Üzleti mester - Innováció és menedzsment turizmusban
Fachhochschule Salzburg University of Applied Sciences
Kulcs információ
Campus helye
Salzburg, Ausztria
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 félévben
Pace
Részidő
Tandíjak
EUR 363 / per semester *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* dupla összegig az EU-n kívüli országok esetében. + diákszövetségi díj
Bevezetés
A turizmus egyre inkább arról szól, hogy az utazók hogyan tapasztalják meg a helyeket. A turizmus ezen változó természetére való reagálás érdekében az „Innováció és menedzsment a turizmusban” mesterprogram felvértezi Önt azokkal a készségekkel, amelyekre szüksége van ahhoz, hogy magasan képzett menedzserré váljon a nemzetközi turisztikai szektorban. Tanulja meg, hogyan azonosíthatja az új trendeket, hogyan lehet megfelelni az új utazói igényeknek, és hogyan válhat aktív közreműködővé a holnap idegenforgalmi kereskedelmében.
Megkapott fokozat: Master of Arts in Business (MA) | Tanulmányi idő: 4 félév (2 év) | Tanulási mód: részmunkaidős. Hétfőn és kedden 8-18 óráig, szerdán 8-13 óráig előadások |
Tanulmányi helyek évente: 34 | Helyszín: Campus Urstein | Angol nyelv |
Tandíj: tandíj legalább € 363,- szemeszterenként (nem EU országokban akár duplája is) + diákszövetségi díj | Felkészítő tanfolyam díja: a Salzburgi Egyetem által szervezett felkészítő tanfolyamok esetén tanfolyamonként legalább 50 € |
Miért érdemes Innovációt és menedzsmentet tanulni a turizmusból a Salzburgi Alkalmazott Tudományok Egyetemén?
A Salzburgi Alkalmazott Tudományok Egyetem mesterképzése a folyamatosan változó turisztikai szektorban a vendégek megnövekedett elvárásaival foglalkozik. A nemzetközi, menedzsment-alapú program megismerteti Önt az új utazási trendekkel, és felvértezi azokkal a készségekkel, amelyek szükségesek ahhoz, hogy vezető szerepet töltsenek be a globális turizmusban.
Az élménytervezés speciális ismeretei mellett a tanterv olyan témákkal is foglalkozik, mint a termékfejlesztés, a történetmesélés, az e-turizmus, a vállalkozói szellem és az utazási szektor egyéb kulcsfontosságú aspektusai. A releváns témák átfogó skálájának lefedése érdekében a mesterprogram a következő általános fókuszokra épül:
- Innováció
- Vállalati kommunikáció
- Alkalmazott kutatás
- Gyakorlati relevancia
- Sokféleség
Belépők
Tanterv
Modulok és speciális kompetenciák
A nemzetközi turisztikai kereskedelem legrelevánsabb trendjeinek és témáinak kezelésére az „Innováció és menedzsment a turizmusban” mesterprogram három kulcsterületre épül:
- Tapasztalja meg a tervezést
- pszichológiai és szociológiai jelenségek a turizmusban
- tapasztalattervezési elmélet, esettanulmányok és projektek
- történetmesélés
- attrakciókezelés
- e-Turizmus
- az új média globális hatása
- közösségi hálózatok és mobilalkalmazások
- gazdasági és társadalmi következményei
- Az e-turizmus alapjai, elméletek és kutatási projektek
- Vállalkozói szellem
- emberi erőforrás menedzsment és vezetés
- üzletfejlesztés és üzleti tervezés
- változáskezelés
- üzleti etika
Az élménygazdaság folyamatosan növekszik – a turizmus területén is. A vendégek elvárásai megnőttek, és az iparágnak meg kell felelnie ezeknek az új igényeknek. Személyre szabott mesterképzésünkkel felkészítünk ezekre az új kihívásokra! Ebben a nemzetközi mesterképzésben speciális ismereteket szerezhet az élménytervezés területén. Ez magában foglalja a termékfejlesztés, a szolgáltatástervezés, a közös alkotás és a történetmesélés különböző szempontjait és módszereit. A második program középpontjában az e-Turizmus áll – a digitális technológiák turizmusra gyakorolt hatásának megértése, valamint a közösségi és mobil alkalmazások turisztikai szervezetek és fogyasztók általi alkalmazása. Emellett hangsúlyt kap a vállalkozói szellem, az üzleti etika, a fenntarthatóság és a szociális készségek.
Általános fókusz:
- Innováció:
Termékfejlesztési folyamatok, szolgáltatások és tapasztalatok innovációja, aktuális trendek a turizmusban - Vállalati kommunikáció:
Kommunikációs koncepciók létrehozása, vállalati esettanulmányok, márkamenedzsment, vezetés és kommunikáció - Alkalmazott kutatás:
Turizmuskutatás, eTurizmus Labor, Szakértői portfólió, Esettanulmányok - Gyakorlati jelentősége:
Neves szakértők és menedzserek, gyakorlati tapasztalatok, projektek és mesterdolgozatok ipari partnerekkel - Sokféleség:
Nemzetközi környezetben végzett munka, hibrid kultúrák megismerése, a globalizáció hatásai, határokon és kultúrákon átívelő irányítás
Külföldön tanulni
Tágítsa ki elméjét, és használja ki a lehetőséget, hogy külföldön tanuljon a világ számos partneregyetemének egyikén. A külföldi tartózkodás fejleszti interkulturális kompetenciáit és idegennyelv-tudását.
Képtár
Karrierlehetőségek
Karrier kilátások
Az "Innováció és menedzsment a turizmusban" mesterképzésen végzettek kiváló karrierlehetőségeket élveznek. Átfogó tudományos és szakmai képzése a nemzetközi turisztikai ágazat vezetői pozícióira oktat.