ARCHITEKTURÁLIS KUTATÁS
A tanév során minden félév során egy-egy kredit kurzust vezetnek be a hallgatóknak egy sor olyan kutatási módszerhez, amelyek alapvető fontosságúak a különböző fegyelmi, tudományos és szakmai szempontokból álló építészmérnökök számára. A tanfolyamok egyaránt bemutatják mind az akadémiai kutató, mind az engedéllyel rendelkező szakember számára mind a történelmileg földelt, mind a projektív módszereket, kiemelve az integrált tervezés és kutatás formáit, amelyek a szakmát a jövőbe irányítják.
TÖRTÉNET ÉS ELMÉLET
Az egyenlő részelemzés, a spekuláció, a kutatás és a kritika, ezek az előadások és szemináriumok fejlesztik a hallgatók szellemi tudását és készségeit. Beszélgetések és előadások révén a diákok elkezdik a diszkurzusokat - szövegeket, épületeket, projekteket és médiákat -, amelyek alapvető fontosságúak az építészet gazdag diszciplináris hagyományainak megértéséhez. A tervezõ stúdióban folyó diskurzusnak megfelelõen ezek a szemináriumok lehetõséget biztosítanak az ezoterikus, idõszerû, etikus és hagyományos témák hosszabb távú kezelésére, azzal a céllal, hogy azonosítsák és megkezdhessék a foglalkozásokat, vitákat és kutatási érdekeket, amelyeket a diákok továbbra is folytatnak folytassák tanulmányaikat.
MÉDIA
Ez a két irányú szekvencia építészeti kommunikációs technikát vezet be az építészeti média lencse révén - mind anyagi formákként, mind pedig kommunikációs csatornákként. A kezdeti tervező diákok számára ezek a kurzusok olyan hagyományos és kísérleti kommunikációs technikákat vezetnek be, amelyek digitális és analóg folyamatokat kereszteznek, és ezeknek a technikáknak a megértését eredményezik, mint kritikus technikákat magukban az architektúrák kialakításában és kialakításában. Ezekből a bemutatókból a kurzusok a tervezési kommunikáció fejlett módszereire térnek át, beleértve a hibrid fizikai / digitális modellezést és a reagáló rendszereket, az animációt, valamint a kibővített és a virtuális valóságot.
ÉPÍTÉSI TECHNOLÓGIÁK ÉS SZERKEZETEK
Az építési gyakorlatok folyamatosan fejlődnek, és az új formatervezési technikák tovább fejlődnek, hogy lépést tartsanak. Ezeken a tanfolyamokon keresztül, mind a szükséges, mind a választható, a hallgatókat szigorúan be kell vezetni az építőipar alapjaira, a kódokra és a karbantartásra. Ugyanakkor a diákok olyan új tervezési eszközök és technikáknak vannak kitéve, amelyek a gyakorlat szokványos eszközeivé válnak: nappali világítás és energiaelemző eszközök, módszerek és alkalmazások a komplex szerkezeti tervek optimalizálására és egyéb épületinformációs modellezési szimulációs technikák.
LÁTOGATÓ KRITIKUS STUDIÓK
A Syracuse Architecture professzionális tantervei közé tartoznak, ezek a stúdiók, amelyeket megkülönböztetett látogató szakemberek tanítanak, a diákokat olyan sokféle témára és megközelítésre bontják, amelyek a kortárs gyakorlat élvonalát képviselik.
TÉZIS: KÖZVETLEN KUTATÁS
Diákok kőfejtő tapasztalata az M.Arch. A diploma magában foglalja az építészeti projektek összetett, multidiszciplináris jellegét a 21. században, amely keretet biztosít a diákok számára az egyéni kutatási tervezési érdekek feltérképezésére olyan témák köré keresztezve, amelyeket az egyetem oktatói szakemberei támogatnak. Az Építészeti Iskola vezetésével a közös tématerületeken dolgozó diákok kis csoportjai lehetőséget kapnak arra, hogy munkájukat olyan sokféle diszciplináris kontextusban és beszélgetésekben fejlesszék, amelyek ma innovatív gyakorlatot vezetnek. Az Irányított Kutatási tapasztalat révén felkészítjük a hallgatókat, hogy tanulmányaik megkezdése után kezdeményezzék és vezethessék ezeket a beszélgetéseket.
TANULMÁNYI TELJESÍTMÉNY KRITÉRIUMOK
Minden akkreditált építészettudományi programnak igazolnia kell, hogy minden diplomás rendelkezik az Országos Építészeti Akkreditációs Testület (NAAB) által meghatározott kritériumok által meghatározott ismeretekkel és készségekkel. Ezek a kritériumok segítenek az akkreditált képzési programok előkészítése a hallgatók számára a szakma, miközben ösztönzi az oktatási gyakorlatokat, amelyek megfelelnek az egyéni képzési program.
Ideális Diákok
Az Építészmester tantervet bármilyen területen érettségizett hallgatók számára tervezték, hogy első szakmai diplomát szerezzenek, de támogatja az építészetben és a kapcsolódó területeken érettségizett hallgatók fejlett helyzetét is.
Belépők
Tanterv
Az előretekintő hallgatók előkészítésére összpontosítva a tananyag kiemeli az innovatív gyakorlatokat, az új technikákat és technológiákat, valamint az építészeti kutatásra, kutatásra és tervezésre vonatkozó transzdiszciplináris megközelítéseket.
Az Építészmester tantervet bármilyen területen érettségizett hallgatók számára tervezték, hogy első szakmai diplomát szerezzenek, de támogatja az építészetben és a kapcsolódó területeken érettségizett hallgatók fejlett helyzetét is.
A tervezés és a média stúdiói, előadás tanfolyamok és szemináriumok a kutatáselmélet történetéről, szerkezeteiről és technológiájáról alkotják a program „magját”. A diákoknak lehetőségük van részt venni élénk Visiting Critic stúdióinkban, melyeket a világ minden tájáról elismert oktatók tanítanak, akik ezen különleges lehetőségekért tartózkodnak.
Magunk központi eleme az intenzív nyári élmény az egyetemen kívül a New York-i Fisher Centerben vagy a Három város ázsiai programjában. Mindkettő célja, hogy a diákoknak élményt nyújtson a 21. századi városban és a városban való tervezésben, és megismertesse a diákokat a fogadó városuk innovatív gyakorlataival.
A végső év tervrajza középpontjában az integratív stúdió körül alakult ki, amelynek célja a tantervben összegyűjtött tudás szintézise egy nagyon részletes épülettervezésben, valamint egy egyedileg kifejlesztett irányított kutatási / tézisprojekt, amely lehetőséget biztosít a hallgatóknak arra, hogy összeállítsák kutatási és formatervezési tapasztalataikat egy koncentrált erőfeszítésbe, amely csúcspontja a mesterséges tapasztalatnak.
Végül a szakmai, történeti és technológiai választható lehetőségek gazdag választéka lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy konkrét témákat tanulmányozzanak szemináriumokon és előadásokon. A választható kínálatunk aktuális összefoglalójáért kattintson ide.
A MArch egy STEM által kijelölt diploma, amelyet az Egyesült Államok Student and Exchange Visitor Programja biztosít.
Tantervi területek
Diszkurzív stúdió
A posztgraduális program összes alapvető tervezési tanfolyama úgy működik, mint mi „diszkurzív stúdiók”. Ezen stúdiók mindegyikét csapattagok oktatják, akik kiegészítő szakértelemmel és megközelítéssel rendelkeznek, és a stúdiót vita, csere és lehetőség helyszíneiként vezetik. A diákok és a tanárok nem különálló részeket kapnak, hanem az egész stúdióban működnek annak időtartama alatt.
Építészeti kutatás
A tanév során minden félév során egy-egy kredit kurzust vezetnek be a hallgatóknak egy sor olyan kutatási módszerhez, amelyek alapvető fontosságúak a különböző fegyelmi, tudományos és szakmai szempontokból álló építészmérnökök számára. A tanfolyamok egyaránt bemutatják mind az akadémiai kutató, mind az engedéllyel rendelkező szakember számára mind a történelmileg földelt, mind a projektív módszereket, kiemelve az integrált tervezés és kutatás formáit, amelyek a szakmát a jövőbe irányítják.
Történelem és elmélet
Egyenlő rész elemzés, spekuláció, kutatás és kritika, ezek az előadások és szemináriumok fejlesztik a hallgatók szellemi tudását és készségeit. A viták és prezentációk révén a diákok elkezdik bevonni azokat a beszédeket - szövegeket, épületeket, projekteket és médiát -, amelyek alapvető fontosságúak az építészet gazdag diszciplináris hagyományainak megértéséhez. A tervező stúdióban zajló diskurzus párosaként ezek a szemináriumok lehetőséget biztosítanak az ezoterikus, időszerű, etikus és hagyományos témák kiterjesztett kezelésére, azzal a céllal, hogy azonosítsák és kezdeményezzék azokat az elfoglaltságokat, vitákat és kutatási érdeklődéseket, amelyekkel a hallgatók továbbra is foglalkozni fognak. tanulmányaik során folytatják.
Média
Ez a két tanfolyamból álló sorozat az építészeti kommunikációs technikákat mutatja be az építészeti média szemüvegén keresztül-mind anyagformaként, mind kommunikációs csatornaként. A kezdő tervezőhallgatók számára ezek a tanfolyamok hagyományos és kísérleti kommunikációs technikákat vezetnek be, amelyek keresztezik a digitális és analóg folyamatokat, és megértik ezeknek a technikáknak a használatát, mint kritikus technikákat az architektúra keretezéséhez és alkotásához. Ezekből a bevezetőkből a tanfolyamok a tervezési kommunikáció fejlett módszereibe lépnek, beleértve a hibrid fizikai/digitális modellezést és az adaptív rendszereket, az animációt, valamint a kiterjesztett és virtuális valóságot.
Építési technológiák és szerkezetek
Az építési gyakorlatok folyamatosan fejlődnek, és az új formatervezési technikák tovább fejlődnek, hogy lépést tartsanak. Ezeken a tanfolyamokon keresztül, mind a szükséges, mind a választható, a hallgatókat szigorúan be kell vezetni az építőipar alapjaira, a kódokra és a karbantartásra. Ugyanakkor a diákok olyan új tervezési eszközök és technikáknak vannak kitéve, amelyek a gyakorlat szokványos eszközeivé válnak: nappali világítás és energiaelemző eszközök, módszerek és alkalmazások a komplex szerkezeti tervek optimalizálására és egyéb épületinformációs modellezési szimulációs technikák.
Látogatás a Critic Stúdiókba
A Syracuse Architecture professzionális tanterveinek jellemzője, hogy ezek a stúdiók, amelyeket kiváló vendéglátó szakemberek tanítanak, sokféle tantárgy és megközelítés elé tárják a hallgatókat, amelyek a kortárs gyakorlat élvonalát képviselik.
Tézis/Irányított kutatás
A hallgatók MArch-fokon szerzett tapasztalatai felölelik a 21. századi építészeti projektek összetett multidiszciplináris jellegét, keretet biztosítva a hallgatóknak az egyéni kutatási + tervezési érdeklődések felfedezéséhez az egyetem minden tájáról származó kari szakértelem által támogatott témák körében. Az Építészmérnöki Iskola kar vezetésével az ezeken a közös tématerületeken dolgozó diákok kis csoportjai lehetőséget kapnak arra, hogy továbbfejlesszék munkájukat az olyan multidiszciplináris kontextusokban és beszélgetésekben, amelyek ma innovatív gyakorlatot hajtanak végre. Az Irányított Kutatás tapasztalatai révén felkészítjük a hallgatókat arra, hogy az érettségi után keressék, kezdeményezzék és vezessék ezeket a beszélgetéseket.
Tanulói teljesítménykritériumok
Minden akkreditált építészettudományi programnak igazolnia kell, hogy minden diplomás rendelkezik az Országos Építészeti Akkreditációs Testület (NAAB) által meghatározott kritériumok által meghatározott ismeretekkel és készségekkel. Ezek a kritériumok segítenek az akkreditált képzési programok előkészítése a hallgatók számára a szakma, miközben ösztönzi az oktatási gyakorlatokat, amelyek megfelelnek az egyéni képzési program.
Karrierlehetőségek
A diplomásaink több mint 90% -a az érettségi után hat hónapon belül foglalkoztat, a fizetések 20% -kal magasabbak, mint az országos átlag. öregdiákjaink több mint 42 országban dolgoznak, és az ARCHITECT magazin által rangsorolt 50 legjobb cég közül 31 -en.